AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #1 Skrevet 21. desember 2022 Har jobb osv, så er ikke sånne ting. Men jeg eier feks ikke leilighet og har allerede begynt å sett på hva slags stil jeg liker. Men jeg klarer ikke bestemme meg! Her er alt jeg liker ila en dag eller uker: - sort og hvitt. Der omtrent alt av vegger og gulv er hvitt mens teppet og gardiner er sorte. Sorte såpedispensere og dekorering. Beige og sort. Helt hvitt. Lyseblått. Alt beige. Beige og hvitt. Fremtidsplanene har jeg forskjellige ønsker for. Nå er det en ting, men så vil jeg ha hund og må da legge om på hele livet. Vil jeg leve stabilt sånn som nå, eller begynne i kofferten igjen? Jeg lever på en måte i kofferten nå og siden jeg lever delvis i utlandet (i perioder). Det stabile blir fort kjedelig og jeg blir deprimert fordi alt er så kjedelig og forutsigbart. Å leve ustabilt kan kreve mye i lengden. Er såååå masse slik ved meg. Jeg kjøper et møbel (en stol) og så selger jeg den igjen 5 mnd etterpå fordi jeg finner noe annet jeg heller synes passer bedre.. Anonymkode: 3424a...120
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #2 Skrevet 21. desember 2022 Hvor gammel er du? Dette er veldig vanlig når man er ung Anonymkode: 0e0c7...8ca 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #3 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvor gammel er du? Dette er veldig vanlig når man er ung Anonymkode: 0e0c7...8ca 31 Anonymkode: 3424a...120
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #4 Skrevet 21. desember 2022 Er du slik på andre områder i livet? Det er jeg og jeg har borderline. Sier ikke at du har det, men kanskje det ligger noe mer bak? Anonymkode: caa5e...b57
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #5 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du slik på andre områder i livet? Det er jeg og jeg har borderline. Sier ikke at du har det, men kanskje det ligger noe mer bak? Anonymkode: caa5e...b57 Nei, men er det ikke «ille nok»? Jeg kan forandre smak på klær. Ene øyeblikket kan jeg like svart, så skal alt være hvitt, så nøytralt, så blått. Men så er jeg opptatt av miljø så ender med at jeg ikke kjøper noe likevel fordi jeg vet at pengene da er brukt og jeg er ikke lenger glad for det jeg har kjøpt/fått lyst på noe annet. Jeg kan ha ønske om å være sprudlende og spre glede og ha masse humor. Så kan jeg plutselig bli mer bestemt og autoritær. Så kan jeg bli smådeppa og avvisende. Jeg kan være blid og avslappet inni meg, så kan jeg bli veldig urolig inni meg og vanskelig å holde inne ticks i form av små bevegelser. Ikke enorme ting som veiving med armene, men rynking på hodet og små lyder og dårlig konsentrasjon. Anonymkode: 3424a...120
svartkatt Skrevet 21. desember 2022 #7 Skrevet 21. desember 2022 Hvorfor må du ha en gjennomført stil? Slapp av.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #8 Skrevet 21. desember 2022 19 minutter siden, AnonymBruker said: Adhd? Anonymkode: 8bdb9...b12 Samme tenkte jeg Anonymkode: d5804...167
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #9 Skrevet 21. desember 2022 Jeg begynte å fokusere på interiør som kler huset og kjøre mer klassisk stil. Over tid så fikk trender og impulser mindre makt over meg. Anonymkode: 0527e...4f7
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #10 Skrevet 22. desember 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Adhd? Anonymkode: 8bdb9...b12 Haha har jo allerede den. Men må det være den som gjør det? Jeg mener… siden vi blir medisinert, er det feil at vi er sånn? Anonymkode: 3424a...120
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå