Gå til innhold

Ble dumpa fordi jeg minnet ham om at han ikke var over eksen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare et lite hjertesukk for å få litt sympati og støtte ❤️
Vi har ikke datet mer enn noen mnd, men det var heftig og virket veldig seriøst! Første daten skravlet vi i 8 timer og kunne fortsatt hele natten! Det var som å møte en gammel venn! Vi planla turer og prosjekter sammen og hadde det helt fantastisk hver gang vi klarte å møtes i våre hektiske liv. Vi har møtt hverandres familier og vært på middagsbesøk hos hverandres forledre. Vi har filosofert, ledd, og hatt masse deilig sex! Han sa de fineste ting, gav meg oppmerksomhet og kjærlighet. Ringte i bilen på vei til og fra jobb kun for å høre stemmen min, og sendte de fineste nattameldingene jeg fikk lese når jeg våknet.

Plutselig merket jeg at noe endret seg, jeg spurte hva det var og han ba om litt tid til å finne ut av ting. Det fikk han selvfølgelig -det var tre dager med tortur! Så sier han idag at de følelsene han ser jeg har for han, er de samme han har for eksen! Som han slo opp med for tre år siden. Hun har gått videre med sitt liv (og har nylig fått barn så vidt jeg vet)

Jeg vet jo at man ikke velger sånne ting, han kan jo ingenting for følelsene sine, men det gjør fryktelig vondt for meg uansett! 😢

Det var julegaven sin det! 🙄💔

K44

Anonymkode: 6306d...085

• Hjerte 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vondt når det skjer. 

Håper jula kan bli litt fin likevel ❤

• Hjerte 1
Skrevet

Æsj så dumt! Han var i allefall ærlig, men det suger at man tror man har noe fint og så blir det bare slutt sånn. Klem!

Anonymkode: 70b2e...28e

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Huff sånt er så fryktelig vondt… 

Sender deg en god klem❤️

Anonymkode: 35101...92e

• Hjerte 1
Skrevet

Respekter han for at han var ærlig og dumpa deg istedet for å "string you along" for å få sex. 

Kjipt for deg men shit happens :(

Anonymkode: c8473...be4

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Bare et lite hjertesukk for å få litt sympati og støtte ❤️
Vi har ikke datet mer enn noen mnd, men det var heftig og virket veldig seriøst! Første daten skravlet vi i 8 timer og kunne fortsatt hele natten! Det var som å møte en gammel venn! Vi planla turer og prosjekter sammen og hadde det helt fantastisk hver gang vi klarte å møtes i våre hektiske liv. Vi har møtt hverandres familier og vært på middagsbesøk hos hverandres forledre. Vi har filosofert, ledd, og hatt masse deilig sex! Han sa de fineste ting, gav meg oppmerksomhet og kjærlighet. Ringte i bilen på vei til og fra jobb kun for å høre stemmen min, og sendte de fineste nattameldingene jeg fikk lese når jeg våknet.

Plutselig merket jeg at noe endret seg, jeg spurte hva det var og han ba om litt tid til å finne ut av ting. Det fikk han selvfølgelig -det var tre dager med tortur! Så sier han idag at de følelsene han ser jeg har for han, er de samme han har for eksen! Som han slo opp med for tre år siden. Hun har gått videre med sitt liv (og har nylig fått barn så vidt jeg vet)

Jeg vet jo at man ikke velger sånne ting, han kan jo ingenting for følelsene sine, men det gjør fryktelig vondt for meg uansett! 😢

Det var julegaven sin det! 🙄💔

K44

Anonymkode: 6306d...085

Runk og pul, god jul.

Skrevet
Serafin skrev (4 timer siden):

Runk og pul, god jul.

Unødvendig 

Anonymkode: 56a74...f5d

Skrevet

Tja...enten dét, eller så fikk han kalde føtter. 

Jeg har også "ikke vært over eksen" når noe har kjølnet og det er vanskelig å si det som det er.

Anonymkode: 10633...500

• Liker 1
Skrevet

Dere har gått ut utrolig fort. Middag med foreldre etter bare et par måneder? Han kræsjlandet nok og oppdaget at følelsene ikke var der allikevel. Det er lurt å ta det litt mer rolig i starten for å få et mer realistisk bilde av hverandre og la ting utvikle seg i naturlig tempo.

Anonymkode: 1b582...228

• Liker 2
Skrevet

Tror dette gikk litt fort i svingene. Han er nok ikke klar for forhold. Det ble for mye for han rett og slett. Samme følelser som for sin x for tre år siden? Pisspreik!

Anonymkode: fb503...691

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...