Gå til innhold

Jeg vil kun ha han når han ikke vil ha meg, hvorfor ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I det siste har jeg lagt merke til at hver gang en gutt viser interesse og tar meg seriøst får jeg ick av han og vil ut så fort som mulig, men når han behandler meg dårlig og ikke prioriterer meg, og driter i meg så er jeg interessert og får ikke den ekle følelsen av han. Kunne liksom aldri falt for en god gutt som vil behandle meg bra hele tiden, andre som har det på den måten og hva er årsaken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hedilove skrev (4 minutter siden):

I det siste har jeg lagt merke til at hver gang en gutt viser interesse og tar meg seriøst får jeg ick av han og vil ut så fort som mulig, men når han behandler meg dårlig og ikke prioriterer meg, og driter i meg så er jeg interessert og får ikke den ekle følelsen av han. Kunne liksom aldri falt for en god gutt som vil behandle meg bra hele tiden, andre som har det på den måten og hva er årsaken?

Vet ikke. Kanskje fordi du ikke liker deg selv. 

Anonymkode: 5dc25...500

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vet ikke. Kanskje fordi du ikke liker deg selv. 

Anonymkode: 5dc25...500

Hvordan gir det mening?

Skrevet
Hedilove skrev (1 minutt siden):

Hvordan gir det mening?

Fordi du ikke syns han er bra, siden han finner deg interessant? Veldig selvdestruktivt, men sånn kan det dessverre gå om man ikke er glad i seg selv.

Kjenner meg litt igjen. Tar ofte avstand, fordi jeg ikke har hatt det bra og selvfølelsen ikke har vært super. 

Anonymkode: 3b6b3...bc9

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Fordi du ikke syns han er bra, siden han finner deg interessant? Veldig selvdestruktivt, men sånn kan det dessverre gå om man ikke er glad i seg selv.

Kjenner meg litt igjen. Tar ofte avstand, fordi jeg ikke har hatt det bra og selvfølelsen ikke har vært super. 

Ja du er inne på noe, tror det kan ha med det å gjøre også. 

Skrevet
Hedilove skrev (3 minutter siden):

Ja du er inne på noe, tror det kan ha med det å gjøre også. 

Håper vi kan komme over det. Når man er klar over problemet er det lettere å gjøre noe med det. Jeg har fått mye interesse fra  gutter/menn gjennom årene, pene og kjekke de fleste, men blir de veldig interessert har jeg mistet interessen. For min del har nok dette sammenheng med at jeg ble mobbet store deler av grunnskolen, følt lenge at jeg er lite verdt og at folk kommer til å såre meg. Det er først etter litt selvrefleksjon at jeg har blitt klar over dette, at jeg er dessverre ikke oppriktig glad i meg selv… 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Håper vi kan komme over det. Når man er klar over problemet er det lettere å gjøre noe med det. Jeg har fått mye interesse fra  gutter/menn gjennom årene, pene og kjekke de fleste, men blir de veldig interessert har jeg mistet interessen. For min del har nok dette sammenheng med at jeg ble mobbet store deler av grunnskolen, følt lenge at jeg er lite verdt og at folk kommer til å såre meg. Det er først etter litt selvrefleksjon at jeg har blitt klar over dette, at jeg er dessverre ikke oppriktig glad i meg selv… 

Ja er også redd for å bli såra og forlatt så prøver å gjøre det først selv mot dem, men hvor kommer det her fra egt? Fordi hvis jeg er fornøyd med utseende, er det personligheten jeg er usikker på eller er det noe annet som ligger bak? Jeg har hatt dårlig oppvekst så det kan ha noe med det å gjøre også. Men hva gjorde du for å komme over dette, eller bli litt bedre? Og er det mulig å få en sunn forhold med folk etter man har jobbet en del med seg selv.

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til slettede innlegg.

Rhodiola, adm.

Skrevet
Hedilove skrev (På 22.12.2022 den 4.38):

Typisk dårlig oppvekst. Du er tiltrukket av det som er "normalt" for deg, nemlig å bli behandlet likegyldig/dårlig. 

Anonymkode: 08d5b...827

Skrevet

Jepp, stikkordet er "pene og kjekke" menn, så sitter damer og klager. Morsomt, som alltid.

Anonymkode: f06f2...3ce

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jepp, stikkordet er "pene og kjekke" menn, så sitter damer og klager. Morsomt, som alltid.

Anonymkode: f06f2...3ce

Feil tråd?

Anonymkode: 08d5b...827

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...