AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #1 Skrevet 22. desember 2022 Har vært i et forhold hele 20-årene, og det ble nylig slutt. Har ikke gjort mye av ONS før eksen. Jeg er ute etter et forhold, men syntes sex er noe man kan fint dele med en man har god kjemi med. Hvis stemningen er riktig, og begge vil det. MEN hva tenker menn om kvinner som vil ha sex på første date? Og hva er deres råd/erfaring til meg fra kvinne til kvinne? Anonymkode: 8eacf...d50 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #2 Skrevet 22. desember 2022 Har aldri sett ned på damer som har sex på føste date. Det som betyr noe er kjemi. Hadde sex med kona på første date og har vært gift i snart 20 år. Bare å kose seg. Livet er for kort til å være prippen Anonymkode: 9fc71...4d0 9 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #3 Skrevet 22. desember 2022 Jeg tenker at hvis han har sex med deg første date er han en tosk om han dømmer deg for det og er da ikke riktig for deg. Har selv hatt sex første date hvor det har utviklet seg til noe seriøst eller det har vært en god opplevelse og herlige minner. Men har og opplevd at fyren var iskald etterpå og da ble jeg som trodde jeg tålte ONS rimelig knekt så er visst ganske følsom tross alt. Så mitt råd er egentlig at du skal beskytte deg selv og kun ha det hvis du vil og føler det riktig, og er du veldig sensitiv så vær forsiktig. Men man har bare ett liv og ingen vits å tvinge vekk eventyrlysten om du føler på den 🥰 Anonymkode: 816e4...409 4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #4 Skrevet 22. desember 2022 Det spørsmålet du heller må stille deg selv enn å spørre andre hva de synes, syns du selv at en mann som slutshamer og ser anderledes på damer pga sex tidlig, er en mann med et kvinnesyn du er interessert i å involvere deg i? Ha sex når du vil når du får lyst du! Jeg lå med min eneste tinderdate på første date. Vi ble samboere Anonymkode: 2f849...11e 5
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #5 Skrevet 22. desember 2022 Hadde ikke hatt sex på første date, men det er nå meg. Første date består som regel av ett glass vin, øl, kaffe. Sjelden setting for «hjem til deg eller meg» etter det Anonymkode: f84df...e54 3 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #6 Skrevet 22. desember 2022 Jeg hadde sex med eksen på første date. Vi var samboere i ti år. Synes det er fint at kvinner er så trygge på sin egen seksualitet at de føler de kan ha sex akkurat når de selv ønsker det, og det kunne ikke falle meg inn å dømme noen for dette. Har lest her at enkelte menn angivelig blir uinteressert hvis de får ligge for tidlig, fordi de da ikke har noe å jakte på. Skjønner ikke greia med dette i det hele tatt selv, men hvis det er sånne menn du er ute etter, så bør du kanskje holde igjen. Anonymkode: b26c5...556 5
Astramare Skrevet 22. desember 2022 #7 Skrevet 22. desember 2022 Jeg og eksen min hadde samleie første gang vi møttes personlig etter å ha blitt skjent med hverandre over nett i et halv år, det følte bare helt naturlig for oss, siden vi hadde en god kjemi med engang, det var litt awkward siden det var første gang jeg hadde sex og viste ikke hva jeg drev med, men vi lo bare av det i ettertid. Det kommer helt an på hvordan kjemien er i mellom folk, og hvor lenge dere har kjent hverandre, men det beste er jo å kommunisere med hverandre å finne ut av hva man vil, noen er komfortabel med det og andre er ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #8 Skrevet 23. desember 2022 Hvis en dame hadde hatt lyst til å ha sex første date hadde jeg tenkt at det får hun helt sikkert lyst til med hvem som helst senere også. Null impulskontroll. No go! Anonymkode: 8e36b...006 5
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #9 Skrevet 23. desember 2022 Om menn slutshamer deg...so what. Om kvinner (flest) slutshamer deg... so what. Om du slutshamer deg selv... so what. Ingens meninger har mer å si, du er fri til å gjøre hva du vil med livet ditt uten konsekvenstenkning. Live it! Vel. Plutselig er det mange her som mener at det er helt innafor å ha sex på første daten, ts. Det skal du virkelig ikke ta inspirasjon av. I ni av ti tilfeller vil det slå hardt motsatte vei, bare nevner det. Men so what? Anonymkode: f59b2...053
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #10 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis en dame hadde hatt lyst til å ha sex første date hadde jeg tenkt at det får hun helt sikkert lyst til med hvem som helst senere også. Null impulskontroll. No go! Anonymkode: 8e36b...006 Jeg syns dette er rar logikk. Alle vet at kvinner ikke ligger med hvem som helst så hvorfor ikke ta det som et kompliment at hun er så tiltrukket av akuratt deg at hun går til sengs tidlig? Anonymkode: 2f849...11e 5
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #11 Skrevet 23. desember 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: Hvis en dame hadde hatt lyst til å ha sex første date hadde jeg tenkt at det får hun helt sikkert lyst til med hvem som helst senere også. Null impulskontroll. No go! Anonymkode: 8e36b...006 Men sier du nei da eller ligger du med henne? For om du ligger med henne så har du jo ikke noe rett til å dømme henne 😉 Anonymkode: 67d9b...931 9 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #12 Skrevet 23. desember 2022 15 hours ago, AnonymBruker said: Har vært i et forhold hele 20-årene, og det ble nylig slutt. Har ikke gjort mye av ONS før eksen. Jeg er ute etter et forhold, men syntes sex er noe man kan fint dele med en man har god kjemi med. Hvis stemningen er riktig, og begge vil det. MEN hva tenker menn om kvinner som vil ha sex på første date? Og hva er deres råd/erfaring til meg fra kvinne til kvinne? Anonymkode: 8eacf...d50 Som kvinne i 30-årene som har datet en del, så er svaret mitt at det er ikke noe god ide. Mange menn dømmer deg haaaaaaardt, selv om det er han som har pushet på for sex med den gode kjemien så er det likevel du som kvinne som får slengt hore etter deg. I 20-årene så gikk det helt fint. Ikke noe dømming, men jo eldre menn blir jo mer fordomsfulle virker det at de blir. 😬 Anonymkode: 67d9b...931 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #13 Skrevet 23. desember 2022 Gutter som har sex med deg på første date er bare ute etter sex med deg uansett. De er bare kåte og ikke hatt seg på leeeenge. Tro meg, gutter er idioter og spiller på følelsene dine for å få deg til sengs. Det sier bare litt om hvor egoistiske og lite sympatiske mannfolk er. Har blitt lurt selv på den måten. Det er slemt gjort. For merker selv nå at man er mer redd for at det samme skal skje igjen og har vanskelig for å stole på neste man dater Anonymkode: e0f2f...e48 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #14 Skrevet 23. desember 2022 Har hatt sex på første date med begge mine langvarige forhold.. 🙈 Tenker det er like greit, så vet man iallefall om den seksuelle kjemien er der.. Skal sies at jeg ikke har hatt ONS med særlig mange akkurat, har hatt sex med de jeg har følt var aktuelle langtidspartnere (nettdating..) Anonymkode: 39151...ff3 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #15 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Gutter som har sex med deg på første date er bare ute etter sex med deg uansett. De er bare kåte og ikke hatt seg på leeeenge. Tro meg, gutter er idioter og spiller på følelsene dine for å få deg til sengs. Det sier bare litt om hvor egoistiske og lite sympatiske mannfolk er. Har blitt lurt selv på den måten. Det er slemt gjort. For merker selv nå at man er mer redd for at det samme skal skje igjen og har vanskelig for å stole på neste man dater Anonymkode: e0f2f...e48 Du verden Anonymkode: 31d09...0f8
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #16 Skrevet 23. desember 2022 On 12/22/2022 at 8:00 PM, AnonymBruker said: Har vært i et forhold hele 20-årene, og det ble nylig slutt. Har ikke gjort mye av ONS før eksen. Jeg er ute etter et forhold, men syntes sex er noe man kan fint dele med en man har god kjemi med. Hvis stemningen er riktig, og begge vil det. MEN hva tenker menn om kvinner som vil ha sex på første date? Og hva er deres råd/erfaring til meg fra kvinne til kvinne? Anonymkode: 8eacf...d50 Jeg tenker det er veldig bra. Det sender jo et helt utvetydig signal om at du er interessert, og vet hva du vil. Det er mye mer slitsomt å date en som skal veie og vurdere og gruble og analysere deg i uker og måneder først. Anonymkode: 115a8...925 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #17 Skrevet 23. desember 2022 40 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tenker det er veldig bra. Det sender jo et helt utvetydig signal om at du er interessert, og vet hva du vil. Det er mye mer slitsomt å date en som skal veie og vurdere og gruble og analysere deg i uker og måneder først. Anonymkode: 115a8...925 Nå er det jo en mellomting mellom å spre beina første kvelden og gruble i månedsvis da Anonymkode: 8e36b...006 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #18 Skrevet 23. desember 2022 Hadde aldri tatt en date seriøs om dama var så løssluppen at hun skulle ha sex førster date- TURN OFF Anonymkode: 64d43...e4d 2
Antiviruset Skrevet 23. desember 2022 #19 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 22.12.2022 den 20.00): Har vært i et forhold hele 20-årene, og det ble nylig slutt. Har ikke gjort mye av ONS før eksen. Jeg er ute etter et forhold, men syntes sex er noe man kan fint dele med en man har god kjemi med. Hvis stemningen er riktig, og begge vil det. MEN hva tenker menn om kvinner som vil ha sex på første date? Og hva er deres råd/erfaring til meg fra kvinne til kvinne? Anonymkode: 8eacf...d50 Det er noe med din evne og bedømming som mange da anser som gal, jeg er en av de! Om man ikke er mer kritisk en dette til en partner vil jeg da ha deg som partner ? Mitt svar er nei. Men det er meg. For dette handler da om å passe sammen, en som er like kritisk mot meg som jeg er mot henne! Vente og se om man passer sammen og ikke bare rushe inn i det. Det er i alle fall min mening om det. Ta seg den tiden som trengs for å se om man passer sammen, og så ta det derfra. Gir man ikke seg selv denne tiden hva sier det ? For meg sier det alt! Det er ikke den rette for meg. Andre har ikke det perspektivet over det og går for det første og det beste. Alt avhenger da av hvem dere to er, og hvilke verdier dere har. 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #20 Skrevet 23. desember 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde aldri tatt en date seriøs om dama var så løssluppen at hun skulle ha sex førster date- TURN OFF Anonymkode: 64d43...e4d Enten får du aldri sex og er bitter eller du er dobbeltmoralsk og har selv sex og på første date og forventer at kvinnen dydig skal si nei 🙄 Anonymkode: 816e4...409 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå