AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #1 Skrevet 22. desember 2022 Jeg hørte en spennende samtale for en stund siden om sykdom og tilgivelse. I dag begynte jeg å tenke på dette igjen, og kom til å undre meg over når andre sist sa unnskyld til noen? Jeg kan starte: Sa unnskyld til broren min etter å ha vært litt avvisende mot han. Han var så lei seg over at en onkel er syk. Denne onkelen har vi ikke sett på 10 år, så jeg klarte ikke helt å sette meg inn i at dette gikk sånn inn på broren min. Hva med dere andre? Anonymkode: 75b51...cd7
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #2 Skrevet 22. desember 2022 Husker ikke. Anonymkode: eda1a...3d4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #3 Skrevet 22. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Husker ikke. Anonymkode: eda1a...3d4 Lenge siden, med andre ord? Anonymkode: 75b51...cd7
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #4 Skrevet 22. desember 2022 Istad.. så ikke at 1-åringen hadde fingrene mellom bordet og stolen også skjøv jeg han inn..#motheroftheyear Anonymkode: a7070...272 1
Helene Skrevet 22. desember 2022 #5 Skrevet 22. desember 2022 Jeg sa unnskyldt til x sambo for noen mnd siden. Jeg hadde gjort en feil. Han, har sagt unnskyld 2 ganger på 10 år. For meg er det naturlig å si unnskyld om man gjør feil. Det er menneskelig å gjøre feil. Jeg er menneskelig. Andre får svare for seg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #6 Skrevet 22. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg hørte en spennende samtale for en stund siden om sykdom og tilgivelse. I dag begynte jeg å tenke på dette igjen, og kom til å undre meg over når andre sist sa unnskyld til noen? Jeg kan starte: Sa unnskyld til broren min etter å ha vært litt avvisende mot han. Han var så lei seg over at en onkel er syk. Denne onkelen har vi ikke sett på 10 år, så jeg klarte ikke helt å sette meg inn i at dette gikk sånn inn på broren min. Hva med dere andre? Anonymkode: 75b51...cd7 Tidligere i dag. Anonymkode: 38c98...f47 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #7 Skrevet 22. desember 2022 Idag tidlig,da jeg innså at jeg ikke makta å bli med gutten min til legen. Han måtte dra med tante isteden,da jeg er syk. Anonymkode: 6c800...00b
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #8 Skrevet 22. desember 2022 Jeg sier det så å si hver dag. I går sa jeg det to ganger; Unnskyld til ei venninne fordi jeg er for psykisk syk til å feire bursdagen hennes i går. Sa unnskyld til psykologen fordi jeg er umulig å hjelpe... om å om å om igjen. Anonymkode: 4750f...676 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #9 Skrevet 22. desember 2022 Til valpen i dag da han satte seg ned på foten min mens jeg tok et steg, og han ble en liten ball i snøen 🙈 Til min mann sist vi hadde en uenighet om en misforståelse - og begge er like stae. Så da ba jeg om unnskyldning bare for å få igang en samtale. Anonymkode: 62a28...79a 1
Hedda-78 Skrevet 22. desember 2022 #10 Skrevet 22. desember 2022 Sier jo unnskyld hber gang jeg dulter borti noen på butikken ol, men antar at det ikke er slike høflighetsfraser du mener. For noen uker siden sa jeg unnskyld til tenåringen min, fordi jeg kjeftet og overreagerte noe voldsomt da han somlet. Det var total overkill fra min side. Jeg sa unnskyld umiddelbart og forklarte at jeg hadde ganske store smerter akkurat da, og at det gir meg veldig kort lunte. Men det skal jo ikke gå ut over ham, han har ikke gjort noe galt. Stakkars fyr.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #11 Skrevet 22. desember 2022 Sa et kjapt unnskyld tidligere i uka, da jeg kom borti en dame med paraplyen da jeg sprang til bussen. Anonymkode: 46e72...dfd
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #12 Skrevet 22. desember 2022 Jeg tenker over hva jeg gjør og sier så jeg slipper å si unnskyld. En klok dame sa engang til meg at jeg skal ikke gå å unnskylde og beklage at jeg ikke strekker til og oppfyller andre sine forventninger. Anonymkode: e4282...0fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå