Gå til innhold

Hvordan kan jeg vinne han tilbake? Føkka jeg det opp for mye nå? Ble ghosta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en mann ble kjent denne måneden, det starta egt bra, han ville henge med meg og bli bedre kjent. Men så disrepkta jeg han veldig og var stygg mot han, og når jeg prøvde å ta det opp og hvorfor jeg oppførte meg sånn skrev han bare «Ight» og nå er jeg ghosta. Det gjør sykt vondt, hvem sin feil er dette? Altså virka som han ikke prøvde å fikse opp om han bare ghoster meg når jeg prøver å snakka ut om dette. Jeg forklarte også at det var vanskelig for meg å ikke oppføre meg sånn pga barndommen min og at jeg prøver å jobbe med det. Hjelp hva tror du? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du var stygg mot han, og lurer på hvem sin feil det var?

Anonymkode: 06fcd...829

• Liker 12
  • Nyttig 5
Skrevet

Det er kun din feil. Og siden dette er så nytt, så tenker jeg at han ikke gidder drama. Dere ble kjent denne måneden, altså er det snakk om kort, kort tid og du har allerede vært stygg med han. Så jeg er ganske sikker på at han rett og slett ikke gidder å fortsette den kontakten og la det utvikle seg til et forhold - for om du kan gjøre slikt så tidlig, hvordan vil du ikke da være senere mot han når dere evt hadde blitt bedre kjent og startet et forhold?

Nysgjerrig på hva du sa til han da, det er ikke noe der som gjør det litt lettere å skjønne "utblåsningen" din?

Uansett, hvorfor mener du at han skal ordne opp? Hva skal han ordne opp?

Anonymkode: 6dcf5...917

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor oppfører du deg så stygt mot menn? Det er et valg du tar. Du kan ikke skylde på barndommen din. 

Hold deg unna gutter til du har gått noen år i terapi du

Anonymkode: 93bb9...732

• Liker 3
Skrevet

Så lenge du har hatt en vond barndom, forklarte han om barndommen, og sier at du jobber med deg selv så burde han selvfølgelig tilgi alle dine handlinger.

Ellers er han narsissist eller psykopat. 

Anonymkode: e2573...e12

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så lenge du har hatt en vond barndom, forklarte han om barndommen, og sier at du jobber med deg selv så burde han selvfølgelig tilgi alle dine handlinger.

Syns det er trist at hvem som helst kan svare på nettet når det er sånne svar som dette. Samme hvor fucket barndom noen har hatt så unnskylder det IKKE drittoppførsel! Skal man bruke samme unnskyldning til overgripere, pedofile, torpedoer osv også da? At alt de har gjort må tilgis bare fordi de har hatt det dritt? Nei såklart IKKE! 

Og man er IKKE psykopat eller narcissist fordi man SETTER SUNNE GRENSER og ikke lar andre behandle en som dritt. Skal du absolutt slenge ut sånne diagnoser så passer de bedre på oppførselen til ts enn noe annet her i tråden! 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Har allerede fortalt han det, og han ghosta meg bare etter det. 

Skrevet

Å skylde på barndommen er et kjempestort rødt flagg.

• Liker 5
Skrevet
Queen BB skrev (1 minutt siden):

Har allerede fortalt han det, og han ghosta meg bare etter det. 

Men jobber du med deg selv da?

Anonymkode: 819e5...b04

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Du var stygg mot han, og lurer på hvem sin feil det var?

Anonymkode: 06fcd...829

Men han var heller ikke den snilleste, selvom han ikke sa så mye stygge ting var han forvirrende, og jeg følte at han bare lekte med følelsene mine siden alt han skrev matcha ikke med realityen, han sier han savner meg men bruker mange timer på å txte tilbake før alt det her, og han ignorer meg hele dagen og skriver på natta «har du savna meg?» han vet obv hva han driver med, og gjør det med meningen.   

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er kun din feil. Og siden dette er så nytt, så tenker jeg at han ikke gidder drama. Dere ble kjent denne måneden, altså er det snakk om kort, kort tid og du har allerede vært stygg med han. Så jeg er ganske sikker på at han rett og slett ikke gidder å fortsette den kontakten og la det utvikle seg til et forhold - for om du kan gjøre slikt så tidlig, hvordan vil du ikke da være senere mot han når dere evt hadde blitt bedre kjent og startet et forhold?

Nysgjerrig på hva du sa til han da, det er ikke noe der som gjør det litt lettere å skjønne "utblåsningen" din?

Uansett, hvorfor mener du at han skal ordne opp? Hva skal han ordne opp?

Anonymkode: 6dcf5...917

Jeg skrev «Jeg var aldri glad i deg» «Alt er din feil» «Du prøver bare å bruke meg» «Hvorfor gidder du egt å fortsette å snakke med noen som bare blokker deg» osv osv...

Skrevet
Queen BB skrev (2 minutter siden):

Men han var heller ikke den snilleste, selvom han ikke sa så mye stygge ting var han forvirrende, og jeg følte at han bare lekte med følelsene mine siden alt han skrev matcha ikke med realityen, han sier han savner meg men bruker mange timer på å txte tilbake før alt det her, og han ignorer meg hele dagen og skriver på natta «har du savna meg?» han vet obv hva han driver med, og gjør det med meningen.   

Okey, han var useriøs, du var fucka. Lær av det og ikke gjør det samme igjen. 

• Liker 5
Skrevet
Queen BB skrev (2 minutter siden):

Jeg skrev «Jeg var aldri glad i deg» «Alt er din feil» «Du prøver bare å bruke meg» «Hvorfor gidder du egt å fortsette å snakke med noen som bare blokker deg» osv osv...

Hvorfor vil du vinne han tilbake når du drev å blokka han og aldri var glad i han og åpenbart ikke respekterer han engang? 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Okey, han var useriøs, du var fucka. Lær av det og ikke gjør det samme igjen. 

Så han er heller ikke helt innocent ikke sant, og prøvde å leke med meg? Jeg synes ikke det var rart måten jeg reagerte på, det var en måte å få mer oppmerksomhet fra han, men hvordan vet jeg om en gutt er seriøs eller useriøs neste gang?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor vil du vinne han tilbake når du drev å blokka han og aldri var glad i han og åpenbart ikke respekterer han engang? 

Var bare ting jeg sa til han fordi jeg følte at han begynte å like meg, og jeg har attachment issues og er redd for å falle for han, så sier sånne ting for å hjelpe meg med å tro på det jeg skriver. 

Skrevet
Queen BB skrev (Akkurat nå):

Var bare ting jeg sa til han fordi jeg følte at han begynte å like meg, og jeg har attachment issues og er redd for å falle for han, så sier sånne ting for å hjelpe meg med å tro på det jeg skriver. 

"attachment issues"..... er det et dataprogram du har datet?

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Syns det er trist at hvem som helst kan svare på nettet når det er sånne svar som dette. Samme hvor fucket barndom noen har hatt så unnskylder det IKKE drittoppførsel! Skal man bruke samme unnskyldning til overgripere, pedofile, torpedoer osv også da? At alt de har gjort må tilgis bare fordi de har hatt det dritt? Nei såklart IKKE! 

Og man er IKKE psykopat eller narcissist fordi man SETTER SUNNE GRENSER og ikke lar andre behandle en som dritt. Skal du absolutt slenge ut sånne diagnoser så passer de bedre på oppførselen til ts enn noe annet her i tråden! 

Det skal man selvfølgelig ikke. De er menn, så de må kollektivt stå til ansvar for andre menns handlinger. 

Skrevet
Queen BB skrev (13 minutter siden):

Seriøst? Du mindfucker gutter du dater, du leker med følelsene deres og oppfører deg som en bitch mot dem og påstår at dette er helt greit og innafor at du gjør fordi du har gjennomgått traumer i barndommen? Da er det greit å gjøre andres liv til et helvete også liksom? Seriøst,  bare hold deg enslig til du får skrudd på hodet rett vei igjen.... 😵💫😳

Anonymkode: 89d89...945

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Queen BB skrev (11 minutter siden):

Så han er heller ikke helt innocent ikke sant, og prøvde å leke med meg? Jeg synes ikke det var rart måten jeg reagerte på, det var en måte å få mer oppmerksomhet fra han, men hvordan vet jeg om en gutt er seriøs eller useriøs neste gang?

Du høres ikke grei ut. Du har oppført deg helt jævlig mot han, så ta ansvar for det og lær av det. Jobb med selvutvikling istedet for å lete etter små grunner til å gi andre skylda. Du må ta ansvar for deg og det DU gjør! 

Du får ikke mer oppmerksomhet fra en gutt ved å oppføre deg dritt. Da mister du oppmerksomheten, blir blokka som nå og får rykte som gæren så ingen tar deg seriøst. 

Hvordan du kan vite om en gutt er seriøs er å ha dype samtaler med han face to face, bli kjent med den han er bak "masken" sin, og se om han gjør en innsats for å bli kjent med den du er. Ikke bare skriver "skjera?" klokka ni på kvelden men spør deg på en onsdag dagtid om du vil bli med å spise etter skolen på fredag eller gå en tur på lørdag. Altså ber deg ut på date og vil bli kjent med deg og ikke bare kjedechatte med deg. 

Queen BB skrev (8 minutter siden):

Du kan ikke si sånt til folk og forvente at de skal finne seg i det og tilgi deg. Okei så du har attachment issues, det er ikke uvanlig, men de fleste som har det går i terapi for å jobbe med problemene sine og driver ikke å knuser og behandler andre som dritt gang etter gang etter gang. Nå kjenner du mønsteret ditt og må ha gjøre noe for å bryte det, ellers kommer du aldri til å få oppleve noen gode og ekte relasjoner. Har du litt empati for andre mennesker så tar du det på alvor at du sårer folk helt uten grunn, de fortjener ikke å bli behandla dårlig bare fordi du har det dårlig med deg selv. Det beste er om du slutter å holde på med gutter men fokuserer på din egen selvutvikling en stund, helst med psykolog. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde også skygget banen, uavhengig av traumer. Det er ikke hans jobb å fikse traumene eller leve med traumene dine. Inntil du har kontroll på deg selv så bør du strengt tatt ikke date etter min mening.

Anonymkode: 21f69...eb4

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...