AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #1 Skrevet 21. desember 2022 Hei, mann på 27 år her fra bygda i Sunnmøre, men bosatt i Oslo, lang utdannelse og god jobb i finansbransjen, tjener 1 mill i året, så har egentlig klart meg bra synes jeg selv. Jeg er over snittet pen og høy, men personligheten min er nok under snittet, ettersom jeg ikke er så god på spontanitet, spillet mellom kjønnene og til å behandle damer som dritt (som de faller for, selvom de sikkert sier noe annet). Jomfru er jeg heldigvis ikke, fordi jeg har hatt kjæreste før. Hjemmefra, er jeg med i en gjeng som alle er i min situasjon, uten jobb/utdannelse og uten dame, flere av dem hjemme hos foreldrene fortsatt og gir F i livet. Jeg er fortiden hjemme nå, og bodde to dager hos en av disse kompisene, hvor en av mine andre kompiser også var der, slik at vi kunne møtes alle sammen. Om kvelden gikk den ene av kompisene inn til den andre, og jeg hørte tydelige lyder som var mistenkelige, ikke direkte stønning, men absolutt ikke vanlig prating for å si det sånn. Det var heller ikke noen film de så på. Det hørtes mere ut som kyssing kanskje, men umulig å vite. Det er en stund siden jeg har sett dem, og derfor er vi også sklidd litt fra hverandre, men vi er fremdeles gode venner. Jeg vet hvor mye de har prøvd å få seg dame (tror egentlig at han ene ikke bryr seg om forhold, han vil bare være player, men får det ikke helt til), men uten å lykkes, akkurat som meg selv minus et par tidligere korte forhold (ikke at det har vært mange av dem akkurat). Jeg vet at ufrivillig homoseksualitet er veldig vanlig i fengsler, der kjønnsfordelingen er enda mere skjeiv enn utenfor murene, selvom mange der er homofobe sikkert, så trenger vel alle til kroppskontakt på et vis. Mener dere at det er sannsynlig at de fikk seg en runde? Anonymkode: dd949...24e
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #2 Skrevet 21. desember 2022 Og hva har årsinntekten din med hva kompisene dine gjør privat? Og vet du at bifile mennesker finnes, eller har du glemt det i all selvskrytet ditt? Men fint du minner oss på hvorfor folk er single… Anonymkode: e8ab7...e74 4 10
Rosakatt Skrevet 21. desember 2022 #3 Skrevet 21. desember 2022 Noen er bifile, noen vet ikke før senere at de er homofile eller skjuler det for omverdenen. AnonymBruker skrev (5 minutter siden): men personligheten min er nok under snittet, ettersom jeg ikke er så god på spontanitet, spillet mellom kjønnene og til å behandle damer som dritt (som de faller for, selvom de sikkert sier noe annet). Nein. Kvinner liker ulike ting. Jeg liker menn som respekterer liv, behandler folk bra, er snill uten å være naiv, har lik humor med meg og har en god balanse mellom seriøsitet og useriøsitet. 4 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #4 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hei, mann på 27 år her fra bygda i Sunnmøre, men bosatt i Oslo, lang utdannelse og god jobb i finansbransjen, tjener 1 mill i året, så har egentlig klart meg bra synes jeg selv. Jeg er over snittet pen og høy, men personligheten min er nok under snittet, ettersom jeg ikke er så god på spontanitet, spillet mellom kjønnene og til å behandle damer som dritt (som de faller for, selvom de sikkert sier noe annet). Jomfru er jeg heldigvis ikke, fordi jeg har hatt kjæreste før. Hjemmefra, er jeg med i en gjeng som alle er i min situasjon, uten jobb/utdannelse og uten dame, flere av dem hjemme hos foreldrene fortsatt og gir F i livet. Jeg er fortiden hjemme nå, og bodde to dager hos en av disse kompisene, hvor en av mine andre kompiser også var der, slik at vi kunne møtes alle sammen. Om kvelden gikk den ene av kompisene inn til den andre, og jeg hørte tydelige lyder som var mistenkelige, ikke direkte stønning, men absolutt ikke vanlig prating for å si det sånn. Det var heller ikke noen film de så på. Det hørtes mere ut som kyssing kanskje, men umulig å vite. Det er en stund siden jeg har sett dem, og derfor er vi også sklidd litt fra hverandre, men vi er fremdeles gode venner. Jeg vet hvor mye de har prøvd å få seg dame (tror egentlig at han ene ikke bryr seg om forhold, han vil bare være player, men får det ikke helt til), men uten å lykkes, akkurat som meg selv minus et par tidligere korte forhold (ikke at det har vært mange av dem akkurat). Jeg vet at ufrivillig homoseksualitet er veldig vanlig i fengsler, der kjønnsfordelingen er enda mere skjeiv enn utenfor murene, selvom mange der er homofobe sikkert, så trenger vel alle til kroppskontakt på et vis. Mener dere at det er sannsynlig at de fikk seg en runde? Anonymkode: dd949...24e Som sunnmøring burde du vel strengt teke skriva nynorsk? Om du då ikkje skulle råka vera frå 'bya', der har ungane jamvel lagt seg til å seia 'ikke'. Utruleg pinsamt! Anonymkode: a4310...1ff 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #5 Skrevet 21. desember 2022 12 minutter siden, AnonymBruker said: Og hva har årsinntekten din med hva kompisene dine gjør privat? Anonymkode: e8ab7...e74 Han er jo fra Sunnmøre.😁 Anonymkode: 93f2e...aa2 6
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #6 Skrevet 21. desember 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Som sunnmøring burde du vel strengt teke skriva nynorsk? Om du då ikkje skulle råka vera frå 'bya', der har ungane jamvel lagt seg til å seia 'ikke'. Utruleg pinsamt! Anonymkode: a4310...1ff Man kan ikke jobbe i finansbransjen og skrive nynorsk. Det vet du, da. Anonymkode: 93f2e...aa2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #7 Skrevet 21. desember 2022 Orker ikke engang gå inn på det du skriver for du skriver jo bare tull fra start til slutt her. Anonymkode: ae1f2...aa6 3
Iterion Skrevet 21. desember 2022 #8 Skrevet 21. desember 2022 😂 Tror det bare er noe du innbiller deg gitt. Man blir ikke plutselig homofil selv om man ikke har fått seg noe eller ikke hatt et forhold til en dame på lenge. 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #9 Skrevet 21. desember 2022 Pass deg så du ikke blir homofil du og i juleferien Anonymkode: 214da...c94 4
Nymerïa Skrevet 22. desember 2022 #10 Skrevet 22. desember 2022 Dette er ganske sært, jeg fikk et déjà-lu av det og måtte gjøre et søk. TS i den tråden poengterer helt irrelevant at han tjener så det suser i motsetning til de andre, to venner forsvinner inn på et rom mens andre er til stede, lydene beskrives. HI avsluttes med at man må jo ha kroppskontakt. Og skulle du sett, lenger nede i tråden skriver TS at han er hjemme i Møre og Romsdal!!! TS, du får se i den tråden om du blir noe klokere på svarene. Eventuelt kan du prøve å kontakte han andre og se om dere kan starte ei lokal gruppe. 5 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #11 Skrevet 22. desember 2022 Å nei jeg er fra bygda på Sunnmøre jeg og. 😆 Ikkje hold på sånn da ts, då trur alle vi e so rare. Ka om dei e homofile så?? D må dei vel få vere. Slutt å skriv tull her da plis. Om du vil treffe ei dame i Oslo så må du date, vere empatisk, snilde og spandabel. Anonymkode: 95339...cce 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #12 Skrevet 22. desember 2022 Er samme fyren som skriver 100 innlegg der i en tråd er det han som er rik og kompisen som ikke får dame. I en annen tråd er det kompisen som er rik og han selv som ikke får dame. Det er uansett alltid klaging, og det er alltid viktig å få med denne millionlønnen. Anonymkode: adbc5...fd7 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #13 Skrevet 22. desember 2022 Om de hadde vært det/blitt det høres det veldig rart ut å gjøre det foran kompisene sine, eller sånn kompisene kan høre/merke det. Velger å tro dette bare er tull Anonymkode: 1a698...9f9 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #14 Skrevet 22. desember 2022 😴😴😴 Hvis du er like dårlig med damene som du er med trolling,så er det ikke så rart at du er singel. Anonymkode: 4cff4...f9e
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #15 Skrevet 22. desember 2022 Hei troll. Anonymkode: 750bd...cb0
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #16 Skrevet 22. desember 2022 Ikke kall dere "evig single" dere er jo ikke blitt 30 år enda. "Evig single" er man når man er 50+ uten å ha hatt kjærester. Det er rekordmange single i Norge. De fleste frivillig ? vet ikke. Se utenfor landets grenser. Se til Øst Europa, Ukraina eller Asia. Fillipinerne kan anbefales om du ønsker deg et stabilt forhold. Anonymkode: 0a8b2...c79
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #17 Skrevet 22. desember 2022 Hahahahaha. "Jeg tjener 1 mill. i året og kompisene mine er kanskje homo". Ok. Neste innlegg fra deg: "Noen andre som plukker vekk de sure agurkene på Big Mac-en? Jeg gjør, men jeg tjener jo 1 mill. i året." Anonymkode: 6907c...45d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå