Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er du flau?

Hvorfor er du ikke flau?

Liker du best å gjemme deg litt bort?

Hvor gammel er du? Kjønn?

Anonymkode: ff2b6...ad9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg røyker var jeg kjempeflau over det. Røyks f.eks aldri på jobb, og var skrekkelig nøye med å pusse tenner/tygge tyggis og vaske hender når jeg hadde røyka. Røyking stinker (aldri røyke inne) og er dessverre nokså harry.

Dame, 53a

Anonymkode: 9ecec...02a

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg røyker ikke, men snuser og syns det et så utrolig flaut at jeg startet å snuse i voksen alder. Dame, 27

Anonymkode: 7a78a...524

• Hjerte 2
Skrevet

Nei, det er jeg ikke flau over. Kuttet ut røykingen  for 5 år siden. Nå røyker jeg en pakke og to med sigaretter i året, og koser meg med det ☺️

Anonymkode: 69a19...354

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvorfor skulle jeg være flau for at jeg røyker? 

Jeg røyker. Føler ingen skam eller er flau pga det. 

K 45.

Anonymkode: ff520...5aa

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Passer på å røyke i riktig vindretning bare, ute i det offentlige, sånn at røyken ikke blåser rett mot personen ved siden av. Så tar hensyn på den måten. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvorfor er du flau?

Hvorfor er du ikke flau?

Liker du best å gjemme deg litt bort?

Hvor gammel er du? Kjønn?

Nå er jeg ikke røker men er du ikke flau av å prøve å tråkke andre ned?

Anonymkode: 9236c...403

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, det er jeg ikke flau over. Kuttet ut røykingen  for 5 år siden. Nå røyker jeg en pakke og to med sigaretter i året, og koser meg med det ☺️

? Du røyker jo fremdeles?

Men ja, jeg var flau av det når jeg røyket. Eneste fristedet var på fest da alle selverklærte "ikke-røykere" eller festrøykere var med ut. Kuttet tvert for 6 år siden og har aldri tatt i en røyk siden. Nå er tanken på røyk frastøtende. 

Anonymkode: 1802d...007

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

? Du røyker jo fremdeles?

Men ja, jeg var flau av det når jeg røyket. Eneste fristedet var på fest da alle selverklærte "ikke-røykere" eller festrøykere var med ut. Kuttet tvert for 6 år siden og har aldri tatt i en røyk siden. Nå er tanken på røyk frastøtende. 

Anonymkode: 1802d...007

Tja, nei? Røyker litt på ferie. Som sagt ganske få i året , så det teller ikke. Man er ikke dranker om man tar seg noen glass på nyttårsaften heller.

• Liker 2
Skrevet

Røyker ikke nå lenger, men har aldri vært flau over det. Passet på å ta hensyn til folk rundt meg da (aldri røyke rett ved innganger, osv). 

Skrevet

Ja, klart det er flaut.

Anonymkode: f60cc...c2f

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor i allverden skulle jeg være flau over at jeg bruker et produkt solgt lovlig over disk?

Anonymkode: aecdd...d47

Skrevet

Jeg var ikke flau over at jeg røyka. Men er flau over at jeg snuser nå🙈 k43

Anonymkode: 8f0ec...d72

Skrevet

Flau? Nei hvorfor skulle jeg være det?

Jeg er en høyt utdannet velstående ung dame på 27 år, jobber som advokat. Jeg synes det er veldig godt å ta en røyk og nyter hver eneste sigarett både hjemme og i sosiale lag!

Bryr meg ikke hva andre mener om det, da jeg bestemmer selv om jeg vil røyke eller ikke😄

• Hjerte 1
Skrevet

Ja, røyker aldri når andre ser. Gjemmer meg for naboen ute også. 

Anonymkode: a2c26...c27

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Ja, røyker aldri når andre ser. Gjemmer meg for naboen ute også. 

Anonymkode: a2c26...c27

Hvorfor gjør du det?😂 Da smugrøyker du vel igrunn?

Skrevet

Jeg sluttet å røyke i februar og var flau for å røyke de siste par årene. Det ser stygt ut, det lukter høgg, smaker høgg og alle vet hvor skadelig røyk er så man føler seg som en komplett idiot. Var den skam følelsen som hjalp meg med å slutte, jeg tenkte jeg var en skikkelig ekkel røykstinkende taper. 

Anonymkode: d22dd...2a9

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg var fryktelig flau de siste åra jeg røykte. Og jeg gjemte meg så godt at de fleste var ikke klar over at jeg røykte. Det var i alle fall reaksjonen jeg fikk da jeg sa jeg hadde slutta. - Hæ? Har du røyka? 

Det stinker jo så jævlig at jeg holdt meg langt unna folk, og dusjet og byttet klær etterpå. 

Det er stort sett bare narkomane, alkoholikere, psykisk syke og gamle som røyker nå. Og det er helt greit, de har nok å slite med. 

Men jeg hører ikke til noen av disse gruppene så jeg tok meg kraftig sammen og slutta.

Jeg håper bare det var tidsnok og at jeg ikke har begynnende kreft i meg. 

Jeg ser ned på oppegående mennesker som røyker enda. De belaster helsevesenet og de utsetter seg for tidlig død. Det er egoistisk mot de som er glade i dem. 

Anonymkode: 0d3e4...e40

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg var fryktelig flau de siste åra jeg røykte. Og jeg gjemte meg så godt at de fleste var ikke klar over at jeg røykte. Det var i alle fall reaksjonen jeg fikk da jeg sa jeg hadde slutta. - Hæ? Har du røyka? 

Det stinker jo så jævlig at jeg holdt meg langt unna folk, og dusjet og byttet klær etterpå. 

Det er stort sett bare narkomane, alkoholikere, psykisk syke og gamle som røyker nå. Og det er helt greit, de har nok å slite med. 

Men jeg hører ikke til noen av disse gruppene så jeg tok meg kraftig sammen og slutta.

Jeg håper bare det var tidsnok og at jeg ikke har begynnende kreft i meg. 

Jeg ser ned på oppegående mennesker som røyker enda. De belaster helsevesenet og de utsetter seg for tidlig død. Det er egoistisk mot de som er glade i dem. 

Anonymkode: 0d3e4...e40

Hva er greia med at enkelte som slutter å røyke, blir så veldig anti-røyk? Var det ingen som reagerte på at du var våt i håret og byttet antrekk 10 (eller hvor mange røyk du røyket pr. dag) ganger pr dag, da du dusjet og byttet klær etter hver røyk? Hva er forskjellen på å ta seg sammen og ta seg kraftig sammen?

• Liker 3
Skrevet
Helene1982 skrev (20 minutter siden):

Hva er greia med at enkelte som slutter å røyke, blir så veldig anti-røyk? Var det ingen som reagerte på at du var våt i håret og byttet antrekk 10 (eller hvor mange røyk du røyket pr. dag) ganger pr dag, da du dusjet og byttet klær etter hver røyk? Hva er forskjellen på å ta seg sammen og ta seg kraftig sammen?

Fordi de fortsatt kjemper for å ikke røyke, og derav hevder seg selv, ved å bli fanatikere.

Fanatisme betyr ekstrem ensporethet, lidenskapelig hevding av personlige overbevisninger, ofte kombinert med forfølgelseslyst mot annerledestenkende eller -følende. Fanatisme er det motsatte av toleranse.

https://snl.no/fanatisme

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...