AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #1 Skrevet 21. desember 2022 https://www.kk.no/samliv/dette-er-den-perfekte-aldersforskjellen-i-et-parforhold/78036484 Anonymkode: a90b0...33f
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #2 Skrevet 21. desember 2022 Det står å lese: "Studien viser at risikoen for å flytte fra hverandre er aller minst for par som er like gamle eller der mannen er maks to år eldre enn kvinnen. Risikoen er størst hvis hvis han er mer enn seks år eldre enn henne." Dette er kanskje ikke så overraskende. Menn som søker betraktelig ned i alder har nok i utgangspunktet en fiksering på ungdommelighet fremfor felles referanser og tanken om at "like barn leker best". Når begge etter hvert blir eldre vil disse mennene atter en gang søke etter yngre damer. Anonymkode: d7379...a37
Blått Skrevet 21. desember 2022 #3 Skrevet 21. desember 2022 Stemmer utifra hva jeg selv føler meg komfortabel med. Søker kjæreste rundt samme alder. Det er det jeg liker og føler at vi matcher best i verdier da 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #4 Skrevet 21. desember 2022 Ellers så kommer det også frem at det er negativt at mannen er yngre. Det er likestilt med 3-5 år eldre mann. Jeg skulle gjerne sett hvor mye/lite utslagsgivende disse forskjellene utgjør. Sexologen tror ikke 6 års aldersforskjell er utslagsgivende da det er andre faktorer som blir sett på som viktigere enn alder. Først når man passerer 10år aldersforskjell mener hun alder kan påvirke negativt. Anonymkode: 29f83...f0e
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #5 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Når begge etter hvert blir eldre vil disse mennene atter en gang søke etter yngre damer. Ja, la oss tolke tallene😂 Siden 2/3 av brudd initieres av kvinner, så er det sikkert disse kvinnene som søker etter en ny mann, med libidoet i behold? Anonymkode: a69c6...48e 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #6 Skrevet 21. desember 2022 Stemmer nok det. Kvinnene kan få seg kjekkere menn når månen og hengeballene kommer hos gubben 😅 Anonymkode: 37c96...d31 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå