Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skriver her for å høre om noen der ute kanskje har opplevd lignende/ eller kjenner noen som har vært gjennom det jeg går nå. Er klar over at alle svangerskap er individuelle og at utfallet kan være ulik til tross for lignende opplevelser under svangerskap, sånn at det er sagt!

Jeg er gravid i uke 16, og har slitt med store vaginale blødninger de siste tre ukene. Begynte å blø første gang i uke ca 11/12 med kraftige magesmerter og trodde det var spontanabort, men det var det ikke heldigvis. 
Etter gjentatte besøk hos legevakta og senere innleggelse på sykehuset viser det seg at jeg har et hematom ca 7x6 cm stort som trolig forårsaker disse blødningene. Har mistet så mye blod at jeg har fått blodoverføring flere ganger. Blødningene har ikke stoppet opp, men har minsket i mengde pga blod dempende medisiner. 

Ordinære rutinekontrollen jeg skulle hatt i uke 19/20 ble fremskyndt og det viser seg nå at morkaken ikke fungerer optimalt, og at det er mindre fostervann enn det det burde ha vært. Legen har sagt at det kan gå begge veier, og at vi bare må la naturen gå sin gang. Håper jo inderlig at alt ordner seg til slutt da dette er et svært ønsket svangerskap, men vil gjerne høre om andre som kanskje har gått gjennom det samme og hva deres erfaringer har vært. 

Anonymkode: 9dbba...7dd

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...