Gå til innhold

Nakentid


Nysgjerrig jenta

Anbefalte innlegg

Jeg personlig er mest på generell prat på Nakentid, og de har da både perioder med interessante emner og diskusjoner, på lik linje med perioder hvor det skjer lite interessant med emner som ikke fenger meg.

Klikker, tja, det er jo en del som, kjenner hverandre og har møttes i forskjellige sammenhenger, da er det jo også naturlig at det kan bli litt internt innimellom.

Men jeg synes Nakentid er vesentlig bedre på dette enn f.eks hva Sex&sant var.

Smak og behag i grunn.

Jeg mener det største problemet er at nye brukere ofte blir sablet ned fordi de ikke "vet" hvordan forumet er lagt opp i henhold til de som har vært der siden starten og hvordan "de" mener forumet skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stillalive skrev (55 minutter siden):

Jeg personlig er mest på generell prat på Nakentid, og de har da både perioder med interessante emner og diskusjoner, på lik linje med perioder hvor det skjer lite interessant med emner som ikke fenger meg.

Klikker, tja, det er jo en del som, kjenner hverandre og har møttes i forskjellige sammenhenger, da er det jo også naturlig at det kan bli litt internt innimellom.

Men jeg synes Nakentid er vesentlig bedre på dette enn f.eks hva Sex&sant var.

Smak og behag i grunn.

Jeg mener det største problemet er at nye brukere ofte blir sablet ned fordi de ikke "vet" hvordan forumet er lagt opp i henhold til de som har vært der siden starten og hvordan "de" mener forumet skal være.

Ser jo at gode bidragsytere har meldt seg nærmest helt ut der nå.

hva årsaken er kan vi jo forsåvidt forstå, det har blitt et tulleforum hvor den som skriver mest tull er forumskongen og dronningen.

 

Anonymkode: 7bf5e...b2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ser jo at gode bidragsytere har meldt seg nærmest helt ut der nå.

hva årsaken er kan vi jo forsåvidt forstå, det har blitt et tulleforum hvor den som skriver mest tull er forumskongen og dronningen.

 

Anonymkode: 7bf5e...b2b

Tja, jeg bidro sikkert ikke med så mye fornuftig selv, men kommenterer heller ikke mye for tiden da jeg føler siden er litt nede i en bølgedal.

Men dette går jo som sagt opp og ned, og jeg mener fremdeles NT er en ganske bra side og at det er få sider som holder samme kvalitet når det kommer til brukervennlighet osv 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har møtt noen andre der for treff? Hvordan gikk det? Var dette som par, singel eller var du utro? Fortell. Var det suksess?

Anonymkode: d37cf...8f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Noen som har møtt noen andre der for treff? Hvordan gikk det? Var dette som par, singel eller var du utro? Fortell. Var det suksess?

Anonymkode: d37cf...8f4

Massevis av bogus profiler, truseselgere, medlemmer uten info om sted, alder, ingen profiltekst eller bilder. Diskusjonstrådene er helt på trynet uinteressante, så siden er generelt søppel.  Jeg har etterhvert fått en "ekthetsradar", og bruker siden til å få kontakt med de jeg mener genuine. Det har ført til treff med en håndfull par og GB, men så har jeg også en informativ profil med oppdatert informasjon/bilder. Det, i tillegg til oppegående kommunikasjon, gir utslag nå og da. Det er langt ifra det beste alternativet for "voksentreff", men nok til at jeg opprettholder profilen enn så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påkrevd skrev (4 timer siden):

Massevis av bogus profiler, truseselgere, medlemmer uten info om sted, alder, ingen profiltekst eller bilder. Diskusjonstrådene er helt på trynet uinteressante, så siden er generelt søppel.  Jeg har etterhvert fått en "ekthetsradar", og bruker siden til å få kontakt med de jeg mener genuine. Det har ført til treff med en håndfull par og GB, men så har jeg også en informativ profil med oppdatert informasjon/bilder. Det, i tillegg til oppegående kommunikasjon, gir utslag nå og da. Det er langt ifra det beste alternativet for "voksentreff", men nok til at jeg opprettholder profilen enn så lenge.

Dønn enig! Å finne en dame som kunne tenke seg trekant med et par; enklere å vinne i Lotto. Ekstra mann; det dukker opp en sjelden blomst i ugresset om man er tålmodig, smart og evner å ha antenne ute. Men enkelt er det ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gorgonzola skrev (18 minutter siden):

Dønn enig! Å finne en dame som kunne tenke seg trekant med et par; enklere å vinne i Lotto. Ekstra mann; det dukker opp en sjelden blomst i ugresset om man er tålmodig, smart og evner å ha antenne ute. Men enkelt er det ikke. 

Helt riktig. Vi skulle slått oss sammen. 2 menn søker dame(r)/par😁

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som nakentid er en fin tidstyv☺️

Endret av Bøff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøff skrev (2 timer siden):

Ser ut som nakentid er en fin tidstyv☺️

Nøyaktig samme som KG

Anonymkode: b5ed2...34f

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner NP. Veldig dumt han som eide ikke solgte rettighetene for forumet til noen andre. Chatten der er dårlig. 

Jeg valgte å være på sexogsant fra starten men hadde på forhånd bestemt meg for om det ble stengt så ville jeg ikke melde meg inn noe nytt sted. NT har jeg aldri prøvd eller giddi å interessere meg for. Jeg er veldig lite glad i drama og konflikter så hopper lett unna slikt og da forblir jeg borte. 

Pr nå bruker jeg kun KG som forumside, og betalte nettsteder som LC og spicy for å ha et kontaktnettverk innen lek og moro. I tillegg til litt sosialt fra en gjeng fra NP tiden. Men jeg kjenner jeg liker besøk på klubb best for lek og moro. Gleder meg stort til klubb i Sandvika åpner 👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (44 minutter siden):

Jeg savner NP. Veldig dumt han som eide ikke solgte rettighetene for forumet til noen andre. Chatten der er dårlig. 

Jeg valgte å være på sexogsant fra starten men hadde på forhånd bestemt meg for om det ble stengt så ville jeg ikke melde meg inn noe nytt sted. NT har jeg aldri prøvd eller giddi å interessere meg for. Jeg er veldig lite glad i drama og konflikter så hopper lett unna slikt og da forblir jeg borte. 

Pr nå bruker jeg kun KG som forumside, og betalte nettsteder som LC og spicy for å ha et kontaktnettverk innen lek og moro. I tillegg til litt sosialt fra en gjeng fra NP tiden. Men jeg kjenner jeg liker besøk på klubb best for lek og moro. Gleder meg stort til klubb i Sandvika åpner 👏

I forhold til S&S så er det forsvinnende lite drama på nakentid, sånn bare for å ha det sagt. Et helt greit sted å være for mange. Personlig har jeg mistet interessen da de gode diskusjonene har uteblitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gorgonzola skrev (20 timer siden):

Dønn enig! Å finne en dame som kunne tenke seg trekant med et par; enklere å vinne i Lotto. Ekstra mann; det dukker opp en sjelden blomst i ugresset om man er tålmodig, smart og evner å ha antenne ute. Men enkelt er det ikke. 

Det er vel en grunn til at det kalles å jakte på en enhjørning🦄

Anonymkode: 48e6b...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok layout og ok brukervennlighet i forhold til lignende sider.

Litt skuffende at de tillater folk å ha flere kontoer, det florerer av folk med flere kontoer og de er lett å avsløre, det gjelder både kvinner og menn

 

Anonymkode: 7bf5e...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...