Gå til innhold

Male en eller to vegger i et rom (inne)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det helt ut, eller funker det også nå i 2022/2023?

Anonymkode: 59d1a...1f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan da male så mange vegger du vil. Tenkte du å male i samme farge for å korrigere spikerhull og andre skader, eller kontrastfarge? 

Man bør i det minste ha en plan for fargevalg... Og to kontrastvegger kan bli litt mye sammen med vinduer, dører og andre ting som ofte følger med et rom. 

Skrevet

Finn din egen stil! Ikke bry deg så mye om moter og trender, det er tross alt du som skal oppholde deg i det rommet 99% av tiden og det viktigste er at du synes det er kult. De siste årene virker det dog som mange har begynt å male taket i en morsom farge fremfor veggen. Det tror jeg egentlig er finest om en har det veldig høyt under taket. 

Anonymkode: 7d4c1...bec

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Går fint det. Gjør som DU vil.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Finn din egen stil! Ikke bry deg så mye om moter og trender, det er tross alt du som skal oppholde deg i det rommet 99% av tiden og det viktigste er at du synes det er kult. De siste årene virker det dog som mange har begynt å male taket i en morsom farge fremfor veggen. Det tror jeg egentlig er finest om en har det veldig høyt under taket. 

Anonymkode: 7d4c1...bec

svartkatt skrev (1 time siden):

Går fint det. Gjør som DU vil.

Nei, jeg satser på å flytte i løpet av de neste månedene/året.

ts

Skrevet

Da kan det være fornuftig å male alt hvitt. Perfekt farge for salg 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
newman01 skrev (På 23.12.2022 den 9.34):

Ja på 90 tallet kanskje.

Anonymkode: 87045...d01

• Liker 2
Skrevet

Om du skal flytte, så ikke mal med for kraftige/mørke farger. Når jeg ser på annonser, og ikke liker fargene på veggene, tenker jeg over hvor mange strøk som må til å dekke over. 

Jeg liker duse, beige farger. Hvitt er kaldt.

Anonymkode: 02421...b21

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Om du skal flytte, så ikke mal med for kraftige/mørke farger. Når jeg ser på annonser, og ikke liker fargene på veggene, tenker jeg over hvor mange strøk som må til å dekke over. 

Jeg liker duse, beige farger. Hvitt er kaldt.

Anonymkode: 02421...b21

Virkelig? Det er det du som taper på. Det tar vel kanskje 20 minutter å male et ekstra strøk på en vegg som allerede skal males

Anonymkode: 741b3...d8e

• Liker 2
Skrevet
newman01 skrev (På 23.12.2022 den 9.34):

Nei, det er hvitt fra før. Hvite vegger overalt er ikke moderne.

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Nei, det er hvitt fra før. Hvite vegger overalt er ikke moderne.

ts

Nei hvitt det er klassisk og stilig! Men for all del, mal boligen din moteriktig og harry rett før salg.

Anonymkode: 1c099...96e

• Liker 1
Skrevet

Gjør det du føler for. Ikke tenk på hva som er moderne eller ikke. Er du fortsatt usikker kan du male en vegg helt ferdig før du eventuelt begynner på neste.

Her er en stuevegg trehvit for samboeren elsker alt trehvitt, mens jeg hater det.

Anonymkode: 3f6b6...ad6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...