AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #1 Skrevet 21. desember 2022 Ikke noe problem forsåvidt men hva er sjansen? Først åpner jeg en av hans gaver ved en feil, vi handlet fra samme nettbutikk og han hadde lagt pakken sin på samme sted som min. Da jeg skulle pakke inn gaver så tok jeg med meg alle pakker som lå der jeg hadde plassert dem. Plutselig åpnet jeg en pakke jeg ikke kjente igjen innholdet og ble ganske forvirret. Så så jeg hans navn på pakken... Greide å lukke den noenlunde igjen men sa jeg nesten åpnet pakken hans for å ikke skuffe han😅 Så nå i kveld ventet han pakke fra posten og ba meg åpnet døra. Da kom det en ny pakke til meg, men den var ikke inne i en eske så jeg så jo hva det var. Han bare jaja da vet du det. Men jeg synes det er kjipt. Høres sikkert ut som jeg er 10 år gammel nå . Er det flere som har vært uheldige å oppdaget ved en feil hva dere får i gave? Anonymkode: e6a31...a45
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #2 Skrevet 21. desember 2022 Foreldrene mine skriver nøye regnskap og tar vare på alle kvitteringer til de er registrert. Da jeg bodde hjemme fant jeg et par ganger kvitteringer på ting fra ønskelista mi liggende rundt. En gang jeg kom hjem til jul hadde foreldrene mine litt småpanikk, for de hadde handla gave til meg på nett, og etter det kom det reklame for det de hadde kjøpt på ca. alle nettsider man åpna på PC-en deres. Så jeg fikk forbud mot å nærme meg dataen den jula. Men jeg vet nesten alltid hva jeg får uansett. Jeg må komme med ønsker, og da skjønner jeg fra oppfølgingsspørsmålene hva de forskjellige har sikta seg mot. Når jeg ser gavene under treet ser jeg som regel hva omtrent alt er før jeg pakker opp. Og ja, det er litt kjipt å vite. Jeg har egentlig mer lyst på noe overraskende jeg ikke ønsker meg enn å bare få ting jeg har "bestilt" og vet hva er. Anonymkode: f755b...f56 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #3 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Foreldrene mine skriver nøye regnskap og tar vare på alle kvitteringer til de er registrert. Da jeg bodde hjemme fant jeg et par ganger kvitteringer på ting fra ønskelista mi liggende rundt. En gang jeg kom hjem til jul hadde foreldrene mine litt småpanikk, for de hadde handla gave til meg på nett, og etter det kom det reklame for det de hadde kjøpt på ca. alle nettsider man åpna på PC-en deres. Så jeg fikk forbud mot å nærme meg dataen den jula. Men jeg vet nesten alltid hva jeg får uansett. Jeg må komme med ønsker, og da skjønner jeg fra oppfølgingsspørsmålene hva de forskjellige har sikta seg mot. Når jeg ser gavene under treet ser jeg som regel hva omtrent alt er før jeg pakker opp. Og ja, det er litt kjipt å vite. Jeg har egentlig mer lyst på noe overraskende jeg ikke ønsker meg enn å bare få ting jeg har "bestilt" og vet hva er. Anonymkode: f755b...f56 Høres kjipt ut å få alt som "bestilt". Eller finne kvitteringer på ting du har ønsket deg😅 Pleier aldri gi ut noen ønskeliste så kan få hva som helst. Greit du ser kanskje på pakken om det er klær, sko eller noe annet men vanskelig å gjette eksakt hva det er med mindre man ikke har ønsket seg noe konkret. Her er det bare uflaks rett og slett. Anonymkode: e6a31...a45
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #4 Skrevet 21. desember 2022 Har ofte fått vite på forhånd hva jeg får ved uhell, har aldri tenkt noe mer over det. Anonymkode: 0c57c...621 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #5 Skrevet 21. desember 2022 Broren min ble kjempesur da jeg fikk avslørt hva jeg hadde kjøpt til han da vi var 8 og 11 år. "Det har hjul og begynner på B" Nå har han tatt "hevn" for vi får alltid gavekort på kino i julegave, så jeg vet hva vi får hele gjengen. Anonymkode: acce2...c85 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #6 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Broren min ble kjempesur da jeg fikk avslørt hva jeg hadde kjøpt til han da vi var 8 og 11 år. "Det har hjul og begynner på B" Nå har han tatt "hevn" for vi får alltid gavekort på kino i julegave, så jeg vet hva vi får hele gjengen. Anonymkode: acce2...c85 Fin hevn😅 Anonymkode: e6a31...a45
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #7 Skrevet 22. desember 2022 Jeg skjønner alltid hva jeg skal få, tror aldri jeg har blitt overrasket noen gang. Jeg tror absolutt ikke på noen sjette gavesans altså, men jeg bare skjønner det 😄 Anonymkode: da893...b49 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #8 Skrevet 22. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg skjønner alltid hva jeg skal få, tror aldri jeg har blitt overrasket noen gang. Jeg tror absolutt ikke på noen sjette gavesans altså, men jeg bare skjønner det 😄 Anonymkode: da893...b49 Er det slik at du gir ønskeliste eller hinter om hva du ønsker deg? Vi snakker aldri om gaveønsker så det kan være hva som helst. Anonymkode: e6a31...a45
CrazyCatLady2500 Skrevet 22. desember 2022 #9 Skrevet 22. desember 2022 Jeg sendte link med hva jeg ønska meg, så har peiling ja 😆
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå