AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #1 Skrevet 21. desember 2022 Jeg bor langt oppå heia å er mange timetimer og gå. Forskjølet å vondt i kroppen så mye at det ikke bare er når jeg er fysisk det går på pusten mer. Er konstant tungpustet nå å vet ikke om jeg bare overdriver pusten får meg selv. Hva kan jeg gjøre? Kan få noen til å kjøre meg til legen den 25 desember men ikke før. Dør jo ikke på det men jeg har så vondt. Vanskelig å få sove også kortpustet å føles ut som jeg skal drukne fra nesa noen ganger pga vondt svelg Anonymkode: 9d0b6...44b
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #2 Skrevet 21. desember 2022 Taxi? 🙂 Anonymkode: f4384...322 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #3 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg bor langt oppå heia å er mange timetimer og gå. Forskjølet å vondt i kroppen så mye at det ikke bare er når jeg er fysisk det går på pusten mer. Er konstant tungpustet nå å vet ikke om jeg bare overdriver pusten får meg selv. Hva kan jeg gjøre? Kan få noen til å kjøre meg til legen den 25 desember men ikke før. Dør jo ikke på det men jeg har så vondt. Vanskelig å få sove også kortpustet å føles ut som jeg skal drukne fra nesa noen ganger pga vondt svelg Anonymkode: 9d0b6...44b Du får ringe legevakta og la dem ta en vurdering da. Anonymkode: d7fe9...e1b 1
Ullvott Skrevet 21. desember 2022 #4 Skrevet 21. desember 2022 Hvis du trenger å komme deg til lege tidligere, og ikke har evne eller mulighet på andre måter kan legen rekvirere taxi til deg. Du må nesten be om det selv, for de på legekontoret vet jo ikke nødvendigvis at du ikke kan komme deg dit på annet vis.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #5 Skrevet 21. desember 2022 Taxi, selvfølgelig. Anonymkode: fed6f...b10
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #6 Skrevet 21. desember 2022 Har ikke råd til taxie... men takk får tips uansett 🥰 må finne ut av noe , det er ikke levende å gå rundt sånn Anonymkode: 9d0b6...44b
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #7 Skrevet 21. desember 2022 Er ett sånn landeapotek greie her , noe jeg evt kan kjøpe der som kan hjelpe noe? Møt pusten og smertene i kroppen , spessielt den i ryggen og beina Anonymkode: 9d0b6...44b
Tøvftta Skrevet 21. desember 2022 #8 Skrevet 21. desember 2022 Se om du finner kjøregrupper på Facebook i området du bor? Er alltids folk som ønsker å hjelpe om det trengs.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #9 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har ikke råd til taxie... men takk får tips uansett 🥰 må finne ut av noe , det er ikke levende å gå rundt sånn Anonymkode: 9d0b6...44b Hvis legen rekvirerer taxi til deg gjennom Pasientreiser betaler du kun en egenandel på 159 kroner hver vei. Av reseptfrie legemidler kan Bronkyl hjelpe til å løsne slim og Paracet mot feber og smerter, men hvis dette henger i og du har lungebetennelse må du få antibiotika av lege. Anonymkode: 07656...90b 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #10 Skrevet 22. desember 2022 Er bare å spørre å f.b om noen kan gjøre deg en tjeneste. Så sletter du det bare etterpå? Anonymkode: 12fae...a3d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå