Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal feire jul med mine foreldre, min søster og datteren hennes. Nå har min søster blitt syk med symptomer på luftveisinfeksjon, og blant annet feber. 

Etter å ha vært syk selv nesten konstant i halvannen måned er jeg endelig frisk igjen. Jeg har ikke lyst til å oppsøke mer sykdom. Men kommer jeg ikke blir mine foreldre lei seg og kjører guilt trip all the way. Det er ikke noe trist i hele tatt for min del å være alene på julaften, men det er disse foreldrene da... Hva ville dere gjort i en slik situasjon? 

Anonymkode: 025a4...55f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du står i klagingen fra foreldrene og blir hjemme dersom det er det du vil!

Jeg sliter fremdeles med etterdøningene av koronaen i starten av november, så om jeg hadde fått vite om sykdom hos de jeg skal være med på julaften hadde jeg glatt holdt meg hjemme alene!

Anonymkode: 0618b...06c

• Liker 3
Skrevet

Hadde holdt meg langt unna folk med luftveisinfeksjoner! Mye covid blant folk nå.

Anonymkode: 305d7...994

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo ta en hvit løgn også. Si at du er utslitt etter langvarig sykdom, og må bli hjemme og du ikke vil risikere å bli syk igjen. ❤️ 

Kos deg for deg selv, og prioriter helsa. God jul! 

Anonymkode: 4b8f6...fab

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Er du sikker på at hun skal til foreldrene deres, da? De er kanskje godt opp i årene og vil ikke tåle sykdom like godt som tidligere.

Anonymkode: 774ce...807

• Hjerte 2
Skrevet

Du er vel voksen nok til å sette egne grenser? :) kjipt om de blir lei seg, men de bør kunne forstå at du er gørr lei sykdom. Selv er jeg kronisk syk, og feirer jul med bare mannen min i år. Er for dårlig til noe annet, og familien forstår.

Bare du kan prioritere deg selv og helsa, gjør det med god samvittighet. 

Anonymkode: cc05b...757

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...