Gå til innhold

Håp for sosialt kleine mennesker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å komme i kontakt med damer fordi jeg er sosialt klein. Hvor finner man sosialt kleine kvinner, slik at jeg er blant likesinnede.

Anonymkode: 24347...c4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke nødvendigvis slik at du må ha en sosialt klein dame.

Du trenger bare en dame som liker deg og som forstår deg. 

Anonymkode: 69115...d9f

Skrevet

Finnes mange på datingapper, ellers er det vel en del hobbyer som flere "sosialt kleine kvinner" som du skriver kan være interessert i og som er en arena for å bli kjent. Ellers handler det mye om å vise interesse. Stille spørsmål, vær genuint opptatt av å lære den andre personen å kjenne. Øv på spørsmål i forkant, så du glemmer de i øyeblikket. 

Anonymkode: beb73...7ff

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg sliter med å komme i kontakt med damer fordi jeg er sosialt klein. Hvor finner man sosialt kleine kvinner, slik at jeg er blant likesinnede.

Finnes det en organisasjon for kvinnelige autister, kan det kanskje være et sted å starte?

Alternativt er det alltid en ide og samle kvinner fra FPU og sosialistisk ungdom. Da er du i førersete, sånn rent mentalt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Finnes mange på datingapper, ellers er det vel en del hobbyer som flere "sosialt kleine kvinner" som du skriver kan være interessert i og som er en arena for å bli kjent. Ellers handler det mye om å vise interesse. Stille spørsmål, vær genuint opptatt av å lære den andre personen å kjenne. Øv på spørsmål i forkant, så du glemmer de i øyeblikket. 

Anonymkode: beb73...7ff

Hva slags hobbyer?

Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Hva slags hobbyer?

.. Og hvor? 

Ser mange som skriver at det bare er å finne hobby, aktiviteter osv.. Men jeg aner virkelig ikke hva det skal være, eller hvordan. Hvis man skulle finne noe, så er angsten i veien. Vanskelig med interessen også, alt er jo dritt kjedelig og meningsløst når man er alene. Så begrensa hvor lenge man klarer å holde ut med en hobby uten å finne noen andre. 

Anonymkode: 1b8e1...dad

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

.. Og hvor? 

Ser mange som skriver at det bare er å finne hobby, aktiviteter osv.. Men jeg aner virkelig ikke hva det skal være, eller hvordan. Hvis man skulle finne noe, så er angsten i veien. Vanskelig med interessen også, alt er jo dritt kjedelig og meningsløst når man er alene. Så begrensa hvor lenge man klarer å holde ut med en hobby uten å finne noen andre. 

Da er jo angsten det første som må tas tak i, ikke leting etter hobby eller partner. Heier på deg!

Anonymkode: f154e...47b

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Da er jo angsten det første som må tas tak i, ikke leting etter hobby eller partner. Heier på deg!

Anonymkode: f154e...47b

Men det går ikke alene, eneste som funker mot angst er eksponering. Men da trengs hobbyer/aktiviteter med venner/partner. Evig ond sirkel det der.. Da man ikke får til noe alene, samtidig som man ikke finner noe(n) siden man er alene. Som igjen gjør at angsten blir verre og blir enda mer sosialt klein. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...