AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #2 Skrevet 22. desember 2022 Kortene mine sier at en av dere får seg jobb til våren. Den andre får jobb til høsten. Likevel sier kortene, wheel of fortune og strength, at dette ikke kommer av seg selv, men trolig noe man må anstrenge seg for. Anonymkode: 4677f...920 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #3 Skrevet 22. desember 2022 Noen flere? Anonymkode: 92e36...76d
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #5 Skrevet 22. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Noen flere? Anonymkode: 92e36...76d Får ikkje alle jobb no for tida då? Med rekordlåg arbeidsløyse? Håpar verkeleg det løsnar for deg også, TS ❤️ Anonymkode: 87b26...be5 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #6 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 22.12.2022 den 1.10): Kortene mine sier at en av dere får seg jobb til våren. Den andre får jobb til høsten. Likevel sier kortene, wheel of fortune og strength, at dette ikke kommer av seg selv, men trolig noe man må anstrenge seg for. Anonymkode: 4677f...920 Så imponerende 😂 Er vel sjelden man får jobb uten å anstrenge seg biiittelitt. Ts, du kan kjøpe deg en tarotstokk på butikken og sjekke selv. ELLER du kan spørre om de kanskje trenger ekstrahjelp når du først er innom? Anonymkode: 98ce2...1b7 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #7 Skrevet 24. desember 2022 On 12/23/2022 at 8:32 AM, AnonymBruker said: Ts, du kan kjøpe deg en tarotstokk på butikken og sjekke selv. ELLER du kan spørre om de kanskje trenger ekstrahjelp når du først er innom? Anonymkode: 98ce2...1b7 I og med at jeg ikke er innenfor emnet og deretter spør, din gluping 🤦🏼♀️, så hjelper ikke det å kjøpe en tarotstokk. (Aldri skjønt med på folk som går inn på tråder for å latterliggjøre andre. Lite å gjøre?) Anonymkode: 92e36...76d 1
Gjest Lawyam Skrevet 24. desember 2022 #8 Skrevet 24. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): I og med at jeg ikke er innenfor emnet og deretter spør, din gluping 🤦🏼♀️, så hjelper ikke det å kjøpe en tarotstokk. (Aldri skjønt med på folk som går inn på tråder for å latterliggjøre andre. Lite å gjøre?) Anonymkode: 92e36...76d H×n har jo helt rett. Har huset fullt av tarotstokker jeg også og er klarsynt, men det hjelper ingen å bli spådd om dette hvis ikke du anstrenger deg og har det som arbeidsgivere ser etter. Kortene gir innsikt i deg og hva du må gjøre de - og hva du gjør feil, og jeg vil nok tro at litt anstrengelse vil være et svar dere kunne fått... Dårlig attitude er også noe arbeidsgivere er lite henrykte over. Kommentaren om at h×n hadde lite å gjøre forstår ikke JEG i og med at det er du som spør om jobb og ikke h×n som tok seg tid til å gi deg et godt råd FOR å kunne sikre at du fikk jobb i vår og ikke måtte vente til du hadde fått 'ja' fra en 'klarsynt' som ikke forstod hverken kortene eller livet såpass at det skal mer til enn 'ja' eller 'nei' for at dere finner jobb til våren!!!! Endret 25. desember 2022 av Lawyam
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #9 Skrevet 26. desember 2022 On 12/25/2022 at 12:53 AM, Lawyam said: H×n har jo helt rett. Har huset fullt av tarotstokker jeg også og er klarsynt, men det hjelper ingen å bli spådd om dette hvis ikke du anstrenger deg og har det som arbeidsgivere ser etter. Kortene gir innsikt i deg og hva du må gjøre de - og hva du gjør feil, og jeg vil nok tro at litt anstrengelse vil være et svar dere kunne fått... Dårlig attitude er også noe arbeidsgivere er lite henrykte over. Kommentaren om at h×n hadde lite å gjøre forstår ikke JEG i og med at det er du som spør om jobb og ikke h×n som tok seg tid til å gi deg et godt råd FOR å kunne sikre at du fikk jobb i vår og ikke måtte vente til du hadde fått 'ja' fra en 'klarsynt' som ikke forstod hverken kortene eller livet såpass at det skal mer til enn 'ja' eller 'nei' for at dere finner jobb til våren!!!! Jeg er fullt klar over at jeg må anstrenge meg selvfølgelig og helst innen en jobb jeg kan ha sjans på for jeg går jo ikke for jobber som jeg ikke vil få. Vedkommende jeg svarte sist er jo ikke vedkommende som svarte meg først. Anonymkode: 92e36...76d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå