AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #1 Skrevet 22. desember 2022 Lurer på om du noen gang har nektet for å ha følelser for et menneske, som uttrykte for deg at han/hun var blitt glad i/forelsket i/betatt av deg....Noen ganger kan vi se på film at dette skjer, et menneske åpner opp om sine følelser, mens den andre sier hardt og brutalt "jeg elsker deg ikke!" , mens sannheten er en helt annen....vedkommende elsker også tilbake, men av en eller annen grunn kan han/hun ikke. Hvis du har opplevd dette, at du benektet følelser, hva var grunnen din for å gjøre det? ps. ønsker ikke en debatt på hvorvidt dette skjer, for det skjer og ikke bare på film - men ønsker svar på det jeg spør om Anonymkode: 68afc...a80
Sententia Skrevet 22. desember 2022 #2 Skrevet 22. desember 2022 Ja, det har jeg. Og grunnen var at jeg hadde kjæreste. Sånn i ettertid så ser jeg jo at jeg skulle dumpa kjæresten og fulgt hjertet. Den gangen ville jeg ikke la meg rive med i noe som kanskje bare var en stormforelskelse. 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #3 Skrevet 22. desember 2022 Nja. Jeg gjorde det når jeg var typ 17 år og hadde blitt fortalt at damer måtte leke hard to get. Latet som jeg ikke likte han men det ble jo bare rot. Heldigvis vokser man opp og blir bedre på å være åpen med følelsene sine Anonymkode: c63b4...fb7
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #4 Skrevet 22. desember 2022 1, ja. 2, frykt. Anonymkode: 627a2...980
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #5 Skrevet 22. desember 2022 Ja. Jeg får en klump i magen av å tenke på det. Min homofile bestevenninne fortalte meg om sine følelser. Jeg er heterofil... Eller det er grunnen til at jeg benektet mine. Sannheten er jo at jeg ikke vet hvorfor ikke. Vanskelig å komme ut? Vanskelig å innse at man plutselig har følelser for en kvinne? Vet ikke. Anonymkode: 58f34...100
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #6 Skrevet 23. desember 2022 Nei. Jeg har alltid fortalt sannheten om mine følelser. Avviste en fyr gang på gang som ikke tok meg på alvor. Han trodde at jeg hadde følelser og ble så pågående at jeg fikk avsmak. Ironien er at han hadde bein i nesa og turte å si akkurat hva han tenkte på. Enn så ubehagelig det var i øyeblikket, gikk det fort over og det er derfor en fyr jeg aldri glemmer. Anonymkode: 5024d...e0a
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #7 Skrevet 23. desember 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Lurer på om du noen gang har nektet for å ha følelser for et menneske, som uttrykte for deg at han/hun var blitt glad i/forelsket i/betatt av deg....Noen ganger kan vi se på film at dette skjer, et menneske åpner opp om sine følelser, mens den andre sier hardt og brutalt "jeg elsker deg ikke!" , mens sannheten er en helt annen....vedkommende elsker også tilbake, men av en eller annen grunn kan han/hun ikke. Hvis du har opplevd dette, at du benektet følelser, hva var grunnen din for å gjøre det? ps. ønsker ikke en debatt på hvorvidt dette skjer, for det skjer og ikke bare på film - men ønsker svar på det jeg spør om Anonymkode: 68afc...a80 Ja det har jeg. Vet jeg kommer til og få litt pepper for dette, men hovedgrunnen var at jeg ikke syntes at hun var attraktiv nok. Mange vil nok si at jeg er overfladisk, fokuserer kun på kropp, og hvordan man kler seg, men man må jo også syntes at den andre personen er attraktiv. Nå hadde ikke jeg noen romantiske følelser for denne personen heller. Man kan ikke nekte for at det første man ser på ved en person er hvordan den personen ser ut. Det blir det samme som med en bil det, hvorfor skal jeg kjøre rundt i en stygg bil når jeg kan kjøre rundt i en fin? Anonymkode: 1ed5a...ad5
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #8 Skrevet 23. desember 2022 Har aldri hatt en person så interessert i meg at de forteller meg om sine følelser slik. Men har vært på den andre siden, en gang der jeg ikke fikk respons. Anonymkode: f376f...324
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #9 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja det har jeg. Vet jeg kommer til og få litt pepper for dette, men hovedgrunnen var at jeg ikke syntes at hun var attraktiv nok. Mange vil nok si at jeg er overfladisk, fokuserer kun på kropp, og hvordan man kler seg, men man må jo også syntes at den andre personen er attraktiv. Nå hadde ikke jeg noen romantiske følelser for denne personen heller. Man kan ikke nekte for at det første man ser på ved en person er hvordan den personen ser ut. Det blir det samme som med en bil det, hvorfor skal jeg kjøre rundt i en stygg bil når jeg kan kjøre rundt i en fin? Anonymkode: 1ed5a...ad5 Du elsket henne men syntes hun var lite attraktiv og hadde ikke romantiske følelser? Anonymkode: ccf2b...389 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #10 Skrevet 23. desember 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Du elsket henne men syntes hun var lite attraktiv og hadde ikke romantiske følelser? Anonymkode: ccf2b...389 My bad, leste helt feil. Men det stemmer forsåvidt at jeg ikke hadde romantiske følelser. Anonymkode: 1ed5a...ad5
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #11 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja det har jeg. Vet jeg kommer til og få litt pepper for dette, men hovedgrunnen var at jeg ikke syntes at hun var attraktiv nok. Mange vil nok si at jeg er overfladisk, fokuserer kun på kropp, og hvordan man kler seg, men man må jo også syntes at den andre personen er attraktiv. Nå hadde ikke jeg noen romantiske følelser for denne personen heller. Man kan ikke nekte for at det første man ser på ved en person er hvordan den personen ser ut. Det blir det samme som med en bil det, hvorfor skal jeg kjøre rundt i en stygg bil når jeg kan kjøre rundt i en fin? Anonymkode: 1ed5a...ad5 Dette henger jo ikke på greip. Jeg spør om folk her har fornektet sine følelser for noen som kom og erkjente sine... Du sier her at jada det har du men du hadde ingen romantiske følelser for henne? Eh... Da var det jo ikke slik da, at du faktisk elsket henne men likevel sa nei? Det du skriver om handler bare om å avvise en person fordi du ikke var tiltrukket nok og du hadde heller ikke følelser. Ikke det jeg spør om her.. 😅 Anonymkode: 68afc...a80
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #12 Skrevet 23. desember 2022 1. Ja! 2. Jeg følte ikke at jeg kunne fortelle han det da . Jeg skulle ønske jeg gjorde det,kanskje hadde det vært oss to nå 🥺 Hadde han kommet nå,og fortalt meg det han viste meg den gang , hadde jeg ikke holdt igjen . Jeg hadde fortalt akkurat hva jeg følte .. uannsett hvor & hvordan livet ellers var. Anonymkode: 32326...ef1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #13 Skrevet 23. desember 2022 Ja, men det var en eks hvor det hadde vært så mye frem og tilbake at jeg var utslitt og hadde gitt opp forholdet. Visste at jeg måtte komme meg bort fra ham. Læy faktisk og sa at jeg hadde truffet en annen da vi hadde hatt brudd nr 5? 6? flere? Ikke noe å satse på! Av og til er ikke kjærlighet tilstrekkelig, og står egentlig i veien for å bli lykkelig. Veldig glad for at jeg gjorde meg hard. Knapt ett år senere fant jeg ham jeg ble gift med. Like sterk kjærlighet, men ingen slik berg- og dalbane som sliter deg ut. Anonymkode: 967ce...f45 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #14 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har aldri hatt en person så interessert i meg at de forteller meg om sine følelser slik. Men har vært på den andre siden, en gang der jeg ikke fikk respons. Anonymkode: f376f...324 Denne tråden fikk meg til å tenke litt. Faktisk har ingen som har uttrykt slikt til meg. Er det vanlig at folk forteller om sine følelser på den måten, jeg tror jeg må ha gått glipp av noe i mitt liv. Som du sier skjer det kanskje på film.. Anonymkode: f376f...324
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #15 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Denne tråden fikk meg til å tenke litt. Faktisk har ingen som har uttrykt slikt til meg. Er det vanlig at folk forteller om sine følelser på den måten, jeg tror jeg må ha gått glipp av noe i mitt liv. Som du sier skjer det kanskje på film.. Anonymkode: f376f...324 Det skjer i virkeligheten også. Kanskje din tid kommer. Mange som aldri opplever dette, andre opplever det flere ganger. Jeg har selv opplevd dette og derfor opprettet jeg tråden. Jeg valgte for noen måneder siden å fortelle om mine følelser for en mann. Jeg trodde det var en gnist mellom oss. Han avviste meg så til de grader og så hardt at jeg fikk en skikkelig knekk både i selvtillit og tro på menn... Skikkelig vondt var det og jeg gikk faktisk inn i en depresjon. Jeg trodde kanskje det var gjensidig men neida, han hadde overhode ikke følelser for meg. Så har det gått 4-5 mnd nå og han har tatt kontakt, bedt om tilgivelse og sagt at hadde følelser for meg den gang og har det fortsatt, men han brukte all energi på å fornekte dem for han visste at han ikke kunne pga sin egen prosess ift noe annet. Så han valgte hardt og bastant å avvise meg. Nå lurer han på om jeg fortsatt har følelser for han og om jeg kan gi han en sjans. Det lurer jeg og på... For snakk om å såre meg. Men er det kanskje slik at om noen er ment å være sammen, så finner kjærligheten en vei.... Før eller siden...? TS Anonymkode: 68afc...a80 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå