Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2005 #1 Skrevet 13. desember 2005 Søndag falt jeg i skibakken. Det gikk utover albuen som er blå, men verst utover ansiktet. Jeg ser ikke ut! Overleppa er hoven med sår innvendig og utenpå så jeg ikke orker spise annet enn suppe. Jeg blødde kraftig neseblod og nesa er hoven og litt oppskrapet. Hevelsen har spredd seg til øynene som også er blitt blå. Vil hevelsene og blåveisene gå over til julaften? Finnes det noe jeg kan gjøre for å framskynde det? Nå er jeg sykemeldt. Legen mente jeg hadde fått en svak hjernerystelse. Iflg. mannen min virket det som om jeg besvimte etter at jeg falt for jeg ble liggende urørlig par minutter. Jeg tør ikke gå ut når det ser ut som jeg har fått kraftig juling, så mannen min må handle mens jeg holder på å gå på veggene her hjemme...
Gjest gjest Skrevet 13. desember 2005 #2 Skrevet 13. desember 2005 Mener det finnes en salve som gjør at blåmerker forsvinner raskere. Vet ikke hvor effektiv den er, men den kjøpes på apoteket så helt humbug kan det da ikke være. Hevelsene tror jeg må gå sin gang, men det er fortsatt lenge til jul, så du vil nok se mye bedre ut innen den tid! Er det bare noen flekker igjen kan du jo sminke det bort. Hirudoid heter den salven, må ikke brukes i sår/ved øyne. Reseptfritt mener jeg.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 13. desember 2005 #3 Skrevet 13. desember 2005 Men det er rundt øynene jeg er mest blå og hoven nå og den salven du nevnte kan ikke brukes rundt øynene... Jeg har hørt om en salve som raskere fjerner blåmerker, men har hørt at den er fjernet fra markedet? Hjelper det å legge kalde omslag, spise lite salt og få i seg mye vann eller drikke noe vanndrivende? Jeg ser verre ut i dag enn i går...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå