Gå til innhold

Hvor lett får dere inn penis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må dere jobbe med det eller kan den gå inn ganske enkelt så lenge man er våt? Størrelsen har sikkert noe og si men hvis vi sier en normal til større penis. Jeg får en stor ganske «enkelt» inn så lenge jeg er kåt, lurer på om jeg er stor da kanskje 

Anonymkode: 8a954...06a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Moderator: får du lagt denne i korrekt undergruppe? 

Anonymkode: 77e96...333

• Nyttig 3
Skrevet

Få en slutt på disse pubertale guttestrekene

Anonymkode: 87793...c8e

Skrevet

Jeg får ikke inn en gjennomsnittlig penis uten store smerter. Men jeg er diagnostisert med vulvodyni da. De fleste normalt friske kvinner får vel inn vanlige peniser uten særlig innsats om de er våte og klare.

Anonymkode: 4010c...d3a

Skrevet

En vanlig penis sklir kjempelett inn, når jeg prøver med stor/tykk dildo og bruker glidekrem og har fingret meg først så glir den også lett inn. Hvis jeg ikke bruker glidekrem så må jeg jobbe litt akuratt i inngangen men så fort den er inne så sklir resten lett 

Anonymkode: 8d81e...10a

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Moderator: får du lagt denne i korrekt undergruppe? 

Er ikke denne tråden skrevet av en kvinne, som lurer på om andre kvinner lett får inn en penis?

Man burde vel lese hele teksten før man svarer.

Anonymkode: 6bd5e...625

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er ikke denne tråden skrevet av en kvinne, som lurer på om andre kvinner lett får inn en penis?

Man burde vel lese hele teksten før man svarer.

Anonymkode: 6bd5e...625

💤💤💤🥱🥱😴😴

• Nyttig 1
Skrevet

Går fint hvis jeg er våt.

Anonymkode: d83a9...215

Skrevet

Så lenge jeg er flink til å «varme» henne opp, så hun er tent å klar glir den alltid lett inn 😉

Skrevet

Vi må jobbe litt for å få den inn. Han er nok over gjennomsnittet, men jeg er også trang, selv etter to barn. Tenker ofte at det hadde vært greit om den var litt mindre for å være ærlig. Da kunne vi tatt kjappiser.

Anonymkode: a7bca...081

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Vi må ha god tid, og årsaken er nok enten at jeg er litt trang, eller han over gjennomsnittet stor. Vet ikke hva som er vanlig. (?)

Endret av AnonymousBruker
Skrevet

Går stort sett helt greit. Enklere og kjappere jo tynnere penisen er, men i motsetning til de fleste andre kvinner her inne, så har jeg utrolig nok ikke blitt trangere etter fødsel 😂

Anonymkode: 33026...a50

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Trenger ikke å jobbe for å få den inn hvis jeg er våt, nei.

Anonymkode: c72d1...206

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.1.2023 den 22.07):

Går stort sett helt greit. Enklere og kjappere jo tynnere penisen er, men i motsetning til de fleste andre kvinner her inne, så har jeg utrolig nok ikke blitt trangere etter fødsel 😂

Anonymkode: 33026...a50

Dette tullet med at kvinner blir trangere jo flere unger de presser ut er jo bare tull og selvskryt😂 Det blir mere slakk såklart når man presser ut 3-4 kilos klumper såklart😄

Anonymkode: 1da0a...bd9

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring. Elaine Marley, mod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...