AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #1 Skrevet 22. desember 2022 Hei! I år har jeg og mannen bestemt at vi ikke skal gi noe særlig mye til hverandre, har kjøpt en liten ting men tenkte at ett sånn kort kunne være en morsom og rimelig "gave" å legge ved. Er dessverre ikke så kreativ i språket, så kanskje noen andre er? 😄 Fant dette bilde som inspo. Teksten jeg har kladdet ned er som følgende: Kjære ektemann. Du fortjener litt EXTRA, så jeg ønsket egentlig å gi deg en tur til CUBA, sånn du kunne få litt NEW ENERGY og slippe unna PEZ fra meg og kidsa, men vi hadde ikke PENGER til dette i år. Hvis jeg hadde hatt litt FLAX og funnet en FIRKLØVER i gresset kunne vi sett deg SMILE, men det var ikke så lett. Som PLASTER på såret gir jeg deg all min KJÆRLIGHET og håper dette får deg til å BOBLE av glede/gir deg ett KICK). Takk for at du alltid står på NONSTOP, selv når jeg er sint som ett VEPSEBOL. jeg elsker deg til MARS og tilbake. Masse KJÆRLIGHET fra konemor. Men hvis noen har innspill og forslag blir jeg veldig takknemlig 🤭🥰 Anonymkode: 545c8...569 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #2 Skrevet 22. desember 2022 Jeg syntes ikke sånt er morsomt og ville ikke hatt en slik gave. Ville tenkt på noe annet eller latt være med gave. Envt gitt gavekort på at du gir ham en massasje. Det er gratis og veldig nyttig og behagelig. Anonymkode: 5ba28...260 3
MortenMunkholm Skrevet 22. desember 2022 #3 Skrevet 22. desember 2022 Synes denne løsningen var veldig morsom! Jeg hadde blitt glad!! 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #4 Skrevet 22. desember 2022 Hihi, digger det ❤️ Passer bra om mannen din liker sjokolade iallfall Anonymkode: cc902...f66 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #5 Skrevet 22. desember 2022 Sjekk om du finner disse i butikken? Anonymkode: 080c7...466 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #6 Skrevet 22. desember 2022 Ahaha, så koselig:D Anonymkode: df23e...509
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #7 Skrevet 22. desember 2022 Hvis barna ikke er med på kortet, så kan du kanskje ta med noe om å få snøre (lakrissnører) i bånn. Anonymkode: 104f6...2ab 2
Amossa Skrevet 22. desember 2022 #8 Skrevet 22. desember 2022 Min mann hadde i hvert fall hatt sans for en slik gave Ser ikke at du trenger kreativ hjelp, for dette er jo bra nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå