AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #1 Skrevet 21. desember 2022 Venter på mr-svar. Hvor lang tid tar det før man får svar? Og om det er dårlig nytt gir de beskjed om å ta med en venn/familiemedlem? Anonymkode: d0715...3df
Blåjojo Skrevet 21. desember 2022 #2 Skrevet 21. desember 2022 Det tok en uke for meg å få svar. Om du vet at det er noe alvorlig du har tatt MR for, så anbefaler jeg å ta med deg noen.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #3 Skrevet 21. desember 2022 De mistenker ikke noe alvorlig, men er redd for at det kanskje er det. Har en dårlig magefølelse. Anonymkode: d0715...3df
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #4 Skrevet 21. desember 2022 De har ikke nevnt at det kan være noe alvorlig, men har ikke spurt Anonymkode: d0715...3df
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #5 Skrevet 21. desember 2022 Fastlegen min ringte meg når jeg hadde en ny hjerneblødning, men han kjenner meg jo så han visste jo at jeg tålte å få det bekreftet på telefon. Fikk det på telefon når de fant en tumor et annet sted og men som sagt, jeg tåler slike telefoner uten at det er noe problem. Hvis de finner noe så kalle de deg kanskje inn for en skikkelig mr med kontrast hvis du ikke allerede har fått gjort det. Her har jeg som regel fått beskjed så raskt legen har fått beskjed innen 3-4 dager. Anonymkode: 4551a...a92
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #6 Skrevet 21. desember 2022 Kan ringe i morgen for å høre. Når min eksmann tok ct fikk han beskjed om at de ikke kunne gi svarene pr tlf. Men kan høre Anonymkode: d0715...3df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå