Gå til innhold

Noen banker som godtar søknader og utbetaler samme dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Kjæresten min ønsker seg en ny datamaskin til jul, problemet er bare at maskinen koster 25 000 noe jeg ikke har liggende.

Derfor lurer jeg på om det er noen banker som godkjenner forbrukslån og utbetaler samme dag slik jeg rekker å få fikset det før julaften.

Takk for svar <3

Anonymkode: 2bde0...802

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil anbefale deg å heller gi noe annet og billigere. Men jeg vet det ikke er det du spør om.

Anonymkode: 67098...78a

• Liker 15
Skrevet

Det er mange butikker som tilbyr avbetaling. Kanskje finne datamaskinen på en som tilbyr det i butikken ofte bedre vilkår en forbrukslån.

Men er kanskje litt kjip der at jeg aldri hadde kjøpt en så dyr gave til min samboer, spesielt om jeg ikke har pengene til det.

• Liker 1
Skrevet

Du tuller? 
25.000 på en pc er galskap, enda mer galskap dersom du i utgangspunktet ikke har økonomi til det. 

For og svare deg, det med banker vet jeg ikke. Det går an og ta det på avbetaling i enkelte butikker, gjennom santander o.l 

Anonymkode: 617c2...ec7

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Takk for svar, jeg kan høre med butikken om det er avbetaling.

Jeg vet det er en dyr gave, men dette er vår første jul som kjærester og vil ikke han skal synes jeg er kjip....

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg vet det er en dyr gave, men dette er vår første jul som kjærester og vil ikke han skal synes jeg er kjip....

Dette høres ikke ut som oppskriften på et sunt forhold. 
Tenk deg nøye om før du setter deg i gjeld. 25k er mye penger.

Anonymkode: 67098...78a

• Liker 19
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Han er frekk, som ønsker seg en så dyr gave! 

Anonymkode: 8be0a...05c

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Bare å glede seg til 5årsdagen da... Blir det en Taycan da? 

Kan da ikke seriøst mene at du skal ta opp forbrukslån for å kjøpe 25'000-kronersgave til en fersk kjæreste...? 

• Liker 8
Skrevet

Håper i så fall at du ønsker deg en Vipps-overføring på 25'000 så du kan betale ned det lånet igjen... Hva har du ønsket deg? Birkin-veske?

• Liker 3
Skrevet

Første jul sammen? Selv 10% av den summen er mye for en gave til en så fersk kjæreste. Om ikke dere er mangemillionærer da. Men da hadde du vel ikke spurt om forbrukslån for å finansiere PC-en...

Anonymkode: 8d15f...dff

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hva har du ønsket deg i samme prisklasse?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Er veldig mange som synes det er dumt, men penger kommer det alltids mer av.

Gleden av å gi han noe han faktisk ønsker seg er ikke noe jeg kan sette en pris på så synes det er verdt det. Jeg er ferdig med studiene til sommeren også så får mer en nok penger når jeg begynner i 100% arbeid.

Til dere som lurer på hva jeg har ønsket meg, så har jeg ønsket meg en helg på spahotell som vi kan nyte sammen og skape minner, håper jeg får det :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Dersom det er første jul sammen, ville jeg i alle fall ikke kjøpt det.

Hadde blitt veldig skeptisk til å fortsette forhold med ei som først kjøper en så dyr gave til meg og som også låner til den.

• Liker 9
Skrevet
Illuminatum skrev (Akkurat nå):

Dersom det er første jul sammen, ville jeg i alle fall ikke kjøpt det.

Hadde blitt veldig skeptisk til å fortsette forhold med ei som først kjøper en så dyr gave til meg og som også låner til den.

Jeg skjønner hvorfor du tenker slik, men vi har noe unikt og er veldig sikre på at vi er rette for hverandre.

Hadde ikke gjort det om det var til en tilfeldig kjæreste.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Er veldig mange som synes det er dumt, men penger kommer det alltids mer av.

Gleden av å gi han noe han faktisk ønsker seg er ikke noe jeg kan sette en pris på så synes det er verdt det. Jeg er ferdig med studiene til sommeren også så får mer en nok penger når jeg begynner i 100% arbeid.

Til dere som lurer på hva jeg har ønsket meg, så har jeg ønsket meg en helg på spahotell som vi kan nyte sammen og skape minner, håper jeg får det :)

Det blir fullstendig økonomisk krise i hele verden fra nyåret eller på våren, nesten garantert, IKKE KJØP OVER EVNE NÅ! Det er fullstendig galskap å kjøpe noe på forbrukslån nå uten å engang ha full jobb. Vær så snill, tenk deg om. 

Anonymkode: 731c5...f8f

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

komplett hadde delbetalingsmulighet, men fikk avslag på evaluveringen. Noen som vet om banker som ikke har så strenge krav?

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg skjønner hvorfor du tenker slik, men vi har noe unikt og er veldig sikre på at vi er rette for hverandre.

Hadde ikke gjort det om det var til en tilfeldig kjæreste.

Hvor lenge har dere kjent hverandre? 

Hvis svaret er mindre enn 12 måneder, så kjenner dere ikke hverandre enda. Just saying. Og en haug av oss har opplevd akkurat det samme som du sier, med noe unikt... Noe som er så fantastisk og helt utenom det vanlige, som så viser seg å være helt, helt feil eller til og med abusive. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor lenge har dere kjent hverandre? 

Hvis svaret er mindre enn 12 måneder, så kjenner dere ikke hverandre enda. Just saying. Og en haug av oss har opplevd akkurat det samme som du sier, med noe unikt... Noe som er så fantastisk og helt utenom det vanlige, som så viser seg å være helt, helt feil eller til og med abusive. 

Vi møtte hverandre i sommer, så er veldig ferskt enda...Men alt klaffer så bra.

Gjest takinova
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei,

Kjæresten min ønsker seg en ny datamaskin til jul, problemet er bare at maskinen koster 25 000 noe jeg ikke har liggende.

Derfor lurer jeg på om det er noen banker som godkjenner forbrukslån og utbetaler samme dag slik jeg rekker å få fikset det før julaften.

Takk for svar ❤️

Hvis du vil gjøre noe så økonomisk uklokt, så ordner butikken finansiering der og da 😉

Skrevet

finn.no har ofte samme ting til halv pris

Anonymkode: 07b00...348

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...