Gå til innhold

Har du noen gamle flammer som har en spesiell plass i hjertet ditt selvom det ikke fungerte med de og du er i et lykkelig forhold nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker som at dette er litt tabu. At man kan ha sterke følelser for en annen person og samtidig ha enda sterkere følelser for en annen. 

Jeg tror ikke helt på folk så sier at de er immune mot slikt. Vi er jo bare mennesker. 

Anonymkode: a2c26...105

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei slike greier er bare en måte å flykte fra virkeligheten på og fra det man har nå. Har mange ekser og hatt mange forhold, nærer ikke noe følelser for noen av de, og ingen av de har en spesiell plass i hjertet mitt på den måten du beskriver.

Anonymkode: 7860d...f06

Skrevet

Nei. Enten har jeg glemt dem, eller er sint på dem. Hvis de tror det er en spesiell flamme i hjertet mitt blir de skuffa! 😄 Mer som, eh, å se på filmen om hvordan hjemmet ditt brant ned, eventuelt var en illusjon. 

Anonymkode: 45c8c...f0e

• Nyttig 1
Skrevet

Ja det har jeg! Føler det er en skam å si det, men ja… 

Han og meg møttes i fjor. Jeg hadde vært singel i 1 år før jeg møtte han. Han behandlet meg som min eks aldri gjorde. Han viste meg frem, fant på mye sammen, snakket om meg… og sånne små ting som betyr så altfor mye. Vi holdt på i 4 mnd, men avsluttet alt mellom oss fordi han hadde mistet følelser og at vi hadde forskjellige interesser. Dette var kjempe vondt for meg. Jeg hadde endelig funnet en som tok vare på meg. Det var vondere enn bruddet med min eks. 

Jeg er i dag i ett nytt forhold. Meg og han har vært sammen i 6 mnd. Har følelser for han, men enkelte ganger så tenker jeg på han forrige. 

Anonymkode: 27a80...6a4

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Ja jeg har to tre stykker i hjertet mitt. Den ene er min første forelskelse som jeg fortsatt har følelser for jeg sikkert alltid vil ha, de to andre er menn jeg setter veldig stor pris på men ikke er interessert i som partner fordi den tiden er forbi, men de vil alltid ha en spesiell plass i hjertet mitt. Elsker mannen min men man kan ikke bare kaste ut de andre man har vært nær fra hjertet sitt bare fordi det blir fyllt av en til..

Anonymkode: 80e8e...cee

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet

Ungdomsforelskelsen har fortsatt en plass i hjertet mitt. De følelsene og hormonene satte liksom spor😅. Kan fortsatt kjenne kribling når jeg ser han, men forstår at det bare er spor av noe gammelt som ligger der. Personen han er i dag er milevis unna gutten jeg var forelska i for 20 år siden, naturlig nok. Syns likevel det er kjekt å se han og jeg tror han syns det samme, selv om begge er lykkelig gift på hver vår kant.

Anonymkode: 919ae...10a

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Ja jeg har en. Ungdomsvenn/flørt fra vi var 13-14 år. Måtte slutte å møte ham pga exen min tåkte ikke at vi var venner. Møtte han nå nylig etter veldig mange år, det var absolutt en conecction og masse begjær der- men jeg tror ikke det blir noe mer. Ingen av oss har tatt kontakt etterpå. Og ja, vi hadde sex. 

Anonymkode: de3f2...cab

Skrevet

Nei, er det over, så er det over. 

Anonymkode: 1fc65...d0d

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke i et forhold nå. De jeg har elsket vil alltid være en del av meg, men i stadig minkende grad? 

• Liker 1
Skrevet

Kun vennskapelige følelser. Og så vil jeg jo alltid ta vare på de gode minnene 😊 Men ingen kribling/spenning.

Anonymkode: e2ba2...3a3

Skrevet

Ungdomsforelskelsen min bor fortsatt i hjertet mitt, men det er mer som et fint minne jeg ønsker å ta vare på. Ser han en sjelden gang når han er i hjembygda for å feire jul o.l med familien, og håper han har det fint i livet sitt. Snakker fortsatt med moren hans og søsken (som ofte påpeker at de skulle ønske jeg og han holdt sammen), men jeg har barn og er sammen med en super fyr, og vi er nok helt forskjellige personer nå enn det vi var for mange år siden. Heldigvis. 😂

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg tenker på ungdomskjæresten ganske ofte faktisk. Jeg kommer aldri til å glemme det intime vi hadde og de heftige orgasmene han ga meg. Jeg har ikke sett han etter bruddet for 15 år siden. Jeg vet ikke hvor han bor, hva han jobber med, om han har familie. Jeg vet ingenting. Men minnene vil jeg alltid ha :)  

Anonymkode: 14534...05a

• Hjerte 1
Skrevet

Ja, jeg tenker på flere ekser med gode følelser. Ikke på den måten at jeg ønsker oss tilbake igjen, men at jeg synes det var en fin tid og at de er fine mennesker. 

Anonymkode: 816ed...23b

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ungdomsforelskelsen har fortsatt en plass i hjertet mitt. De følelsene og hormonene satte liksom spor😅. Kan fortsatt kjenne kribling når jeg ser han, men forstår at det bare er spor av noe gammelt som ligger der. Personen han er i dag er milevis unna gutten jeg var forelska i for 20 år siden, naturlig nok. Syns likevel det er kjekt å se han og jeg tror han syns det samme, selv om begge er lykkelig gift på hver vår kant.

Anonymkode: 919ae...10a

Akkurat sånn! Koselig å møtes igjen i blant. Den første kjærligheten med kribling og spenning, utforsking, og en syk kjærlighetssorg setter spor som sitter evig.

Anonymkode: 892be...73e

Skrevet

Jaa, en mann jeg holdt på med for noen mnd siden.🥲 er en av de beste jeg noen gang har vært med, fin og snill på alle mulige måter. Kommer aldri til å finne noen som han. Datet litt, men de andre er totalt annerledes. Savner stemmen hans, leppene, øynene, han var så omtenksom og snill, aldri var negativ til noen ting, brukte aldri fysisk eller psykisk vold mot meg, tok slutt pga aldersforskjell. Tenker på han hver eneste dag.😊

Anonymkode: 895e8...9ed

• Hjerte 1
Skrevet

Ja, kjæresten jeg hadde på videregående har en plass i hjertet mitt. Jeg gjorde det slutt av tåpelige grunner, og såret han skikkelig. Har truffet han flere ganger senere, og det er bare hyggelig mellom oss. Unner han alt godt og føler på en måte at jeg er glad i han ennå, på en vennskapelig måte. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

...brukte aldri fysisk eller psykisk vold mot meg....

Anonymkode: 895e8...9ed

Er det sjeldent for deg? 

Anonymkode: 45c8c...f0e

• Liker 1
Gjest Metalman4200
Skrevet

Spesiell plass? Nei.

Men hender jo at man tenker på tiden som en gang var, om man hører om disse kvinnene eller tilfeldigvis møter dem.

Skrevet

Har en. Har kontakt med han fortsatt. Han er lykkelig gift. Samtidig, vi snakker sammen en gang pr år. Jeg ønsker ikke ødelegge det han har. Men er avhengig av denne samtalen en gang i året. Han ser meg, skikkelig hyggelig mann.  Møtte han som 16 åringen. 

• Hjerte 1
Skrevet

Ja. 
Han vil alltid ha den plassen i hjerte mitt🥺

Er i et annet forhold nå.. men han gjør den dag i dag slik at hjerte mitt stopper og jeg må fokusere på å puste når jeg ser han .. Vi møtes noen dager i uken..(felles interesse)

Kjenner på det ,gjemmer følelsen inni hjerter & surre videre med livet ... 💫

Anonymkode: 1127d...ec5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...