AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #1 Skrevet 22. desember 2022 Eller er det ting du kunne ha gjort bedre? Anonymkode: ac779...ce7
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #2 Skrevet 22. desember 2022 Jeg føler meg som en god forelder, men det er ting jeg kunne gjort bedre. Barn trenger menneskelige foreldre, ikke perfekte. Man kan gjøre feil, så lenge man kan si unnskyld. Anonymkode: 9dd42...60b 4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #3 Skrevet 22. desember 2022 Ja det synest eg ❤️ Er selvfølgelig ikkje perfekt, det er ingen. Alle kan gjera noko betre. Anonymkode: eeee2...cf0
Leeloo Skrevet 22. desember 2022 #4 Skrevet 22. desember 2022 Jeg er en god nok forelder, med forbedringspotensiale 😄 Så lenge ungene mine er glade og harmoniske og føler seg elsket så er det det viktigste for meg. Jeg har verdens fineste unger så et eller annet må vi jo ha gjort rett (men jeg tror mye av det er medfødt). Jeg så akkurat en snutt av et intervju med Dr Russel Barkley som jeg synes var veldig fin: 4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #5 Skrevet 22. desember 2022 Jeg er en god forelder som har områder med potensiale for forbedring og selvinnsikt nok til å forstå det og jobbe med det. Anonymkode: 149d9...6e6
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #6 Skrevet 22. desember 2022 Barna er store og jeg tror nok jeg har gjort mitt beste. Absolutt ikke feilfritt, og de sitter sikkert med episoder som burde ha blitt håndtert anderledes. Det gjør vi nok alle når det kommer til egne foreldre. Anonymkode: 17919...904
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #7 Skrevet 22. desember 2022 Jeg anser meg for å være en god nok forelder. Jeg har masse forbedringspotensiale, men føler samtidig at det jeg er og det jeg gjør er tilstrekkelig. Anonymkode: 7c9a3...64d 2 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #8 Skrevet 22. desember 2022 Kan absolutt bli bedre. Men jeg gjør mitt beste og er egentlig komfortabel med at det er godt nok. Noen områder god, noen områder middelmådig, noen områder ikke så god. Har heller ikke trygge, harmoniske, altruistiske, inkluderende, selvsikre, glade barn hele tiden. Mine er ofte både usikre, sinte, triste, egoistiske, skuffede, flaue, selvsentrerte og av og til slemme. Og det er greit tenker jeg. Anonymkode: e18cd...210 1 1
tussi84 Skrevet 22. desember 2022 #9 Skrevet 22. desember 2022 ja vil mene det, men jeg kan nok bli bedre på et par områder.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #10 Skrevet 22. desember 2022 Nei, det er jeg ikke. Desverre. Anonymkode: 06d4f...83a
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #11 Skrevet 22. desember 2022 Er fod forelder for det ene barnet. Ikke tålmodig og trygge de nok for det andre barnet. Vi er en dårlig match og det er til tider hjerteskjærende. Anonymkode: 4c35e...d8b
Snok1 Skrevet 22. desember 2022 #12 Skrevet 22. desember 2022 Jeg mener jeg har gjort så godt jeg kan med de ressursene jeg har hatt til rådighet. Jeg har oppnådd å dyrke de personlige egenskapene jeg ønsket for dem. Nå er de i ferd med å bli voksne og forholdene er i støpeskjeen på nytt. Dette er veldig spennende og tildels utrygt. Jeg er redd for å miste dem, men velger å stole på at det går bra.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #13 Skrevet 22. desember 2022 Jeg har vært bra nok, og de har blitt to gode, voksne med empati, gode utdannelser og jobber. Men en ting burde jeg ha gjort bedre. Latt dem lage mer mat/holde på på kjøkkenet. Men de lærte opp seg selv da de flyttet ut,heldigvis. Anonymkode: 4545a...2c5
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #14 Skrevet 22. desember 2022 Ingen er perfekt. Man kan bli for lite og for mye engasjert. Resultatet har vært ganske bra da, mht at barna ble glade, selvstendige og ansvarsfulle voksne, som har gode relasjoner til hverandre og andre. Så aller verst kan jeg ikke være, men i selvkritisk lys kunne jeg ha gjort enkelte ting bedre og annerledes selvsagt. Anonymkode: 7ed10...558
Helene Skrevet 22. desember 2022 #15 Skrevet 22. desember 2022 Jeg har vært en god forelder. Oppdro jenta 100% alene. Selvfølgelig har jeg gjort feil. Er i stand til å si unnskyld. Ingen er feilfrie. Resultat i dag, har fortsatt et nært og godt forhold til jenta mi. Alle hennes barndomsvenner kommer også til meg, oss. Noen ringer meg for å spørre om råd. Flere kommer hit julaften. Å oppdra jenta mi, noe riktig har jeg gjort her i verden. Stolt av henne som person i dag. 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #16 Skrevet 22. desember 2022 Nei, dessverre. Anonymkode: 4009a...f59
RockyRose Skrevet 22. desember 2022 #17 Skrevet 22. desember 2022 Ja, det syns eg faktisk! ❤️ Eg får input via nett/SoMe med tips til korleis forstå barnet best mogeleg, og gjer det eg kan for at barnet skal bli høyrt, forstått og møtt på ein god måte. Eg lagar god mat til han(sjølv om eg ikkje likar å lage mat), prøvar å tenkje langsiktig når det gjeld gode matvaner og inntak av søtsaker, gjev han tryggleik, og masse merksemd og kjærleik. Mannen er også skikkeleg flink og tilstedeverande, men ser at kommunikasjonen går ein del lettare for meg enn for han(så han hermar meir etter meg enn at det fell naturleg for han). 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #18 Skrevet 22. desember 2022 Ja, jeg er god nok som forelder. Noen ganger treffer jeg blink, mens andre ganger bommer jeg. Men totalt sett så er jeg en god mamma. Barnet mitt er omtenksom, høflig, snill, har gode venner, gjør det meget bra på skolen og vi har et nært og godt forhold. Anonymkode: 30137...0df
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #19 Skrevet 22. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Eller er det ting du kunne ha gjort bedre? Anonymkode: ac779...ce7 Jeg har blitt mye bedre enn hva jeg var og føler meg god nok nå. Jeg leser barna godt, setter grenser uten dårlig samvittighet, jeg gir de to alternativer til alt vi skal. Jeg lager god og riktig mat, jeg setter krav til de og roser de for alle ting. Jeg motiverer de til å bli selvstendige. Armene mine er alltid åpne når de viser seg triste eller sinte. Jeg leker med de og finner på mye gøy sammen med de. Anonymkode: 7e7d8...a83
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #20 Skrevet 22. desember 2022 Anser meg selv for å være en over gjennomsnittet god mor, og har selvsagt ting jeg kunne gjort bedre. Anonymkode: b2a55...b3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå