AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #1 Skrevet 21. desember 2022 Er det veldig vanlig pene damer ikke får pene menn? helt ærlig jeg trodde jeg var 8/10er, men nå får jeg dårlig selvtillit og føler jeg faktisk ser ut som en 2er, eller er det slik at pene damer bare får ikke pene menn? Jeg er ikke den peneste men jeg er pen. Ser det ut som jeg kanskje ligger med mange menn? Hva kan årsaken være? Jeg vil helst ha en mann jeg kan våkne til, som ser grei ut. Men føler ofte det er menn som har en helt annen utseende eller interesse som prøver å nå meg, totalt helt annerledes menn. i går prøvde en råner og kontakte meg og jeg er en byjente Men kanskje jeg ikke er så pen likevel.. har også svart hår, kanskje det er avsmak? håper på ærlige svar. Anonymkode: 768c8...315
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #3 Skrevet 21. desember 2022 Mitt inntrykk er at kvinner "rater" eget og andre kvinners utseende annerledes enn menn. En kvinne kvinner synes er attraktiv er ikke nødvendigvis det for menn. En del av det dagens kvinner gjør for å bli vakrere, bryn/trutmunn/sminke osv. er også noe mange menn heller ikke finner attraktivt. Anonymkode: aa25a...446 11 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #4 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mitt inntrykk er at kvinner "rater" eget og andre kvinners utseende annerledes enn menn. En kvinne kvinner synes er attraktiv er ikke nødvendigvis det for menn. En del av det dagens kvinner gjør for å bli vakrere, bryn/trutmunn/sminke osv. er også noe mange menn heller ikke finner attraktivt. Anonymkode: aa25a...446 Ja for jeg bruker jo sminke, men jeg er heller ikke oversminket. Men kanskje for mye for menn? Anonymkode: 768c8...315
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #5 Skrevet 21. desember 2022 Det er umulig å si, uten å møte deg. Du baserer alle utsagnene på utseendet ditt, men måten du er på ellers vil garantert ha en virkning. Svart, farget hår, tenker jeg på som litt spesiell. Det er Goth, Emo, rock, rockabilly etc. Kanskje ikke rart råneren likte deg? Kanskje hadde du hatt en sjanse på meg også, siden jeg liker mørkt hår. Men jeg er sykt pen da. Anonymkode: 8f733...de9 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #6 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja for jeg bruker jo sminke, men jeg er heller ikke oversminket. Men kanskje for mye for menn? Anonymkode: 768c8...315 Jeg har to unge sønner. De er svært ulike, men en ting de har til felles er at de ikke liker jenter/kvinner som har falske øyevipper og mye sminke. Jeg tror det er kvinner som mener slikt er fint. Gutter/menn er ofte ikke begeistret. Det er iallefall ikke type kvinner de virkelig faller for, og ser for seg å ta med hjem til familien. Begge to har venninner som er svært sminket, har laget seg trutmunn og har falske øyevipper, men de er tydeligvis ikke aktuelle som kjærester. Jentene de har falt for har vært mer naturlige. Har inntrykk av at ganske mange kvinner pynter og fikser seg bort fra å bli ansett som attraktiv. (Iallefall for mer enn sex.) Nå er selvfølgelig ikke mine to gutter og deres venner en omfattende undersøkelse av dette, men jeg trodde tidligere at det var mer voksne menn som snakket negativt om at kvinner "gjør seg til dukker" (for det gjør de), og det overrasket meg at yngre menn også sier slikt. Jeg trodde de var mer vant til det for å være ærlig, og derfor så forbi slikt, men der tok jeg visst feil. Min datter synes det er pent da. 😄 Anonymkode: ad846...c0d 8
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #7 Skrevet 21. desember 2022 Jeg tror veldig mange menn blir mer tiltrukket av «the girl next door» enn sminkedukker… Anonymkode: 4dee5...5a7 12
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #8 Skrevet 21. desember 2022 Om du bruker mye sminke, vil du være uaktuell for en del menn. Hvis du ikke får fisk med nåværende agn, får du prøve et annet. Anonymkode: 05f17...321 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #9 Skrevet 21. desember 2022 Det er ingenting som er så vakkert og tiltrekkende som usminkede jenter. Det viser selvtillit, og det er naturlig, som gutter og menn elsker. Du er helt sikkert en veldig pen jente, og da skal du også være klar over at de fleste gutter og menn mister motet når de møter veldig pene jenter. Pene jenter og damer er skumle. Vi blir famlende og usikre og tør ikke å nærme oss. Det er mye lettere å være frempå med jenter som ikke er så pene utseendemessig. Men husk også at ytre skjønnhet ikke konkurrerer med indre skjønnhet. Hvis du har humor, kan slå en vits, være kompis med gutta, jordnær og naturlig, har du mye mer draget enn om du bare er pen. Anonymkode: ad273...388 6 2
Overaltalltid Skrevet 21. desember 2022 #10 Skrevet 21. desember 2022 Jeg er en nære 10 'er. God jobb, ambisjoner, god personlighet og pen. Og velger heller menn som har noe i toppen enn en som er kun 10 på utseende. Økonomisk stabilitet, humor ,IQ og EQ trekker opp mist en 7 'er på menn 😉 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #11 Skrevet 21. desember 2022 Fremhever du noe annet når du møter menn? Noe annet enn kun utseende? Mange menn liker personlighet, og tiltrekkes av damer med lignende interesser, og som virker interessant. Anonymkode: 7322f...1a3 2
Junine Skrevet 21. desember 2022 #12 Skrevet 21. desember 2022 Mange kvinner jeg kjenner vurderer seg selv som penere enn hva dem egentlig er. Men er umulig å si om dette gjelder deg uten å ha sett deg. 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #13 Skrevet 21. desember 2022 Jeg føler ikke jeg kan rate meg selv da det vil nok variere i fra person til person, og jeg ser nok meg selv styggere enn jeg er. Blir ansett som pen, har alltid blitt sjekket opp av både pene menn og menn som kanskje ikke er bokpene, så kjenner meg ikke igjen. Typen min er sikkert heller ikke den peneste som har vært interessert, men jeg syns han er kjekk og vi klaffet perfekt personlig. Kan være stilen din eller personlighet som tiltrekker en viss type menn. Skjønner at du vil se bra ut, men husk at utseende ikke er så viktig som man til tiden føler det er. Anonymkode: a84b9...a7e
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #14 Skrevet 21. desember 2022 Bryn, trutmunn og tatoeringer er noe jeg får helt avsmak av. Virker som noen med mentale utfordringer. Anonymkode: e28d2...1c6 8
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #15 Skrevet 21. desember 2022 Mitt inntrykk er at menn generelt går for den søte jenta fremfor den pene. Det er litt hore-madonna kompleks, de vil være sammen med den uskyldige, naturlige, søte, stille jenta men pule den pene, deilige, hotte baben Anonymkode: af826...84f
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #16 Skrevet 21. desember 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Mitt inntrykk er at menn generelt går for den søte jenta fremfor den pene. Det er litt hore-madonna kompleks, de vil være sammen med den uskyldige, naturlige, søte, stille jenta men pule den pene, deilige, hotte baben Anonymkode: af826...84f De vil vel helst pule begge? Anonymkode: 203d3...459 3
Anonymbrukersåklar Skrevet 21. desember 2022 #17 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tror veldig mange menn blir mer tiltrukket av «the girl next door» enn sminkedukker… Anonymkode: 4dee5...5a7 True shit🤙 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #18 Skrevet 21. desember 2022 Det er også slik i dag at det er EKSTREMT mange flere pene kvinner enn menn. Derfor blir det enda vanskeligere for kvinner å finne en mann som er tiltrekkende. Anonymkode: 00a10...ce5 5
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #19 Skrevet 21. desember 2022 mitt inntrykk er at lite tiltrekkende/attraktive menn har en merkelig høy selvtillit og tenker at det ikke skader seg å prøve : p Anonymkode: c3451...370 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #20 Skrevet 21. desember 2022 3 hours ago, Overaltalltid said: Jeg er en nære 10 'er. God jobb, ambisjoner, god personlighet og pen. Og velger heller menn som har noe i toppen enn en som er kun 10 på utseende. Økonomisk stabilitet, humor ,IQ og EQ trekker opp mist en 7 'er på menn 😉 Likevell, så hadde du aldri valgt en uattraktiv mann. Uansett hvor bra humor han hadde. Du velger blant de kriteriene du oppgir etter mannen allerede har kvalifisert seg hos deg som fysisk attraktiv nok. Og jeg kan nærmeste garantere deg at du ikke er nære en 10’er. Uten engang å ha sett deg vil jeg anslå at du er maks en 6’er, og da er jeg sjenerøs Anonymkode: e5ad9...c3e 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå