Geojak Skrevet 22. desember 2022 #1 Skrevet 22. desember 2022 Kona sier (og jeg har ingen grunn til å tvile på henne) at hun aldri har kost med seg selv. Hun gjør det heller ikke når vi har sex, all stimulering av henne er opp til meg å utføre 🥰 Det krever jo bare mer fokus og innsats fra min side så det er helt greit. Lurer på hvor vanlig det er? Tenker jo litt på at om hun hadde gjort det kunne hun jo lært mer om sin egen nytelse kanskje? Men som alt annet innenfor sex er det jo helt opp til henne, hun bestemmer selv hva hun vil og ikke, ingen som skal presse eller mase henne til noe annet. bare lurer på hvor vanlig det er? 🤔
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #2 Skrevet 22. desember 2022 Jeg har hørt om det, det finnes jo mennesker som ikke er spesielt seksuelle av seg. Hvis hun i tillegg ikke får orgasme alene så skjønner jeg på en måte at det virker som det er liten vits. Anonymkode: e46d9...d8c 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #3 Skrevet 22. desember 2022 Min mor hevder det samme, har ingen grunn til å tvile på det.. så jeg tror nok at det skjer, men er kanskje ikke SÅ vanlig...? Anonymkode: 13103...a70 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #4 Skrevet 22. desember 2022 Hvor gamle er dere? Jeg er i starten av 30-årene og har hatt mange samtaler om temaet sex med venninner oppigjennom, men har aldri hørt om noen som aldri har utforsket seg selv. Kanskje mer vanlig å ikke ha gjort det for de som er litt eldre enn oss. Anonymkode: 10d18...265 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #5 Skrevet 22. desember 2022 Vanlig blant yngre kvinner (under 50) tror jeg ikke det er. Men blant kvinner av eldre klasse vil jeg tro det er mer vanlig Dette går ofte på opplysning og lærdom i henhold til roller osv. Anonymkode: 30bdf...0bd
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #6 Skrevet 22. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Min mor hevder det samme, har ingen grunn til å tvile på det.. så jeg tror nok at det skjer, men er kanskje ikke SÅ vanlig...? Anonymkode: 13103...a70 Din mor ? snakker du om onani med din mor? Anonymkode: 3b7e2...bdb 2 2
Jentegutt Skrevet 22. desember 2022 #7 Skrevet 22. desember 2022 Jeg syns det høres veldig spesielt ut, og har vanskelig for å tro dette, da er det noe som ikke stemmer.Uansett stemmer dette så er det ganske trist. 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #8 Skrevet 22. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Din mor ? snakker du om onani med din mor? Anonymkode: 3b7e2...bdb Eh ja, vi snakker om alt? Er det så rart? Anonymkode: 13103...a70 3 1
Geojak Skrevet 22. desember 2022 Forfatter #9 Skrevet 22. desember 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Vanlig blant yngre kvinner (under 50) tror jeg ikke det er. Men blant kvinner av eldre klasse vil jeg tro det er mer vanlig Dette går ofte på opplysning og lærdom i henhold til roller osv. Anonymkode: 30bdf...0bd Vi er i 50 årene ja. Men synes jo selv det er rart, jeg som mann og like gammel har da onanert, (gjør det fortsatt inn8mellom) Har aldri dpurt henne hvofor ikke, men det virker som hun er tilfreds med den mengden sex vi har, og dermed ikke føler behov for noe mer. Men det krever litt mer innsats fra min side, jeg må jo kjærtegne hennes klitoris når jeg er inne i henne, for at hun skal nyte det like bra som meg. Hadde jo vært enklere for meg om hun kjærtegnet seg selv. Men jeg klager ikke, har det helt herlig hver gang, krever bare at jeg har fokus og gir litt mer for at hun skal ha det godt 🥰
feliek54 Skrevet 22. desember 2022 #10 Skrevet 22. desember 2022 (endret) Geojak skrev (3 timer siden): Kona sier (og jeg har ingen grunn til å tvile på henne) at hun aldri har kost med seg selv. Hun gjør det heller ikke når vi har sex, all stimulering av henne er opp til meg å utføre 🥰 Det krever jo bare mer fokus og innsats fra min side så det er helt greit. Lurer på hvor vanlig det er? Tenker jo litt på at om hun hadde gjort det kunne hun jo lært mer om sin egen nytelse kanskje? Men som alt annet innenfor sex er det jo helt opp til henne, hun bestemmer selv hva hun vil og ikke, ingen som skal presse eller mase henne til noe annet. bare lurer på hvor vanlig det er? 🤔 Jeg tror det er viktig at både jenter og gutter leker med sitt kjønn. Jeg tror også at mange jenter ikke får orgasme om de ikke har onanert. Så tror jeg også at det å få utløsning er bra for helsen. gi gjerne kommentar til det her Endret 22. desember 2022 av feliek54
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #11 Skrevet 22. desember 2022 Høres ut som en sånn prippen dame som også kun skal ha sex i romantiske posisjoner, og knulles hardt og helst hverken gir blowjobs eller liker å bli slikket selv fordi det «er ekkelt». Gjerne har hun også et tett forhold til sine foreldre. Kanskje til og med har hun fått deg til å flytte nærmere sine egne foreldre der hun vokste opp. Moren og faren har vært gift i alle år og hun bruker kun høyhalsede bluser Anonymkode: 29e5b...20a 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #12 Skrevet 22. desember 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Høres ut som en sånn prippen dame som også kun skal ha sex i romantiske posisjoner, og knulles hardt og helst hverken gir blowjobs eller liker å bli slikket selv fordi det «er ekkelt». Gjerne har hun også et tett forhold til sine foreldre. Kanskje til og med har hun fått deg til å flytte nærmere sine egne foreldre der hun vokste opp. Moren og faren har vært gift i alle år og hun bruker kun høyhalsede bluser Anonymkode: 29e5b...20a Du verden. Hva ville du med dette? Anonymkode: 94ca6...697 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #13 Skrevet 22. desember 2022 Damer har jo lavere sexlyst, så ikke så uvanlig for dem. Mange av dem kan være single i årevis og ikke engang tenke på sex. Anonymkode: 27c60...268
Geojak Skrevet 22. desember 2022 Forfatter #14 Skrevet 22. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Høres ut som en sånn prippen dame som også kun skal ha sex i romantiske posisjoner, og knulles hardt og helst hverken gir blowjobs eller liker å bli slikket selv fordi det «er ekkelt». Gjerne har hun også et tett forhold til sine foreldre. Kanskje til og med har hun fått deg til å flytte nærmere sine egne foreldre der hun vokste opp. Moren og faren har vært gift i alle år og hun bruker kun høyhalsede bluser Anonymkode: 29e5b...20a Dumeste jeg har hørt! Snakk om forsøk på stigmatisering, fordi hun ikke leker med seg selv. Og du bommer på alle punkter 😂 Litt usikker på hva du mener med romantiske posisjoner, jeg synes alltid det er romantisk når vi har sex jeg da. Hun digger å bli slikket, går aldri med høyhalset bluse, ligger på terrassen i bikini og gjerne toppløs på sommeren 🥰 Og nei vi flyttet ikke nærmere henns foreldre. Og hvor i all verden klarer du å koble hennes sexliv mot hvor lenge foreldrene har vært gift 2
svartkatt Skrevet 22. desember 2022 #15 Skrevet 22. desember 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Damer har jo lavere sexlyst, så ikke så uvanlig for dem. Mange av dem kan være single i årevis og ikke engang tenke på sex. Anonymkode: 27c60...268 Det trenger ikke bety lav sexlyst. 1
Geojak Skrevet 22. desember 2022 Forfatter #16 Skrevet 22. desember 2022 svartkatt skrev (1 time siden): Det trenger ikke bety lav sexlyst. Tror heller ikke det, for sexlysten hennes har vært og er der. Dog litt avtsgende med alderen, men det ser jeg som helt naturlig. Og for de som lurer, med avtagende mener jeg ikke den er borte, men i yngre dager kunne hun ha lyst hver dag, nå i 50 årene kan det gå opptil to uker mellom hver gang 😉
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #17 Skrevet 22. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Eh ja, vi snakker om alt? Er det så rart? Anonymkode: 13103...a70 Ja😂😂jævli spesielt 😂 Anonymkode: 3b7e2...bdb 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #18 Skrevet 22. desember 2022 Jentegutt skrev (7 timer siden): Jeg syns det høres veldig spesielt ut, og har vanskelig for å tro dette, da er det noe som ikke stemmer.Uansett stemmer dette så er det ganske trist. Ikke veldig spesielt eller uvanlig. Dessverre vil noen si. Er også mange som ikke opplever særlig glede eller nytelse ved onani, eller sex. Ikke nok til at man gidder å onanere. Anonymkode: e57bc...9a5
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #19 Skrevet 22. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Damer har jo lavere sexlyst, så ikke så uvanlig for dem. Mange av dem kan være single i årevis og ikke engang tenke på sex. Anonymkode: 27c60...268 Det kan jeg også, og jeg er mann. Jeg kan gå alle veier. Jeg kan fint ha sex hver dag i et forhold. Men jeg kan like gjerne ha sex 1 gang i året (ja jeg har lang og god erfaring med begge deler). Alt går. Spiller liten rolle rett og slett. Sex er ikke så big deal liksom😊 Anonymkode: e57bc...9a5 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #20 Skrevet 22. desember 2022 Geojak skrev (8 timer siden): Hun gjør det heller ikke når vi har sex, all stimulering av henne er opp til meg å utføre 🥰 Hva er det du egentlig bruker hjerteemoji for? Du har skrevet mange innlegg på kg over hvor frustrerende det har vært for deg til tider. Jeg er helt sikker på at hvis du hadde fått oppleve ei dame som var den rake motsetning av din kone så hadde du aldri gått tilbake til kona di. Det er bare trist å lese alle innleggene dine, din kone er bare opptatt av seg selv og bruker ikke en kalori på deg. At du gidder. Anonymkode: 79842...a0c 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå