AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #1 Skrevet 22. desember 2022 Vi har hatt noen dates med aktivitet som har handlet om konkurranse, høyt adrenalin og fysisk styrke. Jeg ønsker å vise han en mer feminin, rolig og omsorgsfull side av meg. Tips til type dates, oppførsel eller emner for å få vist den siden av meg på en naturlig og fin måte? Anonymkode: b410d...894
exictence Skrevet 22. desember 2022 #2 Skrevet 22. desember 2022 Foreslå t dere kan lage mat sammen, gå rolige turer, gå på dans, sitte og se en film, peiskos
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #3 Skrevet 22. desember 2022 Det enkleste er vel å ha sex. Anonymkode: 7977c...356 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #4 Skrevet 22. desember 2022 exictence skrev (Akkurat nå): Foreslå t dere kan lage mat sammen, gå rolige turer, gå på dans, sitte og se en film, peiskos Jeg er skikkelig dårlig på å lage mat, ellers hadde det vært en fin date! Hadde jeg kunnet en enkel rett for å imponere han ville jeg gjerne gjort det, men får aldri til å steke kjøtt bra. Fins det dansetimer man kan gå på bare som drop-in? Trodde man måtte melde seg på kurs da..? Film gir ikke så mye connection syns jeg og ingen av oss har peis 😅 Anonymkode: b410d...894
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #5 Skrevet 22. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det enkleste er vel å ha sex. Anonymkode: 7977c...356 Sex er topp! Men det er ikke det jeg satser på for å vise at jeg er kjærestemateriale 😄 Ikke at man ikke er kjærestemateriale om man har sex (vi har det) men jeg vil få frem andre gode egenskaper og feminitet Anonymkode: b410d...894
exictence Skrevet 22. desember 2022 #6 Skrevet 22. desember 2022 Hva ar du lyst til? Man kan finne en matoppskrift sammen man har lyst til å prøve. Gøy
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #7 Skrevet 22. desember 2022 exictence skrev (1 time siden): Hva ar du lyst til? Man kan finne en matoppskrift sammen man har lyst til å prøve. Gøy Jeg vet ikke. Har ingen erfaring med dating. Ble sammen med ungdomsskolekjæresten min og slutt i sommer er 26 år nå og søker noe seriøst Anonymkode: b410d...894
Lava Anne Skrevet 22. desember 2022 #9 Skrevet 22. desember 2022 Gå forbi en barnehage og begynn å klukke litt.
GrønnNellik68 Skrevet 22. desember 2022 #10 Skrevet 22. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi har hatt noen dates med aktivitet som har handlet om konkurranse, høyt adrenalin og fysisk styrke. Jeg ønsker å vise han en mer feminin, rolig og omsorgsfull side av meg. Tips til type dates, oppførsel eller emner for å få vist den siden av meg på en naturlig og fin måte? Anonymkode: b410d...894 hva med å tilby litt massasje da? Du kan jo vise omsorg i de små tingene. Som å henge opp jakka når han kommer og hjelpe til der du kan. Spørre hvordan han har det osv osv.. vis at du bryr deg om han tenker jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå