AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #1 Skrevet 22. desember 2022 Veldig ofte pleier jeg å drømme om onanering, at jeg onanerer i søvne. Noen ganger når jeg drømmer om det så våkner jeg av at jeg onanerer. Hva betyr det? Og hvorfor drømmer jeg om det? Pleier dere å drømme om det? Eller er jeg unormal? Anonymkode: 39e2c...b8e
Jentegutt Skrevet 22. desember 2022 #2 Skrevet 22. desember 2022 Samme her, tenker det er helt normalt, hender jeg våkner av at jeg kommer for deretter bare å sovne igjen.
erok Skrevet 22. desember 2022 #3 Skrevet 22. desember 2022 Jentegutt skrev (12 minutter siden): Samme her, tenker det er helt normalt, hender jeg våkner av at jeg kommer for deretter bare å sovne igjen. Drømmer ofte på samme måte
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #4 Skrevet 22. desember 2022 Jentegutt skrev (1 time siden): Samme her, tenker det er helt normalt, hender jeg våkner av at jeg kommer for deretter bare å sovne igjen. Yes, det også. 🫣Også føler jeg at når jeg onanerer i drømmen så er det mye sterkere enn live. Anonymkode: 39e2c...b8e
feliek54 Skrevet 22. desember 2022 #5 Skrevet 22. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Veldig ofte pleier jeg å drømme om onanering, at jeg onanerer i søvne. Noen ganger når jeg drømmer om det så våkner jeg av at jeg onanerer. Hva betyr det? Og hvorfor drømmer jeg om det? Pleier dere å drømme om det? Eller er jeg unormal? Anonymkode: 39e2c...b8e De fleste drømmer om ting de tenker på, dag drømmer om eller opplever
Jentegutt Skrevet 22. desember 2022 #6 Skrevet 22. desember 2022 erok skrev (3 timer siden): Drømmer ofte på samme måte ❤️❤️❤️
Jentegutt Skrevet 22. desember 2022 #7 Skrevet 22. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Yes, det også. 🫣Også føler jeg at når jeg onanerer i drømmen så er det mye sterkere enn live. Anonymkode: 39e2c...b8e Er bare deilig da😁❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå