Gå til innhold

Hvorfor elsker kvinner å gjøre narr av menn med små tissemenn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen kaller det også mikropenis.

Det er stygt gjort. Vi kan ikke noe for det.

Anonymkode: 566f1...3ff

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

90% har mellom 12 og 16 cm, men KG kvinnene klarer alltid å unngå disse 90%.

Anonymkode: cf478...412

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke å gjøre narr av små peniser når vi svarer i en tråd der spørsmål er om man foretrekker mikropenis eller større penis og vi svarer at vi liker å føle den. 

Anonymkode: bd2ab...407

• Liker 7
Skrevet

Jeg kjenner ingen som elsker å gjøre det🤔 hva slags kvinner er det du er med egentlig? 

Anonymkode: 91e5b...c89

• Liker 12
  • Nyttig 9
Skrevet

Det er riktig å poengtere at det er en mikropenis hvis det er en mikropenis

Anonymkode: 53d28...a89

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Aldri hørt noen gjøre det. 

Anonymkode: d76f2...63c

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Kvinner elsker ikke å gjøre narr av peniser. Noen kvinner gjør det. Hold enkeltpersonene ansvarlige, ikke halve jordens befolkning.

Anonymkode: c95b7...0d3

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor er det viktig å poengtere? Tror du ikke vedkommende som er eier av penisen er klar over det uten at det blir påpekt? 

• Liker 3
Skrevet

Jeg kjenner ingen kvinner som gjør natt av små peniser. Jeg har derimot hørt menn gnåle om penisstørrelser til det kjedsommelige 🤐

• Liker 11
  • Nyttig 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

En mikropenis er by definition 8 cm eller mindre. Utrolig få har mikropenis.

90% har mellom 12 til 16, på KG sitter kvinner, og menn med ydmykelsesfetisj, og kaller 13-14 for mikropenis, til tross for at det er gjennomsnittet i Norge.

Anonymkode: cf478...412

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Kvinner generelt gjør jo ikke det, de fleste bryr seg ikke om størrelse. Men det er jo dessverre alltid noen som ikke klarer å oppføre seg, og rakker ned på de som ikke når opp til egne preferanser. Jeg vet alt om hvor ødeleggende det kan være, men det er også tullete å la disse skrotingene bestemme vår egen verdi. Stå stolt, og gi faen. Vi vil uansett ikke ha dem. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor må brukere på kg bite på enda en tråd hvor en gruppe mennesker, uten at noen kan definere konkret hvem som tilhører gruppen, mobber andre - gjerne en gruppe i minoritet - for noe noen påstår å tilhøre OG som er enten et kontroversielt, et pikant eller et tema som hisser opp en majoritet? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor er det viktig å poengtere? Tror du ikke vedkommende som er eier av penisen er klar over det uten at det blir påpekt? 

Jeg skrev ikke det var viktig. Jeg skrev det var riktig.

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Noen kaller det også mikropenis.

Det er stygt gjort. Vi kan ikke noe for det.

Anonymkode: 566f1...3ff

Fordi se kan, og de som gjør det viser samtidig sitt sanne jeg. 

Legg merke til hvilke kvinner som holder på slik, hva er deres sosioøkonomisk status, hva har de fått til i livet, hvordan er det med deres mentale helse mm. 

Anonymkode: 8a6b3...8da

• Liker 1
Skrevet

Det er forskjell på mikropenis og liten penis. Min samboer har liten penis, ikke noe galt med det og jeg har aldri gjort narr av han😄

Anonymkode: 38cca...a01

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skrev ikke det var viktig. Jeg skrev det var riktig.

Å.. beklager.. Hvorfor er det riktig å påpeke det?  Hvilken nytte gjør det? Jeg ser virkelig ikke poenget.. 

Jeg mener.. du kan jo ha veldig stygge tenner… eller unormalt store føtter, men jeg ser fortsatt ikke viktigheten i å påpeke det.. 

Slår meg som heller ufint.. 

Skrevet

Sikker på det er bruken av tissemann og ikke penis som er problemet her? 

Anonymkode: dd246...595

• Liker 1
Skrevet

Det er viktig å huske at ikke alle kvinner elsker å gjøre narr av menn med små tissemenn, eller å gjøre narr av menn i det hele tatt. Humor er en subjektiv ting, og det er mange forskjellige ting som folk finner morsomt. Det er også viktig å huske at det ikke er akseptabelt å gjøre narr av noen på grunn av deres fysiske egenskaper, inkludert størrelsen på deres kjønnsorganer. Det er viktig å vise respekt og verdighet til andre mennesker, uansett hva de ser ut som eller hva de har.

Anonymkode: 54fee...0c4

Skrevet

Det er menn som fabler i det uendelige om penisstørrelse, ikke kvinner. For min del så er penisstørrelse revnende likegyldig, mine orgasmer kun uansett ikke av penetrering, men av oralsex og fingring. Latterliggjøring av peniser er antakeligvis kun tilsvar på tråder hvor man latterliggjør kvinnens kjønnsorgan ved å kalle store, indre kjønnslepper for "biffgardiner", ved å sammenligne vagina med "en innsjø med lunkent vann hvor man vifter pikken rundt" osv. 

Anonymkode: 8cab1...1a8

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvorfor kan jeg ikke si det? Det er sannheten. 

Menns mest brukte replikk her på KG. Da må de jo elske alle slags sannheter. Jo flere sannheter, jo bedre. 😬

Anonymkode: a74a8...005

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...