AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #1 Skrevet 21. desember 2022 Er 22 år gammel. Jeg har alltid hørt at jeg burde gi fra meg sitteplassen min på bussen til de som er ti år eldre enn meg og oppover. Og la dem gå først i heisen. Ei venninne av meg mener det er urettferdig og at den som setter seg først skal få beholde plassen sin. At det er førstemann til mølla. Hva synes dere? Anonymkode: b4dcf...449
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #2 Skrevet 21. desember 2022 Man skal selvsagt hjelpe de eldre. Venninnen din er utrolig teit. Anonymkode: 7d4fe...6d2 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #3 Skrevet 21. desember 2022 Venninna di er dust. Men ti år eldre? Det er jo bare tull. Anonymkode: dd625...1a5 4
GammelKaktus Skrevet 21. desember 2022 #4 Skrevet 21. desember 2022 Hadde blitt litt snurten om jeg som ikke har fått blitt 40 ennå skal bli en av de som folk reiser seg for altså, 10 år eldre... Jeg reiser meg for de jeg ser sliter med å stå, om de er unge eller gamle spiller ingen rolle. Barn reiser jeg meg og opp for de skal ikke stå å slenge i bussen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå