Hedilove Skrevet 22. desember 2022 #1 Skrevet 22. desember 2022 (endret) Har fått over 5 sjanser av en fyr, og han hadde trust issues og sa «okei bare bevis meg at du er seriøs og at jeg kan stole på deg denne gangen» også gjorde jeg samme tingene igjen og føkka opp, jeg var bare ekkel mot han, disrespekta han osv, jeg trodde lzm at jeg skulle bare få mye og nye sjanser hele tiden, men til slutt gikk han bare lei og kutta meg ut helt, når jeg drev med de tingene jeg drev med hadde jeg ikke følelser for han i det hele tatt, det er nå mot slutten jeg har det, jeg innså hvor glad jeg faktisk var i han, og vil ha han i livet mitt igjen, og kommer til å behandle han bra om han bare gir meg siste sjanse. Men han stoler ikke på meg lenger, eller at jeg er glad i han, og kommer ikke til å gi flere sjanser og det takler jeg bare ikke. Jeg har grått sånn 7 ganger over han bare idag, føler meg helt ødelagt og at jeg ikke klarer å leve uten han. Men jeg vet 100% at vi aldri kommer til å snakke sammen igjen, han har aldri oversett meg så lenge, sånn ei uke og orker ikke å skrive tilbake til meg. Jeg tenker på han 24/7 og klarer ikke å få han ut av hodet. Jeg er ikke interessert i andre gutter, bare han og det gjør det xtra vansklig, jeg er veldig forelska i han. Hjelp pls! Hva skal jeg gjøre ? Endret 22. desember 2022 av Hedilove
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #2 Skrevet 22. desember 2022 La denne relasjonen passere. Det kan føles håpløst nå, men det er andre fisk i havet. Anonymkode: f415a...5a8
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #3 Skrevet 22. desember 2022 Du skriver at du er veldig forelsket og liker bare ham. Men, så har du behandlet ham dårlig 5 ganger… det er noe som skurrer her… Hva er innerst inne grunnen til at du behandler ham dårlig? Anonymkode: aeadd...9c8 3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #4 Skrevet 22. desember 2022 Få hjelp, Ts. Du er psyk. Og slutt å lag flere tråder og plag han fyren Anonymkode: 57965...81f 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #5 Skrevet 22. desember 2022 Hedilove skrev (2 timer siden): Har fått over 5 sjanser av en fyr, og han hadde trust issues og sa «okei bare bevis meg at du er seriøs og at jeg kan stole på deg denne gangen» også gjorde jeg samme tingene igjen og føkka opp, jeg var bare ekkel mot han, disrespekta han osv, jeg trodde lzm at jeg skulle bare få mye og nye sjanser hele tiden, men til slutt gikk han bare lei og kutta meg ut helt, når jeg drev med de tingene jeg drev med hadde jeg ikke følelser for han i det hele tatt, det er nå mot slutten jeg har det, jeg innså hvor glad jeg faktisk var i han, og vil ha han i livet mitt igjen, og kommer til å behandle han bra om han bare gir meg siste sjanse. Men han stoler ikke på meg lenger, eller at jeg er glad i han, og kommer ikke til å gi flere sjanser og det takler jeg bare ikke. Jeg har grått sånn 7 ganger over han bare idag, føler meg helt ødelagt og at jeg ikke klarer å leve uten han. Men jeg vet 100% at vi aldri kommer til å snakke sammen igjen, han har aldri oversett meg så lenge, sånn ei uke og orker ikke å skrive tilbake til meg. Jeg tenker på han 24/7 og klarer ikke å få han ut av hodet. Jeg er ikke interessert i andre gutter, bare han og det gjør det xtra vansklig, jeg er veldig forelska i han. Hjelp pls! Hva skal jeg gjøre ? Hold deg enkelt og greit unna fyren før du ødelegger han psykisk. Han har trust issues fra før, og du klarer å spoile 5 ganger allerede. Hva får deg til å tro du ikke skal spoile gang nr 6. Hadde dikkert spoilet gang nr 22 også om du får lov. Nei kjære vene, hold deg unn ham om du bryr deg bittelitt om han. Fordi så vondt unner du han ikke om du elsker han eller er glad i han Anonymkode: e4617...7b7 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #6 Skrevet 22. desember 2022 Så lenge du ikke får hjelp, så kommer du til å fucke det opp igjen og igjen og igjen. Selv om du ikke vil det selv. Du trenger hjelp. Du må fikse deg selv før du går inn i et forhold. Anonymkode: 3780b...b71 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #7 Skrevet 22. desember 2022 Som flere har sagt i den andre tråden din, TS, så trenger du hjelp. Jeg nevnte også der at hvis du ikke får hjelp så kommer du bare til å fortsette å såre andre - og bli såret selv - fordi folk ikke gidder slikt du holder på med. Og det har allerede gått i oppfyllelse. Anonymkode: 5dc11...529 1 1
PM75 Skrevet 22. desember 2022 #8 Skrevet 22. desember 2022 La han være i fred og gi han mulighet til å få et godt forhold med en annen kvinne. 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #9 Skrevet 22. desember 2022 Hedilove skrev (5 timer siden): Har fått over 5 sjanser av en fyr, og han hadde trust issues og sa «okei bare bevis meg at du er seriøs og at jeg kan stole på deg denne gangen» også gjorde jeg samme tingene igjen og føkka opp, jeg var bare ekkel mot han, disrespekta han osv, jeg trodde lzm at jeg skulle bare få mye og nye sjanser hele tiden, men til slutt gikk han bare lei og kutta meg ut helt, når jeg drev med de tingene jeg drev med hadde jeg ikke følelser for han i det hele tatt, det er nå mot slutten jeg har det, jeg innså hvor glad jeg faktisk var i han, og vil ha han i livet mitt igjen, og kommer til å behandle han bra om han bare gir meg siste sjanse. Men han stoler ikke på meg lenger, eller at jeg er glad i han, og kommer ikke til å gi flere sjanser og det takler jeg bare ikke. Jeg har grått sånn 7 ganger over han bare idag, føler meg helt ødelagt og at jeg ikke klarer å leve uten han. Men jeg vet 100% at vi aldri kommer til å snakke sammen igjen, han har aldri oversett meg så lenge, sånn ei uke og orker ikke å skrive tilbake til meg. Jeg tenker på han 24/7 og klarer ikke å få han ut av hodet. Jeg er ikke interessert i andre gutter, bare han og det gjør det xtra vansklig, jeg er veldig forelska i han. Hjelp pls! Hva skal jeg gjøre ? To menn var sånn mot meg og. Begge slo opp. Han ene tok jeg kontakt med igjen og vi var litt sammen, før han ble helt Cold. Da sa jeg at jeg ikke kunne ha det sånn, og føle på at jeg ikke var ønsket. For det føler man jo når den ene er avvisende. Nå sitter de og angrer og har ikke funnet en bedre match enn meg ( for vi var skikkelig bra match ) og jeg har hatt kjæreste i 6 mnd. Anonymkode: e8269...f2b 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #10 Skrevet 22. desember 2022 Nå har du kanskje lært. Vær mot andre som du vil at de skal være mot deg. Håper han aldri lar seg manipulere av deg igjen. Anonymkode: 36f22...b06 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #11 Skrevet 22. desember 2022 På tide å gå i terapi Anonymkode: f1858...22b 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #12 Skrevet 22. desember 2022 Hedilove skrev (5 timer siden): jeg trodde lzm at jeg skulle bare få mye og nye sjanser hele tiden, men til slutt gikk han bare lei og kutta meg ut helt, når jeg drev med de tingene jeg drev med hadde jeg ikke følelser for han i det hele tatt Jeg må bare påpeke dette. Du skriver som en 12 åring, og virker totalt umoden. Du kan kontakte han om 10 år, når du har vokst litt. Anonymkode: cf3d5...a0d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå