Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I starten av graviditeten gikk det helt fint. Nå blir deg bare verre og verre. Er nå i uke 24 og er blitt helt j****. Lurer på om dette er normalt, eller tegn på infeksjon av noe slag? Eller noe annet. Aldri vært gravid før så hakke peiling.

Det er akkurat som om jeg er mye mye trangere og deg svir noe så inn i helv* i det han skal trenge inn i meg. I selve «akten» går det helt fint, men ETTERPÅ er det også mildt sagt helt forferdelig vondt en stund etterpå. Veksler mellom at det «dunker», at området føles som et eneste stort blåmerke, eller svir noe helt grusomt. 

Noen som har opplevd noe lignende? Og har noen tips eller råd?

Anonymkode: cefc6...977

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det samme resultat om dere bruker glidemiddel?

Anonymkode: b9ad0...a81

Skrevet

Du har mer blod i kroppen og underlivet er mest sannsynlig hovent. Hadde det likedan. Hadde nesten ikke sex i svangerskapet.

Anonymkode: 63aa2...e14

Skrevet

Har det helt likt og er i uke 24. opplever sv det er bedre hvis vi bruker MYE glidemiddel 

Anonymkode: 582ea...3c3

Skrevet

Merker jeg er mer hoven og at det kan være ubehagelig. Så er nok helt normalt. Men kan variere litt fra gang til gang og hvor klar jeg er. 

Anonymkode: e4b06...fdc

Skrevet

Soppinfeksjon?

Anonymkode: 198f7...af5

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt samme følelsen av og på i svangerskapet, men rundt den tiden det var mest ømt og sårt fikk jeg påvist soppinfeksjon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...