Gå til innhold

Jeg er hårete mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen kvinner har ingen problemer med det, andre vemmes. Har vokset overkroppen i 20-årene, men gidder ikke det lenger.

Kan godt barbere, men da må ei potensiell dame hjelpe til. Så spørsmålet er, kunne du som dame tenke deg å hjelpe til med å barbere overkroppen til en hårete mann?

Eller vemmes du av tanken?

Anonymkode: 92d52...dc1

Skrevet

Da tenker jeg på damer som ikke liker hår på kroppen til en mann i utgangspunktet.

TS

Skrevet

Det er null stress å hjelpe til å barbere om du vil det for min del. Nå synes jeg menn med hår er sexy jeg da så jeg ville nok foretrukket om du ikke tok det bort. 
K37

Anonymkode: 09718...3e9

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg liker hår på kroppen på menn. Men forstår at det kan være varmt på sommeren, da hadde jeg så klart hjulpet deg med å barbere ryggen hvis du ville det. 

Anonymkode: 3086f...a5f

• Hjerte 1
Skrevet

Nei. Men jeg liker menn med mye kroppshår, da, så det var kanskje ikke meg du ville ha svar fra.

Anonymkode: f27dc...3e8

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Nei. Hater hår. Jeg kan faktisk ende opp med å brekke meg.

K28

Anonymkode: 4ad6c...534

• Nyttig 1
Skrevet

Elskeren min har mye hår overalt, synes han er superdeilig som han er.  

Anonymkode: f2eb3...f77

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei. Hater hår. Jeg kan faktisk ende opp med å brekke meg.

K28

Anonymkode: 4ad6c...534

Så du ville heller ikke ha hjulpet til med å barbere steder mannen selv ikke kommer til så lett?

Er vel 2-3 ganger i året du må gjøre det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Elskeren min har mye hår overalt, synes han er superdeilig som han er.  

Er han etnisk norsk? Sjelden etnisk norske har mye hår.

Skrevet

Min kjære har en del hår, jeg vil ikke han skal barbere det bort. Når mannen har god kroppslukt, lukter kroppshåret hans veldig godt. 

Anonymkode: 9ad10...31a

Skrevet

Jeg hadde nektet. Ikke fordi jeg synes det er ekkelt, men fordi jeg vil at du skal beholde det. Kroppshår på menn er sexy. Jeg synes det er usexy med menn som fjerner kroppshår. Tror jeg hadde begynt å grine hvis min mann plutselig kom hjem med en nyvokset mage. (Men ja, jeg har hjulpet ham å stusse håret på ryggen så det ikke blir for langt, det ser litt uryddig ut når det blir langt)

Anonymkode: 8e3c4...c17

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Er da mange etnisk norske som har mye kroppshår. 
Selv liker jeg kroppshår, og ville helst sett at du lot det være. Men om det betydde mye for deg, så hadde jeg hjulpet deg med barbering.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor vil du ta bort noe som av mange anses som attraktivt?

Les i denne tråden - flertallet liker kroppshår.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Så du ville heller ikke ha hjulpet til med å barbere steder mannen selv ikke kommer til så lett?

Du vet du kan gå til voksing å få det gjort av proffe.  😂

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du vet du kan gå til voksing å få det gjort av proffe.  😂

Det er forskjell på voksing og barbering. Har man mye hår så gjør voksing jævla vondt, og er direkte ubehagelig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er forskjell på voksing og barbering. Har man mye hår så gjør voksing jævla vondt, og er direkte ubehagelig.

Ja, men det får du tåle, om det er viktig å være hårfri. 

Jeg hadde nok ikke giddet stå å barbere en hel veldig hårete overkropp med høvel. 

Skrevet

Har ikke veldig mye hårvekst, men jeg har vokset før ryggen før. Ble for dyrt så jeg barberer heller ryggen en gang i blandt med en hårklipper fra CDON med forlengerskaft.

Stengt tatt er ansiktet den eneste plassen kona ikke liker hår. Fikk "tilsnakk" når jeg barberte brystet for mange år siden. 🤣Ironisk nok liker tydeligvis mange kvinner hårete menn, mens mange menn liker hårløse kvinner! 🤷‍♂️

Anonymkode: 617b1...6f2

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

2-3 ganger i året..? 🤔

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Skulle ønske pelsen på den urnorske ryggen min var klar over det...

Anonymkode: 4c809...bbb

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Har ikke veldig mye hårvekst, men jeg har vokset før ryggen før. Ble for dyrt så jeg barberer heller ryggen en gang i blandt med en hårklipper fra CDON med forlengerskaft.

Stengt tatt er ansiktet den eneste plassen kona ikke liker hår. Fikk "tilsnakk" når jeg barberte brystet for mange år siden. 🤣Ironisk nok liker tydeligvis mange kvinner hårete menn, mens mange menn liker hårløse kvinner! 🤷‍♂️

Anonymkode: 617b1...6f2

Ja takk til kroppshår og god hygiene!

Skrevet

Ja altså jeg hjalp min eks med å klippe håret hans så kunne sikkert hjulpet med å barbere kroppshår på overkroppen også. Det er litt søt fellesaktivitet, men jeg hadde gått fort lei av skjeggstubb og sandpapir følelse hver gang min hud var nær overkroppen hans så jeg hadde sagt at han fikk begynne å vokse seg eller ta hårlaser. 

Anonymkode: 5c53a...dd6

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...