Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er to plantasjen her jeg bor. Begge har løse ark med silkepapir, og tykkere papir på rull. Samt vann, plastposer og papir en kan ta rundt avskårne blomster.

Anonymkode: bd19b...6b8

Her hadde ikke noe på rull. Så ut som de kan ha hatt det for det var stativ til det under disken der som var tomme.

Anonymkode: aeb29...358

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.12.2022 den 8.30):

Her hadde ikke noe på rull. Så ut som de kan ha hatt det for det var stativ til det under disken der som var tomme.

Siden du arbeider i butikk selv så klarer du nok å tenke seg til hvorfor pakkedisken i den aktuelle butikken er lagt opp som den er. 

Sannsynligvis stjeler folk med seg gode 10-20 meter papir når de tilbyr det på rull kontra den litt mere ugunstige varianten med ferdig kuttet papir ark. Dåg er det virkelig ikke et problem for en kunde å skjøte to ark for å pakke en større dekorasjon. 

Igjen dette er jo virkelig ikke et problem, du kunne jo pakke 70 slike dekorasjoner bare den tiden du har sutret på nette over dette. Altså virkelig, igjen hvis du virkelig jobber i butikk selv så er det merkelig å være så lite selvgående i møte med annet service personell. 

Du skaper et voldsomt problem av noe som hadde mange potensielle løsninger, både i butikk og utenfor butikk. 

Faktum er jo at butikken hadde et alternativ, du likte det bare ikke. 

Anonymkode: 7df8a...628

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.12.2022 den 3.19):

Siden du arbeider i butikk selv så klarer du nok å tenke seg til hvorfor pakkedisken i den aktuelle butikken er lagt opp som den er. 

Sannsynligvis stjeler folk med seg gode 10-20 meter papir når de tilbyr det på rull kontra den litt mere ugunstige varianten med ferdig kuttet papir ark. Dåg er det virkelig ikke et problem for en kunde å skjøte to ark for å pakke en større dekorasjon. 

Igjen dette er jo virkelig ikke et problem, du kunne jo pakke 70 slike dekorasjoner bare den tiden du har sutret på nette over dette. Altså virkelig, igjen hvis du virkelig jobber i butikk selv så er det merkelig å være så lite selvgående i møte med annet service personell. 

Du skaper et voldsomt problem av noe som hadde mange potensielle løsninger, både i butikk og utenfor butikk. 

Faktum er jo at butikken hadde et alternativ, du likte det bare ikke. 

Anonymkode: 7df8a...628

Jeg bare mente at de kunne hatt en noe bedre utstyrt pakkedisk. Ikke verre enn det. Folk ville vel forsynt seg med flere løse ark og om de ville det. Hvis min far hadde vært der uten meg, så hadde han ikke fått med seg dekorasjonen uten noe å bære den i pga en krykke. Jeg jobber i butikk, ja. Og er alltid hyggelig mot kundene, uansett om jeg kan hjelpe dem med det de ønsker eller ikke. Tror du misforstår meg litt også, var aldri sur og vanskelig mot betjening. Bare spurte, på en fin måte, om de hadde litt større papir vi kunne pakke i. Fikk et surt svar tilbake. Svarte ok, og gikk bort igjen til pakkedisken for å finne en løsning. Kjøpte cellofan i blomsterbutikk dagen etter. 35 kr for en stor rull. Så det ordnet seg 👍😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...