Gå til innhold

Hvor mange gaver får barnet ditt i år? Totalt fra alle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker kanskje ikke antall men hvor mange hoder gir til barnet ditt? Famillie.

Anonymkode: d21a7...1fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minst 8 inkludert oss. Noen år får vi fra enkelte, andre år ikke. Så vet ikke 100% enda. 

Anonymkode: 99660...ca1

Skrevet (endret)

Av familie: 15.

oss foreldre, besteforeldre, oldeforeldre, tanter, onkler, et par Grand onkler/Grand tanter, søskenbarn. 

Men det blir nok sånn 40-50 gaver totalt. Barnets farmor pleier å komme med 20-25 gaver alene. De andre alt fra 1 - 3 gaver per par. 

Endret av tussi84
Skrevet

10 gaver tipper jeg 

• Liker 3
Skrevet

Litt usikker på den eldste - en vet aldri om det kommer noe fra fars familie. Kommer det noe der får han fra 15-20.

De to yngste får fra ca 15 stykker. Gleden av å være fra en stor familie. 

Anonymkode: ce91d...5d1

Skrevet

Tipper 5 - 8 hver. 

Får en fra oss, en fra hver av besteforeldreparene + tante og onkel. 

Anonymkode: 82b39...2de

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke helt. Rundt femten, tror jeg. Eldste sikkert noen flere, siden hun driver og utveksler smågaver med en haug venninner. De har ganske stor familie.

Anonymkode: addf9...ac0

Skrevet

Ca 10. 

Oss foreldre - er ikke sammen så det blir to gaver der, besteforeldre - uvisst om farfar gir noe, oldeforeldre, tanter og onkler og faddere. 

Anonymkode: 20004...15b

Skrevet

Ligger mellom 14-17 hoder, men antall pakker blir høyere.

Anonymkode: 8c81e...57a

Skrevet

Det er fire som kjøper til vårt barn. Det er litt stusselig! 

Så vi kompenserer selvsagt og kjøper fem-seks gaver fra oss som foreldre. 

Anonymkode: 928bb...77e

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

De får fra oss, tre sett med besteforeldre og tre sett med tanter/onkler. Så fra syv stk totalt.

Anonymkode: 567e6...cb8

• Liker 1
Skrevet

9 fra familie + noen fra venner.

Skrevet

8

Anonymkode: 0ae6e...07e

• Liker 1
Skrevet

8 fra familie, pluss et par smågaver (godteri) fra venner.

Anonymkode: a8a3a...fb6

• Liker 1
Skrevet

18-20.. stor familie, og også flere venner av både oss foreldre og besteforeldre som gir gaver til barna. Jeg synes det er alt for mye..

Anonymkode: bd4a9...930

Skrevet

Ett sett besteforeldre, én onkel m/fam (har pleid å få egen fra søskenbarn der) og meg. Pleier også å få fra mine tanter og onkler (to sett), en av mine kusiner og min bestevenninne m/fam samt besøkshjem.

Drøyt ti gaver om man regner inn noen venninnegaver også og hver husstand gir én gave. Det er nok, men det blekner når vi feirer sammen med brors familie, kona hans har mange som gir og det var litt sårt for jentungen i fjor når hun så hvor mange kusinen fikk.

Neste gang vi skal feire sammen skal jeg sørge for å dele opp gaven fra meg i alle fall, så det ikke oppleves fullt så skjevt.

Anonymkode: 0378d...cd9

Skrevet

Altfor mange. Alt over 8-10 presanger er for mye. Både for voksne og barn. 

Anonymkode: 9b7f2...2b1

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Han får fra oss foreldrene, 2 sett onkel/tante, 3 besteforeldre (ene paret er skilt), + kanskje noe fra grandonkel og noen fra venner av oss foreldrene.

Så 6 - 10 et sted.

Anonymkode: baeb4...45b

Skrevet

Fra fem (besteforeldre og 3 tanter/onkler), pluss oss foreldre, pluss 2 mindre smågaver fra vennefamilier, pluss smågaver fra venner (der den ene får minst 10 fine og den andre får 2 små...). 

Anonymkode: be513...3a3

Skrevet

Ca 10

Anonymkode: 2872a...603

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...