AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #1 Skrevet 22. desember 2022 Kan være personlig kristne, muslimske osv. Skriv gjerne bakgrunn og alder 🙂 Nysgjerrig kar her. Anonymkode: 858cb...7c7 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #2 Skrevet 22. desember 2022 Tror du virkelig damer har forskjellige fantasier utfra religion og sosial rang??? Veldig mange damer tenner på det som er såpass dristig at vi ikke ville gjort det i virkeligheten. Jeg vet at maaange av oss tenner på å ha flere menn.Uavhengig av sosial rang. Anonymkode: cdfbe...fae 4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #3 Skrevet 22. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tror du virkelig damer har forskjellige fantasier utfra religion og sosial rang??? Veldig mange damer tenner på det som er såpass dristig at vi ikke ville gjort det i virkeligheten. Jeg vet at maaange av oss tenner på å ha flere menn.Uavhengig av sosial rang. Anonymkode: cdfbe...fae Konservativitet er ikke relatert til sosial rang. Konservative kvinner har nok et annet syn på seksualitet enn moderate og liberale kvinner. Derfor er jeg nysgjerrig. Tviler feks på at konservative kvinner generelt sett ønsker flere menn. Anonymkode: 858cb...7c7 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #4 Skrevet 22. desember 2022 Stille vann har dypest grunn. De kvinnene som tilsynelatende er mest konservative har også sine hemmeligheter. Anonymkode: f3f6e...6e3 3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #5 Skrevet 22. desember 2022 Konservative kvinner har de samme fantasier som ikke-konservative kvinner. De føler bare mer skam for det. Anonymkode: e4416...1e4 8
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #6 Skrevet 22. desember 2022 Jeg traff ei jente i russetiden som var kristenruss og edru. Aldri møtt - før eller senere - kåtere og mer kinky jente. Hun skremte meg nesten med sin råskap. Anonymkode: 25818...ed1 3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #7 Skrevet 22. desember 2022 Du kan ikke dele opp kvinner i sånne kategorier og tro at de fantaserer om ulike ting. Det gir absolutt ingen mening. Tanken er tollfri og det er fantasier også. En nonne kan sikkert ha noen like drøye fantasier som en helt vanlig dame. Finnes ikke sånne skillelinjer på fantasier. Anonymkode: 5546c...659 3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #8 Skrevet 22. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Konservative kvinner har de samme fantasier som ikke-konservative kvinner. De føler bare mer skam for det. Anonymkode: e4416...1e4 Dette. I USA, hvor det evangeliske miljøet står sterkt så blir det hele tiden avslørt at disse tilsynelatende konservative "familiemenn/kvinner" har vært utro, eller brukt prostituerte eller har betalt for elskerinners aborter (selv om de framstår som "pro-life" utad). Jo mer konservativ jo mer hyklerisk framstår alle fantasier og avvik. Anonymkode: 417ac...155 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #9 Skrevet 22. desember 2022 Jeg har alltid drømt om å bli fingret av Jesus 🙈🙈 Anonymkode: 31715...b35 2 1
Fioljenta Skrevet 23. desember 2022 #10 Skrevet 23. desember 2022 Tja, jeg er kristen og har masse fantasier som vi koser oss med å utforske. Altså, hvis Gud faktisk har skapt så mange deilige muligheter, vel, så ser jeg ikke noe grunn til å skamme meg bare fordi jeg er kristen. Takknemlighet er alltid hyggeligere enn skam 🥰 Vi mennesker (også kristne og muslimer) finnes i mange varianter. 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #11 Skrevet 23. desember 2022 Jeg er konservativ kristen, har voldtektsfantasier... Anonymkode: a05d8...534 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #12 Skrevet 23. desember 2022 Om du mener konservative som i religiøse og fortsatt idoliserer gammeldagse kjønnsroller så fantaserer de nok om det samme som alle andre. Gjerne litt røft. Bli tatt av en fremmed. Få seg er ordentlig knull etc. Om du mener konservativ slik som damene her inne. Altså eldre kjedelige damer med mannehat. Så fantaserer de jo om «kjemi og følelser» og A4-sex hvor man ser hverandre inn i øynene og vugger frem og tilbake. Sex hvor mannen ikke får noe særlig nytelse for hvorfor skal han det? Han er jo en ekkel gris! Anonymkode: f8f8d...7ca
Geojak Skrevet 23. desember 2022 #13 Skrevet 23. desember 2022 Fioljenta skrev (1 time siden): Tja, jeg er kristen og har masse fantasier som vi koser oss med å utforske. Altså, hvis Gud faktisk har skapt så mange deilige muligheter, vel, så ser jeg ikke noe grunn til å skamme meg bare fordi jeg er kristen. Takknemlighet er alltid hyggeligere enn skam 🥰 Vi mennesker (også kristne og muslimer) finnes i mange varianter. Herlig å høre. Enkelte tenker nok at om man er kristen er man kjedelig og tenker ikke på sex. For de som tror det er slik snbefaler jeg å lese litt på bloggen til @Fioljenta tror dere blir overasket 😉 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #14 Skrevet 23. desember 2022 Samme fantasier som alle andre kvinner har. Er ikke redd for å utforske med mannen og trives godt med egen seksualitet. Sex utgjør ganske mye i et forhold og jeg forbinder det ikke med skam slik mange andre tror at muslimer gjør. Anonymkode: 18480...9cd 2
Kipling Skrevet 23. desember 2022 #15 Skrevet 23. desember 2022 De har veldig skitne fantasier om Kåre Willoch 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #16 Skrevet 23. desember 2022 Jeg fantaserer ofte om å kaste p-pillene i søppla og finne fult av deilige menn å ha sex med og bli gravid. Så adoptere barnet bort og begynne på nytt igjen. Anonymkode: 1d768...b55
Gjest sokrat Skrevet 23. desember 2022 #17 Skrevet 23. desember 2022 (endret) Fioljenta skrev (1 time siden): Tja, jeg er kristen og har masse fantasier som vi koser oss med å utforske. Altså, hvis Gud faktisk har skapt så mange deilige muligheter, vel, så ser jeg ikke noe grunn til å skamme meg bare fordi jeg er kristen. Takknemlighet er alltid hyggeligere enn skam 🥰 Vi mennesker (også kristne og muslimer) finnes i mange varianter. Ikke glem det at Gud ikke har skapt alle de deilige lystene våre. Utroskap, menns ekstreme sexlyst osv er ikke skapt av Gud, men er et resultat av at Gud forlot mennesket til seg selv når de syndet. Da blir disse egenskapene selektert i befolkningen over generasjoner. Det er menn som har høy sexlyst som har fått flest barn osv. Endret 23. desember 2022 av sokrat
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #18 Skrevet 23. desember 2022 6 hours ago, sokrat said: Ikke glem det at Gud ikke har skapt alle de deilige lystene våre. Utroskap, menns ekstreme sexlyst osv er ikke skapt av Gud, men er et resultat av at Gud forlot mennesket til seg selv når de syndet. Da blir disse egenskapene selektert i befolkningen over generasjoner. Det er menn som har høy sexlyst som har fått flest barn osv. Evolusjonen har skapt mennesket. Gud er oppspinn og bibelen er satt sammen av en rekke myter og sagn en plass mellom år 2-300. Anonymkode: f8f8d...7ca 4 1 1
bullehurk Skrevet 24. desember 2022 #19 Skrevet 24. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 22.12.2022 den 17.11): Stille vann har dypest grunn. De kvinnene som tilsynelatende er mest konservative har også sine hemmeligheter. Anonymkode: f3f6e...6e3 Nemlig ! Han/De skulle bare visst 1
Snok1 Skrevet 25. desember 2022 #20 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 22.12.2022 den 17.11): Stille vann har dypest grunn. Dette stemmer veldig godt med mine erfaringer. Det er ikke festens midtpunkt med dyp utringning og masse tattiser som er meste spennende i senga. 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå