Antiviruset Skrevet 23. desember 2022 #21 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Enten får du aldri sex og er bitter eller du er dobbeltmoralsk og har selv sex og på første date og forventer at kvinnen dydig skal si nei 🙄 Anonymkode: 816e4...409 Dette er jo helt hjernedødt! Jeg kunne lett fått sex på første date med mange uten å være veldig attraktiv av utseende. Men har en viss sjarm virker det som blant kvinner. Men jeg gjør aldri dette! Fordi jeg har verdier! jeg går gikk aldri til sengs på første date uansett! Jeg var ute etter et fast forhold, og måtte ta meg tiden til å finne den rette. Den rette for meg ville aldri gått med på noe slikt. For andre ? Jo sikkert, men hun ville aldri vært den rette for meg. Jeg har aldri hatt sex på første date, heller ikke på andre eller tredje. Det er når jeg finner henne som den rette å satse på at det kan skje. Alt handler om verdier og hva man ønsker seg. Har man ikke disse referansene ? Ja da betyr det heller ikke noe. Men for mange betyr dette alt! Og man skal ikke spille skuespill på dette her. Du som kvinne må gjerne ville noe annet, men er ikke den rette for meg. Fordi jeg ikke anser dette som seriøst! Vurdere og være kritisk og genuin i et forhold betyr faktis noe. 2
Helene1982 Skrevet 23. desember 2022 #22 Skrevet 23. desember 2022 Antiviruset skrev (6 minutter siden): Dette er jo helt hjernedødt! Jeg kunne lett fått sex på første date med mange uten å være veldig attraktiv av utseende. Men har en viss sjarm virker det som blant kvinner. Men jeg gjør aldri dette! Fordi jeg har verdier! jeg går gikk aldri til sengs på første date uansett! Jeg var ute etter et fast forhold, og måtte ta meg tiden til å finne den rette. Den rette for meg ville aldri gått med på noe slikt. For andre ? Jo sikkert, men hun ville aldri vært den rette for meg. Jeg har aldri hatt sex på første date, heller ikke på andre eller tredje. Det er når jeg finner henne som den rette å satse på at det kan skje. Alt handler om verdier og hva man ønsker seg. Har man ikke disse referansene ? Ja da betyr det heller ikke noe. Men for mange betyr dette alt! Og man skal ikke spille skuespill på dette her. Du som kvinne må gjerne ville noe annet, men er ikke den rette for meg. Fordi jeg ikke anser dette som seriøst! Vurdere og være kritisk og genuin i et forhold betyr faktis noe. Hva slags verdier har du om du har høyere forventninger til andre enn deg selv. Om man har sex første kvelden er det to mennesker som har sex første kvelden. Jeg har ikke masse rare regler, men om en mann mener at han er hjelpesløs når det gjelder å ha sex med fremmede, mens jeg bør skamme meg for å ha sexuelle lyster, er dette en mann som er helt uaktuell for meg. Jeg ville begynt med å være kritisk til seg selv. Jeg er en person som alltid har like høye eller høyere forventninger til meg selv enn jeg har til andre mennesker. Jeg er likevel ikke feilfri (å ha sex er ikke nødvendigvis feil), og forventer heller ikke det av andre. 3 1
Antiviruset Skrevet 23. desember 2022 #23 Skrevet 23. desember 2022 Helene1982 skrev (59 minutter siden): Hva slags verdier har du om du har høyere forventninger til andre enn deg selv. Det er akkurat de samme verdiene som jeg har til meg selv, som jeg har til andre. Og stemmer de ikke overens ? Det skjer bare ikke. Det er dønn ærlig og det fravikes ikke. Og dette kommuniseres fra første minutt. Så enkelt er det faktis, andre får gjøre som de selv vil, strider det mot mine overbevisninger skjer det aldri.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #24 Skrevet 23. desember 2022 Litt merkelig å skrive at man skal ha sex på date for å se om kjemien stemmer. Jeg personlig syns å ha sex med en «fremmed» ikke er digg. Man kjenner ingen etter en date. Det blir bare merkelig. Det blir bedre om man kjenner hverandre og følelser involvert, da har man kjemi. Anonymkode: e0f2f...e48 2
Helene1982 Skrevet 23. desember 2022 #25 Skrevet 23. desember 2022 Antiviruset skrev (6 minutter siden): Det er akkurat de samme verdiene som jeg har til meg selv, som jeg har til andre. Og stemmer de ikke overens ? Det skjer bare ikke. Det er dønn ærlig og det fravikes ikke. Og dette kommuniseres fra første minutt. Så enkelt er det faktis, andre får gjøre som de selv vil, strider det mot mine overbevisninger skjer det aldri. Du har rett til å ha dine verdier. Alle har lov til å sette sine egne grenser, som at du ikke ønsker sex på første eller andre date, og om hun ønsker noe annet, er det bedre at dere begge finner noen andre.
herzeleid Skrevet 23. desember 2022 #26 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Men sier du nei da eller ligger du med henne? For om du ligger med henne så har du jo ikke noe rett til å dømme henne 😉 Anonymkode: 67d9b...931 Joda, enhver er i sin fulle rett til å vurdere om noen er aktuelle for forhold
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #27 Skrevet 23. desember 2022 For meg er det negativt, da det tyder på en altfor impulsiv personlighet sammenligna med min. Vil tro sjansen for utroskap også er større om man blir såpass kåt på noen man akkurat har møtt. Prinsipielt ser jeg ikke noe galt i at folk ligger sammen når de måtte ønske, men jeg foretrekker noe annet for min egen del. 19 hours ago, AnonymBruker said: Jeg syns dette er rar logikk. Alle vet at kvinner ikke ligger med hvem som helst så hvorfor ikke ta det som et kompliment at hun er så tiltrukket av akuratt deg at hun går til sengs tidlig? Anonymkode: 2f849...11e Tatt i betraktning at jeg kjenner en del av disse mennene som veldig mange kvinner ligger med så ville jeg ikke tatt det som noe kompliment, men heller som et tegn på manglende dømmekraft. Jeg hadde ikke villet røre kvinner med tilsvarende personlighet som slike menn om jeg fikk betalt for det. Anonymkode: 4a187...192
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #28 Skrevet 23. desember 2022 Ikke på første date 😅 useriøse kvinnfolk har sex på første date og blir sett på som lett mus å få i hus. Heler i date nr 3/4 😊 Anonymkode: a8bd5...d8c
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #29 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 22.12.2022 den 20.00): MEN hva tenker menn om kvinner som vil ha sex på første date? Ser ikke noe problem med det. Hvis begge har lyst, og er klar for det - så hvorfor ikke? For meg er ikke sex noe hellig som må spares til den ene, unike og spesielle personen som river grunnen vekk under føttene dine. Sex er jo godt i seg selv, så om du ikke får et forhold - så har du i hvert fall fått en deilig opplevelse der og da. Dumt å gå glipp av det på grunn av en eller annen sperre, i mine øyne. PS: Har forøvrig aldri vært med at en dame ikke vil ha sex på første eller andre date - så det er ikke uvanlig heller. M40 Anonymkode: 29f61...39f 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #30 Skrevet 23. desember 2022 herzeleid skrev (26 minutter siden): Joda, enhver er i sin fulle rett til å vurdere om noen er aktuelle for forhold Man burde ikke leve for godt med dobbeltmoral. Men dette vet du jo. Menn som gjerne hopper til sengs første date, men ser ned på og dømmer en kvinne som gjør det = dårlig. Alle vet det, bortsett fra deg. Anonymkode: 87201...ad7 4 1
herzeleid Skrevet 23. desember 2022 #31 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Man burde ikke leve for godt med dobbeltmoral. Men dette vet du jo. Menn som gjerne hopper til sengs første date, men ser ned på og dømmer en kvinne som gjør det = dårlig. Alle vet det, bortsett fra deg. Anonymkode: 87201...ad7 Litt artig at du motsier deg selv i et så kort innlegg, men ut over det tror jeg du før er blitt forklart at det ikke forutsetter noen "dobbeltmoral" å foretrekke noe hos en partner en ikke selv kan tilby. Når en i tillegg ikke introduserer moral i vurderingen fremstår påstander om dobbeltmoral noe hysterisk.
Helene Skrevet 23. desember 2022 #32 Skrevet 23. desember 2022 Hadde sex på 2 date. Ble et forhold i 18 år. Hverdagen fungerte ikke, derfor skilte vi lag. Men sex var alltid fantastisk.
Gjest Warrior Skrevet 23. desember 2022 #33 Skrevet 23. desember 2022 Dårlig signal å ha sex på første date? Langt i fra. For meg er det viktig med sex fra første date. Synes ikke noe om å vente med det. Så kjør på med sex på første date sier nå jeg
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #34 Skrevet 23. desember 2022 2 hours ago, Helene1982 said: Hva slags verdier har du om du har høyere forventninger til andre enn deg selv. Om man har sex første kvelden er det to mennesker som har sex første kvelden. Jeg har ikke masse rare regler, men om en mann mener at han er hjelpesløs når det gjelder å ha sex med fremmede, mens jeg bør skamme meg for å ha sexuelle lyster, er dette en mann som er helt uaktuell for meg. Jeg ville begynt med å være kritisk til seg selv. Jeg er en person som alltid har like høye eller høyere forventninger til meg selv enn jeg har til andre mennesker. Jeg er likevel ikke feilfri (å ha sex er ikke nødvendigvis feil), og forventer heller ikke det av andre. Det er akkurat dette jeg mente. Har personlig datet menn som satt inne for at de høvlet løs på det meste men at en kvinne som ikke sparte seg var en hore for gøy og ikke kjærestemateriale, alle ble selvsagt dumpet og orker ikke lenger engang høre ymting om dette uten å føle kvalme 🤢De var typen som gjerne hadde sex første date, og fordømte kvinnen etterpå. Takk og pris lå jeg ikke med dem. Ligget med andre på første date dog og fått et langvarig samboerskap ut av det, da en mann som selv så ned på menn som beskrevet over og beskrev de som giftige. Anonymkode: 816e4...409 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #35 Skrevet 24. desember 2022 herzeleid skrev (11 timer siden): Litt artig at du motsier deg selv i et så kort innlegg, men ut over det tror jeg du før er blitt forklart at det ikke forutsetter noen "dobbeltmoral" å foretrekke noe hos en partner en ikke selv kan tilby. Når en i tillegg ikke introduserer moral i vurderingen fremstår påstander om dobbeltmoral noe hysterisk. Nei, slutt å diskutere semantikk. Og jo, dette har vi også diskutert før, og det kalles dobbelmoral. Eller dobbeltstandard, hvis du skal være vanskelig. Hysterisk er et ord du har kjøpt på internett. Finn på noe bedre. Du kan ikke gjøre en nedvurdering av noen som gjør det samme som deg, uten at det ikke også treffer deg selv. I så fall mangler vedkommende selvinnsikt. Dette er elementært, barnelærdom. Hvis du gjør en negativ vurdering av en handling og den bare treffer det ene kjønn, mens den samme handling står ut som fordel for deg selv, da er du rett og slett et brødhue. Anonymkode: 87201...ad7 2
herzeleid Skrevet 24. desember 2022 #36 Skrevet 24. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, slutt å diskutere semantikk. Og jo, dette har vi også diskutert før, og det kalles dobbelmoral. Eller dobbeltstandard, hvis du skal være vanskelig. Alle har ulike vurderinger for ulike ting. Samme grad av kroppsbehåring, kroppsstørrelse, oppkledning, sminkevalg og livsvalg vil gjerne vurderes og slå ut ulikt for hvor attraktive potensielle partnere finner kvinner og menn. For å gjøre det veldig enkelt og tydelig: De færreste kvinner vil nok synes det er attraktivt med en mann i kjole og sminke, selv om hun kler og sminker seg helt likt. Mange kvinner vil også finne det uattraktivt om han pleier å bli penetrert av fremmede menn, selv om hun gjør det samme. Dette forutsetter ingen dobbeltmoral, men kvinner flest foretrekker (i likhet med menn) noe annet enn seg selv. Sitat Hysterisk er et ord du har kjøpt på internett. Finn på noe bedre. Du kan ikke gjøre en nedvurdering av noen som gjør det samme som deg, uten at det ikke også treffer deg selv. I så fall mangler vedkommende selvinnsikt. Dette er elementært, barnelærdom. Hvis du gjør en negativ vurdering av en handling og den bare treffer det ene kjønn, mens den samme handling står ut som fordel for deg selv, da er du rett og slett et brødhue. Anonymkode: 87201...ad7 Se eksemplene over. I følge din definisjon er de fleste kvinner brødhuer. Jeg tenker på min side at det er helt naturlig at kvinner i likhet med menn har preferanser de ikke nødvendigvis lever etter selv.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #37 Skrevet 24. desember 2022 Antiviruset skrev (15 timer siden): Dette er jo helt hjernedødt! Jeg kunne lett fått sex på første date med mange uten å være veldig attraktiv av utseende. Men har en viss sjarm virker det som blant kvinner. Men jeg gjør aldri dette! Fordi jeg har verdier! jeg går gikk aldri til sengs på første date uansett! Jeg var ute etter et fast forhold, og måtte ta meg tiden til å finne den rette. Den rette for meg ville aldri gått med på noe slikt. For andre ? Jo sikkert, men hun ville aldri vært den rette for meg. Jeg har aldri hatt sex på første date, heller ikke på andre eller tredje. Det er når jeg finner henne som den rette å satse på at det kan skje. Alt handler om verdier og hva man ønsker seg. Har man ikke disse referansene ? Ja da betyr det heller ikke noe. Men for mange betyr dette alt! Og man skal ikke spille skuespill på dette her. Du som kvinne må gjerne ville noe annet, men er ikke den rette for meg. Fordi jeg ikke anser dette som seriøst! Vurdere og være kritisk og genuin i et forhold betyr faktis noe. Hvis du aldri har sex på første date vil du aldri oppleve at en kvinne har det heller, så da er det ikke relevant hva du ville gjort i en situasjon som aldri ville oppstått. Anonymkode: 774b5...7f8
exictence Skrevet 25. desember 2022 #38 Skrevet 25. desember 2022 Til å ønske kjæresteforhold er det et dårlig signal å ha sex på første date. Det synes jeg. For på første date og de første treffene, kjenner man hverandre ikke særlig. Hvis vi har sex da, betyr jo det at man godt kan ha sex med andre uten kjenne de noe særlig. Det bryr ikke jeg meg særlig om. Det gir mye mer trygghet i å ha sex ved at man vet at det er kjærlighet og et intens ønske fordi nettopp JEG og HAN er spesielle for hverandre.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #39 Skrevet 25. desember 2022 I begge de lange forholdene jeg har vært i så har jeg hatt sex på første date. Har også hatt sex på første date med utallige andre kvinner. Når alt kommer til alt, om du har sex på første eller tiende date så har ikke det noe å si for utfallet av hva som kommer ut av den relasjonen. Anonymkode: f8818...18e
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #40 Skrevet 26. desember 2022 Meg og typen hadde sex på første date. Vært sammen i 1 år nå K24 Anonymkode: f33b8...76b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå