Gjest Gjest_Undrende_* Skrevet 13. desember 2005 #1 Skrevet 13. desember 2005 Hva kan man kjøpe til et kjærestepar i tjueårene til kun hundre kroner? Det skal altså være en gave til begge, og som i tillegg egentlig ikke skal koste noe spesielt.. Det er jo så utrolig vanskelig! Noen ideer og jeg blir evig takknemlig
Lady79 Skrevet 13. desember 2005 #2 Skrevet 13. desember 2005 Hva en en flaske vin? Ellers om de bor sammen kan du jo kjøpe lys og servietter. Kjedelig kanskje men jeg syns det er kos å få.
Arkana Skrevet 13. desember 2005 #3 Skrevet 13. desember 2005 En flaske vin, en plante (julestjerne?), to pene kaffekrus.
Leo Skrevet 13. desember 2005 #5 Skrevet 13. desember 2005 Hvis de drikker kaffe/te, kan en pose eksklusiv kaffe/te kanskje være noe?
Gjest Aloha Skrevet 13. desember 2005 #6 Skrevet 13. desember 2005 Massasjeolje®? Ellers henger jeg meg på ideen om vin/kaffekopper, eller kanskje en konfekteske.
Gjest synseren Skrevet 13. desember 2005 #7 Skrevet 13. desember 2005 En kokebok med kulinariske opplevelser. Så kan de sammen smake seg frem til gode matopplevelser. Det kan være både sosialt og utviklende å ekspremitere på kjøkkenet sammen med kjæresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå