Gå til innhold

Hvor selger de billigst økologisk mat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av at prisen på økologisk mat skrus opp så vanvittig. Hvor kjøper dere økologisk mat til normale priser?

Anonymkode: b5d1d...9ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet jeg ikke hva du legger i normale priser, men Obs har innimellom opptil 40% av på Änglamark, da mye tørrvarer, og litt annet. 
Om du har Reko-ringen nær deg eller noe tilsvarende kan du gjerne finne grønt osv der? Bondens marked? 

Kiwi og Rema vet du nok om, og jeg føler generelt de er billigere enn Extra, selv om Extra vant VGs matbørs nå sist da med utgangspunkt i julemat. Sett mer økologisk grønt på Kiwi enn Rema. 

Skrevet
On 12/24/2022 at 8:02 PM, Daisy-love said:

Nå vet jeg ikke hva du legger i normale priser, men Obs har innimellom opptil 40% av på Änglamark, da mye tørrvarer, og litt annet. 
Om du har Reko-ringen nær deg eller noe tilsvarende kan du gjerne finne grønt osv der? Bondens marked? 

Kiwi og Rema vet du nok om, og jeg føler generelt de er billigere enn Extra, selv om Extra vant VGs matbørs nå sist da med utgangspunkt i julemat. Sett mer økologisk grønt på Kiwi enn Rema. 

Reko-ringen prisene holder meg borte. Bøndene sier det er butikkene som tar mesteparten av kaka, men det er dyrere å kjøpe direkte fra bonden 😮 

Skrevet
frivis skrev (18 timer siden):

Reko-ringen prisene holder meg borte. Bøndene sier det er butikkene som tar mesteparten av kaka, men det er dyrere å kjøpe direkte fra bonden 😮 

Jeg har hørt både og om Reko-ringen, men ikke brukt den selv. Vet rundt Oslo har mange snakket om at det er veldig dyrt, men har som sagt ikke egen erfaring. Har et lokalt utsalg nær meg fra en bonde som har mye som er billig, men oftest så ender jeg ikke med å handle av han siden det er for store kvanta for meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...