AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #1 Skrevet 22. desember 2022 Skal gi mannen min gavekort på en dress, og lurer på hvilken butikk det bør komme fra: Gunnar Øye, Nordseth, Frislid, Follestad. Hos Øye ligger startprisen på 2-4 tusen mer enn de hos andre (og der er maksprisen uendelig…), så hvis noen av de tre andre har like godt renommé sparer jeg jo gjerne det… Noen (fortrinnsvis i 50-årene) som har noen erfaring med dresser fra akkurat disse butikkene? Anonymkode: ab965...6ec
Morpheus Skrevet 22. desember 2022 #2 Skrevet 22. desember 2022 Tror du må spesifisere hvor dette er? Stavanger, Alta, Namsos, Lillesand, Tromsø?
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #3 Skrevet 22. desember 2022 Hvis vi kjenner Bogstadveien vet vi jo at det er i Oslo. Anonymkode: f3f5f...e73 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #4 Skrevet 22. desember 2022 Morpheus skrev (3 minutter siden): Tror du må spesifisere hvor dette er? Stavanger, Alta, Namsos, Lillesand, Tromsø? https://www.google.com/search?q=bogstadveien&rlz=1CDGOYI_enNO878NO879&oq=bogstadveien&aqs=chrome..69i57j69i60l2.6834j0j4&hl=nb&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8 Det står i overskriften. Anonymkode: e41d6...a7b 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #5 Skrevet 22. desember 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Skal gi mannen min gavekort på en dress, og lurer på hvilken butikk det bør komme fra: Gunnar Øye, Nordseth, Frislid, Follestad. Hos Øye ligger startprisen på 2-4 tusen mer enn de hos andre (og der er maksprisen uendelig…), så hvis noen av de tre andre har like godt renommé sparer jeg jo gjerne det… Noen (fortrinnsvis i 50-årene) som har noen erfaring med dresser fra akkurat disse butikkene? Anonymkode: ab965...6ec Nordseth importerer fra Italia, du får kvalitet der, men det koster. Anonymkode: 312da...d80
Kipling Skrevet 23. desember 2022 #6 Skrevet 23. desember 2022 Gunnar Øye er klart best vil jeg si. Har hatt litt Corneliani før og kvaliteten er fantastisk. Ferner Jacobsen er også et bra sted å dra, ikke i bogstadveien, men nationaltheateret er ikke så mye verre å komme seg til. De er en del større en Øye, så skal du gi et gavekort og med det binde ham til en butikk så ville jeg gått for den med best utvalg. Øye er også veldig bra så kvalitetsmessig er det ikke noe galt med Øye, men de har nok ikke det samme utvalget med mindre vi snakker målsøm. 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #7 Skrevet 28. desember 2022 Takk for svar, jeg skal sjekke ut Ferner-Jacobsen også, den hadde jeg glemt. Anonymkode: ab965...6ec 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå