Gå til innhold

Feber og kvalm, blir ikke klok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er nå på dag tre, hvor jeg er kjempe kvalm, har diaré og hadde feber på dag 1.. blir ikke kvitt kvalmen og tror jeg skal spy hele tida, men kommer ingenting. Plutselig bedre, for å plutselig bli verre igjen! Har testet meg for korona, den er negativ. Noen som har opplevd det? Skjønner ingenting… tenkte det var norovirus og forberedte meg psykisk på å bli liggende med oppkast, men jeg er ikke helt der. Hadde ikke formen blitt verre hvis det hadde vært noro? Skjønner ingenting jeg.. flere som har hatt det sånn? 

Anonymkode: cb0a8...1ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du blir ikke nødvendigvis dausjuk av noro. Noen går bare å føler seg dritt, med kvalme og diaré. 

Anonymkode: 15519...afd

• Liker 1
Skrevet

Slik som dette hadde jeg det noen ganger med noro som ung. Bare få i deg litt mat hver dag, så er det over om ca en uke.

• Liker 1
Skrevet

Mest sannsynlig norovirus.

Anonymkode: 7f372...1ce

• Liker 1
Skrevet

Men er det ikke vanlig at ting snur og man ikke klarer å holde på mat da? Har spist litt og litt, men har endel magesmerter så er ikke så mye.. 

ts 

Skrevet

Ungene spydde noen ganger hver, samboer var kvalm en kveld og jeg var uggen og løs i magen i ca 1 uke med dårlig matlyst. Ikke alle spyr ved omgangsyken…

Anonymkode: cb559...619

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men er det ikke vanlig at ting snur og man ikke klarer å holde på mat da? Har spist litt og litt, men har endel magesmerter så er ikke så mye.. 

ts 

Du har jo diaré? Du holder jo ikke på mat da 

Anonymkode: 15519...afd

Skrevet

Det er sant.. er bare vant med at man spyr som en gris i ett/to døgn med slikt før man blir bedre. Ikke gradvis litt og litt verre for hver dag.. 

Skrevet

Dere som har hatt det slik, begynte dere å kaste opp når dere spiste? Redd for å spise akkurst nå, vil ikke spy.. 

Skrevet

Hørtes ut som min koronarunde nå.. men ser du har negativ test.. prøv p teste igjen etterhvert?

Anonymkode: b34e6...b58

Skrevet

Kanskje jeg må ta en ny koronatest ja.. jeg har spist to saltstenger nå og litt Biola, den svien i magen har roet seg litt. Er bare teit å ligge sånn her, kan likegodt bare bli ferdig med driten enn å ligge halvdø.. 

Skrevet

Negativ test hvertfall… 

Skrevet

Jeg har hatt sår hals, tett nese, feber, og kvalme i en drøy uke. Ikke oppkast/diare, og to tester viser negativt på covid. Så har jeg kanskje fått to virus samtidig?

Anonymkode: bc64d...f0e

Skrevet

Sånn hadde jeg det sist det gikk omgangssyke på jobb. De fleste andre kastet opp og var ordentlig dårlige, jeg var bare uggen og hadde dårlig matlyst. I år kastet jeg opp et par ganger en natt og så var jeg kvalm en uke etterpå. Jeg regner med at begge deler var norovirus, det gikk i hvert fall omgangssyke i den barnehageavdelingen jeg jobber i.

Anonymkode: fcca4...ca7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...