Gå til innhold

Noen som skal gjøre det de EGENTLIG ønsker å gjøre i jula?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har klart å bryte mønsteret med den dårlige samvittigheten og pliktfølelsen og heller gjøre det man lenge har hatt lyst til?  :)  Hva gjorde dere i stedet?  

Anonymkode: 186e8...ed1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Bare sier at jeg trenger å ikke gjøre noe. 

Skrevet

Jepp! Men det jeg ønsker å gjøre er full julefeiring med jentungen hos foreldrene mine, så det er ypperlig 😅

Anonymkode: 9ba1f...076

Skrevet

Ja, jeg gjør det jeg har lyst til i jula. Tradisjonell familiefeiring med pinnekjøtt og gaver. Akkurat slik jeg ønsker å tilbringe jula! 2. juledag har vi ingen planer for da vil vi være hjemme og slappe av. Helt perfekt.

Anonymkode: 37ece...9a9

Skrevet

Nei. Har ikke barnet mitt denne julen. Er alene julaften. 

Anonymkode: f2a33...487

Skrevet

Ja. Har hoppet av denne karusellen for mange år siden. Stille og fredelig feiring med null mas, tur i skogen mm. Kuttet ut gaver med familie og venner for flere år siden. 

Anonymkode: 8d0b5...f43

• Liker 1
Skrevet

Gjør alltid det jeg ønsker i jula, vi har jul på vår måte. :nisseblunk:

Skrevet

Gjør det jeg vil!

Altså koser meg med å kjøpe gaver til de som betyr noe for meg, reiser hjem til foreldrene mine, slapper av på sofaen, spiser masse god mat med familien flere dager på rad, kjører tur for å stoppe innom folk jeg kun møter i jula med små oppmerksomher, drar innom kirkegården for å tenne lys. 

Følger tradisjonene vi har hatt, de har blitt roligere med alderen, men det er det jeg ønsker og det jeg koser meg med. Jeg har ingen pliktfølelse eller dårlig samvittighet.

Skrevet

Ja, vi takket nei til familie vi ikke vil feire med for flere år siden og feirer med bare barna hjemme. 

Anonymkode: b3875...d5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...