Gå til innhold

Spør over 10 gutter om snap, og txter enda flere, er dette uvanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en kjempe pen venninne, og hun går opp til en gutt og spør for snappen hans, men han er ikke den eneste, hun har gjort det mot mange andre gutter og snakker med dem alle samtidig, og har henger med dem, de tror de er den eneste hun snakker med men nei. Noen ganger spør hun om vi skal til andre byer så hun kan spørre flere der. Hun gjør det for gøy og for å ikke kjede seg, evt finne den rette i fremtiden,  hva synes dere om dette? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det høres ut som dere er ganske unge.

Anonymkode: 3d636...d38

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker at du istedenfor å fokusere på venninnen din at du heller burde fokusere på deg selv og din mentale helse.

Anonymkode: 30186...750

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes det høres ut som dere er ganske unge.

Anonymkode: 3d636...d38

Vi er

Skrevet

Du bør virkelig bruke mer til hos psykolog enn du gjør på KG, du trenger hjelp. Hvor gammel er du? Hvis du studerer kan du få psykolog gjennom studiestedet. 

Anonymkode: 59c2f...64a

• Nyttig 1
Skrevet

Fokuser på deg selv. Og hvis du bruker rusmidler, så vit at problemene dine ikke forsvinner av det. Kontakt fastlegen din og be om henvisning til psykolog. Dette rådet er ikke pga innholdet i DENNE tråden, men også pga det du skriver i flere tråder.

Anonymkode: 60017...ca3

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Fokuser på deg selv. Og hvis du bruker rusmidler, så vit at problemene dine ikke forsvinner av det. Kontakt fastlegen din og be om henvisning til psykolog. Dette rådet er ikke pga innholdet i DENNE tråden, men også pga det du skriver i flere tråder.

Anonymkode: 60017...ca3

Hvorfor tar du det ikke der og her? Har ikke spurt om jeg skal til terapi eller ikke, skaff deg liv jwla kjerring!

Skrevet

Altså, snakker med dem? Hva er problemet egentlig? Hun dater dem jo ikke. De fleste snakker jo med masse folk.

Anonymkode: a8069...c8e

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Altså, snakker med dem? Hva er problemet egentlig? Hun dater dem jo ikke. De fleste snakker jo med masse folk.

Anonymkode: a8069...c8e

Nei hun dater også

Skrevet

Jeg ser ikke problemet,  hun er ung og singel, kan gjøre som hun vil.

Anonymkode: 2f7ad...3f5

• Liker 2
Skrevet

Nei det er ikke normalt. Virker som en med et sykelig oppmerksomhetsbehov. Kanskje en med en personlighetsforstyrrelse som borderline eller narsissisme/psykopati

Anonymkode: ffe35...fd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...