AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #1 Skrevet 22. desember 2022 Har sett ulike metoder, blant annet kontaktplast, epoxy etc. Har per nå en laminat-benkeplate fra ikea jeg antar skal imitere noe sort stein eller noe i den dur. Forrige eier har skåret med kniv direkte på benkeplaten, slik at det er små hvite riss i den. Er det verdt å lappe litt på den? Noen som har gjort det som er fornøyd? (og som det faktisk ikke lyyyser falskt av) Anonymkode: b10ad...307
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #2 Skrevet 22. desember 2022 Jeg var veldig skeptisk til kontaktplast. Men, det er jo sånn folierte møbler blir folierte. Så jeg prøvde, og elsker kjøkkenbenken min etter det. Super-rent! Og det ble veldig pent! Anonymkode: 3fc1e...5b8
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #3 Skrevet 4. januar 2023 IKKE kontaktplast! Bytt de heller ut. Koster ikke sååå mye med ny benkeplate. Anonymkode: 824a1...c41 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #4 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): IKKE kontaktplast! Bytt de heller ut. Koster ikke sååå mye med ny benkeplate. Anonymkode: 824a1...c41 Koster mye mer enn å foliere. Skal man skifte benkeplata kan man like gjerne skifte skapene også. Anonymkode: 3fc1e...5b8
newman01 Skrevet 5. januar 2023 #5 Skrevet 5. januar 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Koster mye mer enn å foliere. Skal man skifte benkeplata kan man like gjerne skifte skapene også. Anonymkode: 3fc1e...5b8 Det var da voldsomt da... Litt avhengig av størrelse på kjøkkenet trenger det ikke å koste mange tusenlappene for en ny benkeplate om man kapper og tilpasser selv. Selv med benkeplate i treverk er det ikke nødvendigvis superdyrt om man gjør etterbehandling selv. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå