Gå til innhold

Karakterer vgs til jul

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min sier at han ikke vet hvor han finner karakterene sine nå til jul. Kan noen hjelpe ham? Han går på videregående skole. 

Anonymkode: 590c0...051

Skrevet

Jeg gjetter at de først kommer etter første termin, i midten av januar. 

Anonymkode: 06d48...b06

• Liker 3
Skrevet

Vi pleide å få dem før juleferien.

• Liker 1
Skrevet

Hvor pleier han å sjekke prøvekarakterer? 

Anonymkode: 2660b...cd5

Skrevet

Vi brukte Skolearena, men terminkarakterene pleier ikke å komme før midten av januar på vgs.

Anonymkode: 0a424...2e2

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Sønnen min sier at han ikke vet hvor han finner karakterene sine nå til jul. Kan noen hjelpe ham? Han går på videregående skole. 

Anonymkode: 590c0...051

Han vil finne karakterene sine fra Høst terminen sin på Itslearning ved å gå inn på faget og trykke vurderinger eller så kan han gå på Vigo.no, og logge på der. Tror siste frist for å sette karakter er 10 Januar så han må kanskje vente litt hvis han ikke finner det. 
hilsen en som var ferdig på vgs i år. 

Anonymkode: ea0a6...250

Skrevet

Karakterene kommer når terminen er slutt, i midten av januar :) 

Anonymkode: cc727...bad

• Liker 3
Skrevet

Karakterene kommer ikke før i januar. Nesten alle fylkeskommuner, det er kun Trøndelag som gjenstår, bruker nå administrasjonssystemet "Visma in School", så når karakterene kommer, er det der han vil finne dem.

Skrevet
Aristoteles skrev (2 minutter siden):

Karakterene kommer ikke før i januar. Nesten alle fylkeskommuner, det er kun Trøndelag som gjenstår, bruker nå administrasjonssystemet "Visma in School", så når karakterene kommer, er det der han vil finne dem.

og dersom han går på skole i Trøndelag finner han dem i Everyday etter termin 1 er over 13.Jan.

Anonymkode: 12fce...8ce

Skrevet

Jeg har frist til å føre karakterer 10.januar på mine elever. Elevene vil da få tilgang til sine karakterer ca 2 dager etter dette. Vi bruker visma som de fleste andre og karakterene vil være tilgjengelig der. Han vil få hjelp til å finne dem på skolen, om han ikke får det til selv. 

Jeg registrerer ingen andre vurdering/karakterer på visma. Alt annet står på teams. Vi gir ikke karakterer som underveisvurdering med mindre det er snakk om terminprøver eller fagsamtale etter praksis.  Alt annet bruker vi måloppnåelse på med fremovermelding. 

Anonymkode: b6409...3b4

Skrevet

Datteren min går VG2, og karakterene kommer i januar her....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...