AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #1 Skrevet 22. desember 2022 Det ringte noe som mannen påsto var en telefonselger til han i går kveld i 22 tiden. Jeg synes det var litt sent, men jeg tenkte ikke mer på det. Plutselig ble han så sur av seg. Planen var at han skulle hente meg på jobb i dag, men han sa at han ikke ville gjøre det. Han gikk til sengs og begynte og ville ikke høre om planer som jeg hadde for morgendagen. Han pleier å kysse meg godnatt og godmorgen, men nå gikk han på jobben uten å gjøre det. Jeg er kanskje stresset for små ting som ble rart med han. Men jeg likte ikke denne adferden. Det som er kjipt er at jeg blir okkupert av tanker om noe er galt nå. Bør jeg spørre han om adferden? Pleier dere å ta det med en gang istedet for å fundere på om noe er galt? Anonymkode: 0d622...f02
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #2 Skrevet 22. desember 2022 Elskerinna dumpet ham, eller avlyste planene deres. Han sørger og furter, kanskje.. Eller hun sa at testen var positiv, og han fikk nok å tenke på.. Ta det opp hvis det vedvarer over flere dager. Det kan jo ha vært en overaskelse som han planla til deg, eller noe, og som skar seg også. Trenger ikke å være så galt som først beskrevet. Men litt merkelig, ja.. Anonymkode: 20780...374 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #3 Skrevet 22. desember 2022 Adferd forandrer seg. Ingen dager er vel like. Anonymkode: 20780...374 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #4 Skrevet 22. desember 2022 Stol på magefølelsen din du. Anonymkode: 20780...374 2
TheHairyToothfairy Skrevet 22. desember 2022 #5 Skrevet 22. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Stol på magefølelsen din du. Anonymkode: 20780...374 Stol på magefølelsen. Den har shit for brains. 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #6 Skrevet 22. desember 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Elskerinna dumpet ham, eller avlyste planene deres. Han sørger og furter, kanskje.. Eller hun sa at testen var positiv, og han fikk nok å tenke på.. Ta det opp hvis det vedvarer over flere dager. Det kan jo ha vært en overaskelse som han planla til deg, eller noe, og som skar seg også. Trenger ikke å være så galt som først beskrevet. Men litt merkelig, ja.. Anonymkode: 20780...374 Hun som ringte virket glad, og hun ville prate med han. Fikk kun med meg det. Og at han sa at det er sent og at han møtte legge seg. Han påsto til meg at dette var en selger. Men ikke meningen å være misstroisk, men reagerte på adferden etter samtalen hans Anonymkode: 0d622...f02
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #7 Skrevet 22. desember 2022 2 minutter siden, TheHairyToothfairy said: Stol på magefølelsen. Den har shit for brains. Magefølelsen er ikke god. Jeg har derfor lyst å spørre om noe var galt til han. Om hvorfor han ble så rar. Liker å få svar på det med en gang istedet for å lure på om noe er galt. Anonymkode: 0d622...f02
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #8 Skrevet 22. desember 2022 Er han ikke isenga med deg nå? Kommuniser for svingende, fremfor å sitte foran pc og spørre fremmede. Du får ikke svar om du ikke tar samtalen. Anonymkode: 4e5b8...a98 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #9 Skrevet 22. desember 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er han ikke isenga med deg nå? Kommuniser for svingende, fremfor å sitte foran pc og spørre fremmede. Du får ikke svar om du ikke tar samtalen. Anonymkode: 4e5b8...a98 Nei. Han gikk på jobb. Ja, jeg spør han. Mye bedre enn å gå rundt å lure på dette hele dagen. Anonymkode: 0d622...f02
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #10 Skrevet 22. desember 2022 Det kan være noe så enkelt som at han har handlet noe på nett, ble oppringt og fortalt at selger ikke rekker å sende som avtalt. Når skal kvinner slutte å krisemaksimere?! Anonymkode: 04e65...afe
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #11 Skrevet 22. desember 2022 For å være Captain Obvious, så er det vel ikke akkurat unikt at noen er stressa rett før jul. Anonymkode: 3e6dc...13f 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #12 Skrevet 22. desember 2022 Han lyver og blir sur på deg etterpå… da tenker jeg at det er en annen kvinne. Anonymkode: 6813c...c29
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #13 Skrevet 22. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det kan være noe så enkelt som at han har handlet noe på nett, ble oppringt og fortalt at selger ikke rekker å sende som avtalt. Når skal kvinner slutte å krisemaksimere?! Anonymkode: 04e65...afe Selgere ringer jo ikke folk så sent på kvelden. Man opplyser heller ikke en selger om at man "må gå og legge seg". Anonymkode: c05dc...216 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #14 Skrevet 22. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Magefølelsen er ikke god. Jeg har derfor lyst å spørre om noe var galt til han. Om hvorfor han ble så rar. Liker å få svar på det med en gang istedet for å lure på om noe er galt. Anonymkode: 0d622...f02 Sjekk hvilket nummer det ringte fra, og søk opp eieren til nummeret. Hvis det er en telefonselger, vil søket returnere et eller annet selskap. Anonymkode: c05dc...216
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå