AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #21 Del Skrevet 22. desember 2022 Narkose, eeeeelsker narkose. Døsigheten etterpå er også fantastisk, bare husk å nevn at du blir kvalm av narkose så får du kvalmestillende i tillegg 😄👌🏻 Anonymkode: 98b48...cf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 22. desember 2022 #22 Del Skrevet 22. desember 2022 Altså, dere trenger ikke narkose for å sove. Man kan få spinal OG sove seg igjennom hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #23 Del Skrevet 22. desember 2022 Narkose helt klart. Jeg hadde fått panikk ved våken operasjon. Mange får narkose ved tannlege også. Gjør det som er best for deg. Anonymkode: d37cb...f27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #24 Del Skrevet 22. desember 2022 Jeg er anestesilege, og ville valgt spinal med sedasjon. Som noen skriver: bedre postoperativ smertelindring, mer trygt generelt (postpunksjonshodepine er ikke så vanlig med spinalbedøvelse). Man får propofol ved siden av, som er nok til at flere som har vært gjennom det tror de har hatt narkose. Spinalbedøvelse gjør ikke vondt, og om du blir stresset har anestesien medisiner som tar vekk det òg. Når det er sagt, narkose er greit det også. Vær skeptisk til narkose dersom du er hjerte-/karsyk etc. Sannsynligvis kommer det en anestesilege som snakker mer med deg fysisk ifm. operasjonen, som planlegger alt godt på forhånd. Anonymkode: 23ea4...bbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dida Skrevet 22. desember 2022 #25 Del Skrevet 22. desember 2022 Har erfaring med begge deler. Etter spinalbedøvelsen slet jeg litt med smerter rundt stikkstedet en stund (litt i underkant av en uke) etterpå, mens narkose var jeg livredd for 😅 Men, hadde helt klart valgt narkose igjen, da jeg syns det bare var deilig å «sove» litt og ikke hadde noen plager med det etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #26 Del Skrevet 23. desember 2022 Det ble full narkose. Smertene nå på postoperativ er grusom, skulle gått for spinal. Så om noen lesere demme tråden. Velg spinal!#! Ts Anonymkode: 8c351...009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #27 Del Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det ble full narkose. Smertene nå på postoperativ er grusom, skulle gått for spinal. Så om noen lesere demme tråden. Velg spinal!#! Ts Anonymkode: 8c351...009 Lykke til. Det går seg til. God jul. Hilsen anestesispl som anbefalte spinal og propofol. Anonymkode: cd769...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 23. desember 2022 #28 Del Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det ble full narkose. Smertene nå på postoperativ er grusom, skulle gått for spinal. Så om noen lesere demme tråden. Velg spinal!#! Ts Anonymkode: 8c351...009 Nemlig. Det er jo en grunn til at fagfolk sier spinal. Uansett, det er en bedre dag i morgen. God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå