AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #1 Skrevet 22. desember 2022 Jeg vil gjerne spørre en jente ut som jeg har lyst til å bli bedre kjent med. Problemet er at jeg ikke tør, hva om hun er opptatt, vil jeg da bli evig mobbet av henne og hennes venniner? Hva vil hennes venninner tenke om meg dersom jeg spør henne på en date? M24 Anonymkode: f8c59...b84
norw Skrevet 22. desember 2022 #2 Skrevet 22. desember 2022 Bli kjent med henne, og hvis det er en viss kjemi og gjensidig interesse der kan du begynne å tenke på date. 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #3 Skrevet 22. desember 2022 Det er såklart ingen som vil tenke noe dumt om deg selvom du skulle bli avvist! De vil bare tenke det var søtt og hyggelig Kanskje til og med en av hennes venninner får opp øynene for deg om hun ikke liker deg Anonymkode: c0b84...65a
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #4 Skrevet 22. desember 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg vil gjerne spørre en jente ut som jeg har lyst til å bli bedre kjent med. Problemet er at jeg ikke tør, hva om hun er opptatt, vil jeg da bli evig mobbet av henne og hennes venniner? Hva vil hennes venninner tenke om meg dersom jeg spør henne på en date? M24 Anonymkode: f8c59...b84 Man up. Anonymkode: 6b8b6...7d8
Blue Balloon Skrevet 22. desember 2022 #5 Skrevet 22. desember 2022 Tja.. Du får spørre med en ekstremt avslappa holdning til hele greia, og så slenge på en "for alt jeg vet så kan det jo hende du er opptatt, lol" da kanskje. Min erfaring (de få gangene jeg har spurt) er at hun stråler som ei sol og syns det er stas at jeg spør, selv om hun er opptatt/ikke interessert selv. Du får tenke at selv om det blir kleint for deg, så er det ikke helt bortkasta hvis du kan gjøre dagen hennes litt bedre. Hilsen en annen mann.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #6 Skrevet 22. desember 2022 Du vil ikke spørre henne ut, du vil behenne ut. Utspørring er noe helt annet. Anonymkode: fe699...434 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå