AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #1 Skrevet 22. desember 2022 Som skilt kvinne på 38 år, bosatt i Oslo, 2 barn, bachelorgrad, jobb, god personlighet og godt/normalt utseende? Har ikke prøvd enda etter skilsmissen, men lurer på om det er sannsynlig at jeg finner en skikkelig bra mann eller om jeg mest sannsynlig ender opp alene. Anonymkode: 1c490...9a0
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #2 Skrevet 22. desember 2022 Er du en som blir interessert ofte er det mye lettere. Jeg er aldri interessert og har bare likt 3 menn i hele mitt liv så det er ganske håpløst, likt èn mann på 4 år etter samlivsbruddet med han som da var nummer 2 av de 3. Så syns det er vanskelig selv om en del liker meg. Uansett langt fra usannsynlig med det du beskriver, vil tro du har en god sjanse Nå vet du også hva du vil ha og søker etter, hold fast på det Anonymkode: 92910...794
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #3 Skrevet 22. desember 2022 Finn deg en som er snill og som får deg til å le, det holder i massevis. Den rette er bare en klisjé. Anonymkode: a185e...c96
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #4 Skrevet 22. desember 2022 Mange finner den rette i 70 åra så du har nok sjans før den tid:) Anonymkode: 25024...ece
TLR Skrevet 22. desember 2022 #5 Skrevet 22. desember 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Som skilt kvinne på 38 år, bosatt i Oslo, 2 barn, bachelorgrad, jobb, god personlighet og godt/normalt utseende? Har ikke prøvd enda etter skilsmissen, men lurer på om det er sannsynlig at jeg finner en skikkelig bra mann eller om jeg mest sannsynlig ender opp alene. Anonymkode: 1c490...9a0 Sett barna dine som nr 1 hvis han ikke klarer å akseptere at du har barn i fra tidligere forhold så er han ikke noe å samle på
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #6 Skrevet 22. desember 2022 Tror det er lurt å løsrive seg fra "den rette", særlig når man er kommet i en alder der det er så mange andre hensyn som må taes at forelskelse og lidenskap gjerne ikke er nok lenger. Men ser ingen grunner til at du ikke skal finne en ny kjæreste. 38 er til og med ungt nok til å få flere barn om du treffer en barnløs mann. Anonymkode: e2cc9...beb
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #7 Skrevet 23. desember 2022 Det er mulig å finne noen men når man har barn er det vanskeligere å få noe til å klaffe. Mine og dine barn og alt det der er vanskelige greier. Anonymkode: 4c3b0...915
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #8 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 22.12.2022 den 18.10): Som skilt kvinne på 38 år, bosatt i Oslo, 2 barn, bachelorgrad, jobb, god personlighet og godt/normalt utseende? Har ikke prøvd enda etter skilsmissen, men lurer på om det er sannsynlig at jeg finner en skikkelig bra mann eller om jeg mest sannsynlig ender opp alene. Anonymkode: 1c490...9a0 Du kan treffe den rette men noen ganger så er de alt opptatt slik jeg gjorde. Men bare å prøve. Finner hvertfall ingen hvis en ikke prøver. lykke til Anonymkode: 64598...78f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå